Citat:
Ursprungligen postat av
Intotherainbow
Det vetenskapliga har också visat att omkrets på 15cm eller mer innehålls av 5% av killarna. Det
Det finns väll inte tillräckligt mycket forskning för att kunna dra någon slutsats om omkretsen? I majoriteten studier som har utförts så har ju endast längden mätts, och då har killarna varit slaka (stretch mätta).
Jag är rätt säker på att medelomkretsen snarare ligger runt 13-14, inte för att jag kan bevisa det, men vart man än kollar, kontaktsidor, amatörklipp, you name it, så ser dom flesta ut att ha en lika grov eller grövre än mig (14).
Citat:
Ursprungligen postat av
Intotherainbow
Det innebär samtidigt att få tjejer kommer stöta på en sådan storlek.
Dina tankar om att en tjej skulle njuta mer av en större storlek än din, hur relevant är den om det aldrig ens hänt eller kommer hända?
Om jag utgår ifrån det som jag har hört och sett tjejer säga om sina tidigare sexpartners så har dom flesta varit med ett par rejält utrustade, vilket inte är så konstigt då jag är helt övertygad om att utrustade män ligger runt betydligt mycket mer än klent utrustade.
Och sen har vi kontaktsidor, jag har suttit på en del och det ordagrant kryllar av extremt storkukade män på dessa, så det är ju inte direkt svårt för en tjej att få tag på en om hon vill.