2016-01-21, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Det vetenskapliga har också visat att omkrets på 15cm eller mer innehålls av 5% av killarna. Det

Det finns väll inte tillräckligt mycket forskning för att kunna dra någon slutsats om omkretsen? I majoriteten studier som har utförts så har ju endast längden mätts, och då har killarna varit slaka (stretch mätta).
Jag är rätt säker på att medelomkretsen snarare ligger runt 13-14, inte för att jag kan bevisa det, men vart man än kollar, kontaktsidor, amatörklipp, you name it, så ser dom flesta ut att ha en lika grov eller grövre än mig (14).

Citat:
Det innebär samtidigt att få tjejer kommer stöta på en sådan storlek.
Dina tankar om att en tjej skulle njuta mer av en större storlek än din, hur relevant är den om det aldrig ens hänt eller kommer hända?

Om jag utgår ifrån det som jag har hört och sett tjejer säga om sina tidigare sexpartners så har dom flesta varit med ett par rejält utrustade, vilket inte är så konstigt då jag är helt övertygad om att utrustade män ligger runt betydligt mycket mer än klent utrustade.
Och sen har vi kontaktsidor, jag har suttit på en del och det ordagrant kryllar av extremt storkukade män på dessa, så det är ju inte direkt svårt för en tjej att få tag på en om hon vill.
Senast redigerad av Mlkehunt 2016-01-21 kl. 00:59.
Citera
2016-01-21, 07:11
Medlem
Fagbosses avatar
kukstorlek kan vara viktigt för vissa kvinnor, men det är inte storleken på kuken som är den viktigaste ingrediensen när det gäller att få henne att komma imo. Tror inte kvinnor förväntar sig monsterkukar på snubbar dem träffar, det är nog bara en nice bonus ifall det skulle va så
Citera
2016-01-21, 10:40
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Det finns väll inte tillräckligt mycket forskning för att kunna dra någon slutsats om omkretsen? I majoriteten studier som har utförts så har ju endast längden mätts, och då har killarna varit slaka (stretch mätta).
Jag är rätt säker på att medelomkretsen snarare ligger runt 13-14, inte för att jag kan bevisa det, men vart man än kollar, kontaktsidor, amatörklipp, you name it, så ser dom flesta ut att ha en lika grov eller grövre än mig (14).

Det finns denna samling, https://i.imgur.com/faUvdnR.png . För att nå fullständiga källor krävs man på inloggning och pengar dock.
Alla studier utföra på kukstorlek är fortfarande överens om att medelomkretsen är mellan 10-12cm. Också den senaste artikeln visar detta.
http://www.medicalnewstoday.com/articles/271647.php

Att du upplever annorlunda handlar att urvalet du begränsat dig till är partiskt.

Citat:
Om jag utgår ifrån det som jag har hört och sett tjejer säga om sina tidigare sexpartners så har dom flesta varit med ett par rejält utrustade, vilket inte är så konstigt då jag är helt övertygad om att utrustade män ligger runt betydligt mycket mer än klent utrustade.
Och sen har vi kontaktsidor, jag har suttit på en del och det ordagrant kryllar av extremt storkukade män på dessa, så det är ju inte direkt svårt för en tjej att få tag på en om hon vill.

Jag vet också hur fördelningen på alla kontaktsidor ser ut. För varje tjej på bodycontact går det 100 män. Och den största delen av singel och parprofiler anger inte ens kukstorlek, föga förvånande. Räknar du ihop alla dessa gömda småkukar, alla killar som fejkar angiven storlek och killarna som kan bevisa storleken så får du en mer rättvis bild än om du stirrar dig blind dom 20talet profiler som har 15+.

Jag undrar fortfarande vad din plan är, att du tänker leva som singel och sexlös resten av livet?
Citera
2016-01-22, 08:29
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Det finns denna samling, https://i.imgur.com/faUvdnR.png

Min omkrets (18cm) var inte ens med Känner mig så utanför...
Citera
2016-01-22, 13:29
Medlem
Citat:
Det finns denna samling, https://i.imgur.com/faUvdnR.png . För att nå fullständiga källor krävs man på inloggning och pengar dock.
Alla studier utföra på kukstorlek är fortfarande överens om att medelomkretsen är mellan 10-12cm. Också den senaste artikeln visar detta.
http://www.medicalnewstoday.com/articles/271647.php

Det handlar ju dock bara om något tusental deltagare totalt och jag betvivlar att resultaten är representativa för alla miljarder män som finns på denna planeten, 18+ cm i omkrets finns ju t.ex. inte ens med, och det finns det män som har, ta individen ovan som ett exempel.
Citera
2016-01-22, 14:42
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Det handlar ju dock bara om något tusental deltagare totalt och jag betvivlar att resultaten är representativa för alla miljarder män som finns på denna planeten, 18+ cm i omkrets finns ju t.ex. inte ens med, och det finns det män som har, ta individen ovan som ett exempel.

Nu vet jag inte hur mycket statistik du läst bortom grundskolematte, men man behöver faktiskt inte mäta mer än 1000 individer för att få ett någorlunda träffsäkert resultat. Det är så statistik fungerar.

Den brittiska studien från 2015 som också var den största undersökningen hittills mätte på 15.000 män från runt 10 olika länder och fick medlet till 13*10cm , +- 1cm.
Ett mått precis lika som dom mindre undersökningarna levererar.
Citera
2016-01-23, 17:45
Medlem
Fan sorgligt, att hålla på visa bilder på min kuk är det enda sättet jag kan få bekräftelse på, utan tvekan så är den kroppsdelen jag "borde" vara mest nöjd på, på min kropp, hur jävla patetiskt är inte det.
Citera
2016-01-24, 03:50
Medlem
Gunner23s avatar
Hur kollar man omkretsen?
Citera
2016-01-24, 03:54
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunner23
Hur kollar man omkretsen?

Ta mammas måttband!

Ja har man över 12cm i omkrets så är det skönare med Grande om man ska ha gummi på.
Citera
2016-01-24, 21:40
Bannlyst
Citat:
Nu vet jag inte hur mycket statistik du läst bortom grundskolematte, men man behöver faktiskt inte mäta mer än 1000 individer för att få ett någorlunda träffsäkert resultat. Det är så statistik fungerar.

Den brittiska studien från 2015 som också var den största undersökningen hittills mätte på 15.000 män från runt 10 olika länder och fick medlet till 13*10cm , +- 1cm.
Ett mått precis lika som dom mindre undersökningarna levererar.
Medel är 13x10? Tror du på det?

Hur hårt har de dragit åt med måttbandet för att få en omkrets på 10 cm? Pratar vi 900 bar tryck? Penis lär ju trilla av och lysa blå.
Mäter man 10 cm i omkrets så är man väldigt liten. Jag har stadiga 13,5 - 14 cm och klarar mig precis från de allvarliga komplexen. På senare tid har jag lärt mig att använda den rätt.
Citera
2016-01-24, 22:42
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Medel är 13x10? Tror du på det?

Studien utfördes med den vetenskapliga metoden. Tro är irrelevant.

Tro är vad antiintellektuella PKfjantar ägnar sig åt när deras egon saknar ryggraden som krävs för att våga konfrontera inlärda sanningar och egen påhittad fakta. Då PKfjantar är för veka för att stå på egna ben håller dom hellre fast vid tro, och försvarar sig emot allting som skulle rasera deras inre värld. Försvar emot kunskap.
Citera
2016-01-25, 08:33
Bannlyst
Citat:
Studien utfördes med den vetenskapliga metoden. Tro är irrelevant.

Tro är vad antiintellektuella PKfjantar ägnar sig åt när deras egon saknar ryggraden som krävs för att våga konfrontera inlärda sanningar och egen påhittad fakta. Då PKfjantar är för veka för att stå på egna ben håller dom hellre fast vid tro, och försvarar sig emot allting som skulle rasera deras inre värld. Försvar emot kunskap.
Hur får de till 10 cm omkrets?
Drar de åt måttbandet hårt eller lägger de det runt?

10 cm är litet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in