2016-01-14, 21:38
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johansson091
Jag och två av mina bröder har ca 18 cm. Vår fjärde bror har mer än 25 cm. Vi är alla över medel och det är farsan också, men inte våra kusiner. Vi har pratat en del om hur det är att vara välutrustade.
Screenshot? Det nya familjefotot!
Citera
2016-01-15, 07:05
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Påstår du verkligen att du har 17cm i omkrets??
Nej, jag tog bara en bild på min penis igår med ett måttband runt den efter ett skönt bad.
Citera
2016-01-19, 17:25
Medlem
SparkMans avatar
Vet inte om den har postats förr men den ger en ganska bra bild av verkligheten:
http://documentarystorm.com/my-penis-and-everyone-elses/
Citera
2016-01-19, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan

Grattis.
Citera
2016-01-19, 22:02
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Vet inte om den har postats förr men den ger en ganska bra bild av verkligheten:
http://documentarystorm.com/my-penis-and-everyone-elses/

Har postats tidigare men den förblir evigt aktuell. Komplex över liten kuk verkar vara något unikt gentemot alla andra komplex. Ingenting tycks slå hårdare.
Citera
2016-01-20, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Har postats tidigare men den förblir evigt aktuell. Komplex över liten kuk verkar vara något unikt gentemot alla andra komplex. Ingenting tycks slå hårdare.

Vilket inte alls är direkt konstigt med tanke på dess funktion, att tillfredsställa det motsatta könet (bortsett från befruktning), och har man inte en storlek som kvinnor inte blir bra/inte tillfredsställda alls av så känner man sig mindre som en "man".
Citera
2016-01-20, 01:38
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Vilket inte alls är direkt konstigt med tanke på dess funktion, att tillfredsställa det motsatta könet (bortsett från befruktning), och har man inte en storlek som kvinnor inte blir bra/inte tillfredsställda alls av så känner man sig mindre som en "man".

Komplexen är inte konstiga om man utgår ifrån premissen att kvinnans njutning beror på kukens storlek. Nog kan det finnas sanning i detta, åtminstone för ett fåtal kvinnor.

Något jag finner knäppt är att trots att människan tillsammans med våra kusiner bonobo's är jordens mest promiskuösa djur, så hittar flertalet människor anledningar att helt hålla sig borta från sex trots att dom egentligen vill ha hur mycket sex som helst.
Det borde vara tvärtom.
Senast redigerad av Intotherainbow 2016-01-20 kl. 01:43.
Citera
2016-01-20, 02:08
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
https://www.youtube.com/watch?v=oeKAAAjyRFo

Finns tydligen en korrelation mellan näsa och kuk.

.

https://www.youtube.com/watch?v=FZ8jVsSEA3I
Citera
2016-01-20, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Komplexen är inte konstiga om man utgår ifrån premissen att kvinnans njutning beror på kukens storlek. Nog kan det finnas sanning i detta, åtminstone för ett fåtal kvinnor.

Inte helt, men den verkar ju spela en ganska stor roll, skulle den inte ha gjort det så skulle inte dom flesta kvinnorna har en storlek över det vetenskapligt bevisade medlet som preferens, för vissa är det t.o.m. avgörande.
Senast redigerad av Mlkehunt 2016-01-20 kl. 12:48.
Citera
2016-01-20, 14:15
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Jag har inte överdrivet stor penis och hade det definitivt inte för ett antal år sedan. Ändå sa ett ex till mig att "det kändes som att vara oskuld igen" efter att vi haft sex för första gången.
Citera
2016-01-20, 17:46
Medlem
Citat:
Jag har inte överdrivet stor penis och hade det definitivt inte för ett antal år sedan. Ändå sa ett ex till mig att "det kändes som att vara oskuld igen" efter att vi haft sex för första gången.

Sådär kan du inte säga när du på tidigare sida la upp en bild på din kuk med ett måttband runt om som visade ~16.5 cm.
Citera
2016-01-21, 00:33
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Inte helt, men den verkar ju spela en ganska stor roll, skulle den inte ha gjort det så skulle inte dom flesta kvinnorna har en storlek över det vetenskapligt bevisade medlet som preferens, för vissa är det t.o.m. avgörande.

Varför måste något av detta stoppa dig..

Det vetenskapliga har också visat att omkrets på 15cm eller mer innehålls av 5% av killarna. Det innebär samtidigt att få tjejer kommer stöta på en sådan storlek.
Dina tankar om att en tjej skulle njuta mer av en större storlek än din, hur relevant är den om det aldrig ens hänt eller kommer hända?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in