Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2016-01-15, 19:56
Medlem
Går det att göra så att man inte blir på något sätt registrerad på det man tittar på? Ett sätt skulle kanske vara att man inte är inloggad på sin gmail?
Citera
2016-01-16, 09:39
Medlem
Youtube har vart konstigt för mig i 2 dagar nu, helt vitt och texten är blå eller hur man ska säga. Se nedan.

http://i.imgur.com/vIPcvaV.jpg

Bara för mig eller vad?
Citera
2016-01-16, 10:38
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Youtube har vart konstigt för mig i 2 dagar nu, helt vitt och texten är blå eller hur man ska säga. Se nedan.

Bara för mig eller vad?

För mig funkade youtube fel fritt igår. Men idag när jag skulle kolla på lite klipp så har jag exakt samma problem.
Citera
2016-01-16, 12:40
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
För mig funkade youtube fel fritt igår. Men idag när jag skulle kolla på lite klipp så har jag exakt samma problem.

Det är kopplat till adblock som tydligen måste uppdateras.
Citera
2016-01-17, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thooht

Bara för mig eller vad?
För mig funkar det.

Så där brukar det ibland se ut om sidan man vill komma åt är överbelastad. Har fått liknande på flashback flertalet gånger.
Citera
2016-01-18, 20:14
Medlem
DoctorSuns avatar
Var ser jag min posting-historik? Hoppa in på youtube precis och fick ett pop-up-meddelande om att en snubbe svarat på mitt inlägg... men utan info om var inlägget var eller nån info...

Var ser man sin history? Alla kommentarer dvs?

Ingen som vet? Va fan är detta... måste ju ha history. Eller nä? Ingen vet ...
Senast redigerad av DoctorSun 2016-01-18 kl. 20:48.
Citera
2016-01-18, 22:22
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorSun
Var ser jag min posting-historik? Hoppa in på youtube precis och fick ett pop-up-meddelande om att en snubbe svarat på mitt inlägg... men utan info om var inlägget var eller nån info...

Var ser man sin history? Alla kommentarer dvs?

Ingen som vet? Va fan är detta... måste ju ha history. Eller nä? Ingen vet ...

Bara till att trycka på klockan upp i högra hörnet väl? Bredvid Upload knappen och din Avatar?

Edit: Eftersom jag förklara som en halv död jävla senil gubbe så visa jag i paint istället. http://imgur.com/8jGS6SY
Senast redigerad av xaniix 2016-01-18 kl. 22:26.
Citera
2016-01-19, 13:07
Medlem
DoctorSuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Bara till att trycka på klockan upp i högra hörnet väl? Bredvid Upload knappen och din Avatar?

Edit: Eftersom jag förklara som en halv död jävla senil gubbe så visa jag i paint istället. http://imgur.com/8jGS6SY
Tackar!
Citera
2016-01-21, 00:18
Medlem
ArzeniXs avatar
Är det bara jag som märkt att uppläggningsdatumet för alla filmer har tagits bort? Detta är extremt störande om du söker hjälp efter något och kommer in på en film som är 5 år gammal och filmats med en potatis när det finns andra mer uppdaterade alternativ. Min teori är att YT vill göra det hela mer "jämställt" där ingen ska sorteras bort efter uppläggningsdatum. Otroligt irriterande för mig men mer lönsamt för de stackarna som laddar upp. Går det att få tillbaka uppladdningsdatumet på något smidigt sätt?
Citera
2016-02-03, 10:47
Medlem
Krongjorts avatar
Synkad telefon och dator på youtube.

Hej!
Märkte en lite konstig sak idag då jag lyssnade på en föreläsning på youtube.
Efter ungefär 30 minuter av lyssnande på via telefonen så slutade klippet fungera. Då jag ändå är hemma så tänkte jag att jag fortsätter lyssna via datorn istället och gick då in på youtube här(Skriver från datorn nu). Det som är lite konstigt för mig är att klippet per automatik påbörjades vid samma sekund som klippet på telefonen slutade fungera. Då jag inte har datorn inloggad på varken mail eller annat samt att datorn inte var påslagen innan så blir jag fundersam.

Varför/Hur kunde youtube veta att samma person skulle fortsätta kolla klippet och således starta från samma punkt som det avslutades på en annan? Cookies? Det enda som telefonen och datorn har gemensamt för tillfället är att det går via samma Wifi men första gången jag märkt detta. Vanligt förekommande problem kanske? Dessutom så rensas min dators webbläsare på historik vid nedstängning så förstår inte hur detta kan komma sig.
Citera
2016-02-03, 11:55
Medlem
Protons avatar
Är du inloggad på youtube på telefonen samtidigt som du är inloggad på youtube på datorn borde det ju vara trivialt att ta reda på vad du kollade på på respektive enhet och sedan fixa till återuppspelningen.

Inloggad på mail etc är ju helt irrelevant, frågan är ju om du varit inloggad på ditt youtubekonto.
Citera
2016-02-03, 19:37
Medlem
Krongjorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Är du inloggad på youtube på telefonen samtidigt som du är inloggad på youtube på datorn borde det ju vara trivialt att ta reda på vad du kollade på på respektive enhet och sedan fixa till återuppspelningen.

Inloggad på mail etc är ju helt irrelevant, frågan är ju om du varit inloggad på ditt youtubekonto.
På telefonen är jag automatiskt inloggad på samma konto som mailkonto via google men datorn är aldrig inloggad på youtube. Hade precis startat upp den o inge inlogg på mail eller så per automatik heller. Tänkte det kan vara via wifi som info sparas eller så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in