Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2015-08-25, 19:50
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BountyKiller
Jag kan endast kolla videos på youtube med 380p, kan inte ens ändra till bättre/sämre, enda valet är antingen automatiskt eller 380p. Sen så ser hela.. vad heter det.. fonten?.. runt videon, var man ändrar helskärm osv, annorlunda ut. Någon som vet vad som är felet, och hur jag kan fixa det? Tack på förhand.

Undrar också över detta.
Citera
2015-08-26, 09:36
Medlem
BountyKillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Undrar också över detta.

Jag löste det genom att ladda hem denna add-on till firefox https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/youtube-all-html5/?src=search

Kan nu ändra kvalite och allt, som vanligt. Om du använder firefox så tanka hem den, om du använder annan webbläsare så vet jag faktiskt inte, kanske finns nån liknande add-on till andra webbläsare också.
Senast redigerad av BountyKiller 2015-08-26 kl. 09:38.
Citera
2015-08-26, 22:53
Medlem
Vagnsleres avatar
Bumpar den här tråden lite

Jag har alltid använt "Free youtube to mp3 converter" men efter senaste uppdateringarna så kan jag inte ändra spårnamn direkt från klippet och får inte heller hem den i MP3 utan i M4A, eller nå annat konstigt format som inte stöds av iTunes, det fungerar att få hem dom i mp3 från alla youtube to pm3 hemsidorna

Någon som vet liknade program?
Vill inte ha nån hemsida där man får trycka hem varje låt och sen hämta från biblioteket och jäklas med, vill ha så som mitt gamla program så man bara klistrar in låtarna/ spellistan så läggs dom automatiskt upp i iTunes

Jag sitter med W7 ska tilläggas
Citera
2015-08-27, 16:41
Medlem
Någon som vet om man kan ladda upp ett helt musikalbum, eller kommer Youtube fucka upp det eller plocka ner det för copyright?
Citera
2015-08-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalruswasPaul
Någon som vet om man kan ladda upp ett helt musikalbum, eller kommer Youtube fucka upp det eller plocka ner det för copyright?
Det enda sättet att få reda på det är att ladd upp och sen se. YouTube plockar vad jag vet inte ner nåt för copyright på eget bevåg.
Och i min erfarenhet kommer det ofta ingen copyright claim förren ett klipp börjar dra till sig hundratusentals views eller mer. Och då kan ditt konto bara försvinna utan varning.
Citera
2015-08-30, 17:24
Medlem
area50s avatar
Hur gör jag om jag vill kunna ladda upp 10+ timmars klipp? Jag har aktiverat så att jag kan ladda upp högre än 15 min, men när jag testade att ladda upp ett "klipp" på 12h så stod det att det var för långt?? Måste man aktivera "intäktsgenerering" eller liknande för att det ska funka?
Tacksam för svar
Citera
2015-09-04, 10:48
Medlem
weediaans avatar
http://www.clipconverter.cc/
Citera
2015-09-05, 11:32
Medlem
pestloppans avatar
Upptäckte nyss att jag helt plötsligt översköljs av reklam i youtube! Detta trots att jag har AdBlock aktiverad! Vilket klipp jag än klickar på så drar en reklamsnutt på 30-60 sekunder igång, innan själva klippet börjar.
Jag använder Chrome som webbläsare. Datorn är en tio år gammal XP-dator (vet iofs inte om det har med saken att göra).

Vad f-n har hänt, och hur åtgärdar jag detta?
Senast redigerad av pestloppan 2015-09-05 kl. 12:21.
Citera
2015-09-05, 11:56
Medlem
Henrik.Dorsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Upptäckte nyss att jag helt plötsligt översköljs av reklam i youtube! Detta trots att jag har AdBlock aktiverad! Vilket klipp jag än klickar på så drar en reklamsnutt på 30-60 sekunder igång, innan själva klippet börjar.

Vad f-n har hänt, och hur åtgärdar jag detta?

Samma här... är detta något som hör ihop med övergången från flash till html5.

finns inte ens en möjligthet att "hoppa över annonsen" heller.
Citera
2015-09-07, 22:49
Medlem
Tjeena! Har letat efter en video på YT där några "turkar" är i en bil och jagar två personer på en moped, som kör runt i nån park typ, och bilen lyckas tillslut ramma mopeden. Är det nån som kan hitta denna video och kan länka den? Har sökt i en kvart snart utan resultat :/
Citera
2015-09-11, 09:37
Medlem
När jag går in på youtube så funkar sidan ibland inte och inga klipp kan ses. Ibland funkar den men då ser ikonerna på klippen ut som när bildikoner inte laddas ordentligt på nätet.

testade att byta DNS till googles variant, men det funkade inte.

Vad är felet?
Citera
2015-09-11, 23:38
Medlem
Youtube fel! hjälp? :c

Skaffade nyligen en ny dator och sedan har jag laddat ner google chrome men igår så fann jag att youtube såg ut såhär: http://imgur.com/ZHMw8PI
någon som vet vad jag kulle kunna göra?
uppskattar hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in