2016-01-20, 21:07
Medlem
arakas avatar
Det blir en fest för livet för alla kaozblattar därute. Som extra krydda har vi ju de maroccanska gat"pojkarna" som ev kommer att bli utvisade till hemlandet. Det blir ju sista chansen för lite närkontakt med vitt lammkött och schyssta nya mobiler på ett tag.
Senast redigerad av araka 2016-01-20 kl. 21:19.
Citera
2016-01-20, 21:23
Medlem
Assbuster-cockburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rorsac
Etnicitet har inget med våldtäkter att göra, att koppla ihop våldtäkter med en viss folkgrupp är ren och skär rasism.

Du läste inte svd idag ser jag. Eller är det BRÅ som är rasister?
Citera
2016-01-20, 21:24
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
[b]
Exakt vart jag huserar vill jag inte uppge här, men någonstans i södra Sverige håller jag till!
O visst det hade varit gött med lite backup, lite rediga grabbar som inte springer iväg när det blir hett om öronen!

Samma här, kanske våra breddgrader korsar varandra. Nejdå, man måste alltid se till så de är fler än en själv dock så man kan slå ännu hårdare _och_ komma undan i rätten med det

För våra svenska fina kvinnor!
Citera
2016-01-20, 21:25
Medlem
Assbuster-cockburns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroehmer
De beter sig som de gör för att de är medvetna om att de betraktas som andra klassens medborgare här i Europa. Det finns nog inte en enda utomeuropeisk invandrare som inte har blivit kallad "jävla svartskalle" eller "satans avskum" på bussen eller gatan.

Efter dryga 31 år i sverige så kan jag iaf säga att jag aldrig hört det.
Citera
2016-01-20, 21:29
Medlem
Citat:
De beter sig som de gör för att de är medvetna om att de betraktas som andra klassens medborgare här i Europa. Det finns nog inte en enda utomeuropeisk invandrare som inte har blivit kallad "jävla svartskalle" eller "satans avskum" på bussen eller gatan.

Vilket skitsnack det tror jag inte en sekund på. Snarare finns det inte en enda svensk ungdom som inte blivit hotad av en blatte i skolan. Inte en enda svensk tjej som inte blivit sexuellt trakasserad av en blatte.

Vi har gett dem ALLT. De behandlas bättre här än någon annanstans i världen. De behandlas bättre än i sina egna länder, bättre än svenska pensionärer. Vi har kastat miljoner och åter miljoner på dem utan effekt. De fortsätter att gnälla, fortsätter att vara otacksamma trots att de får utbildningar, gratis tandvård, hur mycket bidrag som helst och gud vet allt. Om de inte känner sig uppfattade kanske de skulle dra härifrån?
Senast redigerad av Vaknaeuropa 2016-01-20 kl. 21:33.
Citera
2016-01-20, 21:30
Medlem
Citat:

Nu överträffar du dig själv. Så deras beteende beror på att "vi" ser ner på dem?! Hur mår du egentligen?
Citera
2016-01-20, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
Vet inte om jag tycker kvinnor och tjejer förtjänar skydd, var och varannan kvinna är ju kåt på invandrare. Säger man något negativt så kommer alltid någon kvinna och försvarar invandrare och ska racka ner på svenska män i stället och leta fel.

Om du kastar underbyggd kritik i ansiktet på dem så tystnar de. Målet är att de ska känna sig som idioter när du diskuterat klart med dem.

Plugga statistik och läs på inom ämnet. Läs Tino Sanandajis artiklar.
Citera
2016-01-20, 21:36
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Att jag är emot rasism beror på att jag mot bakgrund av historien fruktar att det i framtiden kommer leda till våldsamheter.
Då är du alltså emot invandring av negrer och araber eftersom de är fruktansvärt rashatiska och ställer till med våldsamheter i samhället.
Men vad fan tjafsar du då om?
Citera
2016-01-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rorsac
Etnicitet har inget med våldtäkter att göra, att koppla ihop våldtäkter med en viss folkgrupp är ren och skär rasism.

Inte alls. Det finns gott om statistik som motbevisar dig. Den är dock 10 år gammal så det är ännu värre idag.
Citera
2016-01-20, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaknaeuropa
Vilket skitsnack det tror jag inte en sekund på. Snarare finns det inte en enda svensk ungdom som inte blivit hotad av en blatte i skolan. Inte en enda svensk tjej som inte blivit sexuellt trakasserad av en blatte.

Vi har gett dem ALLT. De behandlas bättre här än någon annanstans i världen. De behandlas bättre än i sina egna länder, bättre än svenska pensionärer. Vi har kastat miljoner och åter miljoner på dem utan effekt. De fortsätter att gnälla, fortsätter att vara otacksamma trots att de får utbildningar, gratis tandvård, fickpengar och gud vet allt. Om de inte känner sig uppfattade kanske de skulle dra härifrån?

Det är en ond cirkel, vars kretslopp upprätthålls av radikala invandrare och nationalister, vilka dagarna i ända ägnar sig åt pajkastning. Den stora tysta majoriteten, vilken utgörs av individer som bara vill leva ett drägligt liv, hänger på tåget, vart det än bär, då det är bekvämast att vända kappan efter vinden. Därför ser vi ingen förbättring av situationen i landet.
Citera
2016-01-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kakburk
Då är du alltså emot invandring av negrer och araber eftersom de är fruktansvärt rashatiska och ställer till med våldsamheter i samhället.
Men vad fan tjafsar du då om?

Jag är ALL rasism, oavsett vem som står för den. I det här fallet syftar jag på rasistiska infödingar.
Citera
2016-01-20, 21:40
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Skit i Stroehmer ärligt talat!
Han har redan gjort bort sig och visat sin okunskap ett par gånger i den här tråden vid det här laget..
Han har inte ens greppat konceptet med rasism. Jag tror bara han vill raljera helt enkelt!
Senast redigerad av NoSafetyInNumbers 2016-01-20 kl. 21:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in