2016-01-20, 18:32
Medlem
Mekkdosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zui
Inte bara kvinnor, dessa negroider och annat pack kommer att ge sig på svenska män också, sanna mina ord. För egen del tänker jag införskaffa en machete och ger sig nån på mig alternativt att jag blir vittne till en våldtäkt så kommer jag med stor glädje att använda den.

Bra. Mer krigisk inställning behövs, är så jävla trött på dessa gnällpojkar som vill lägga sig ned och ge upp och känna sig besegrade. hälften av alla inlägg består av dessa gnällspikar som gråter ut över att dom är så besegrade, inget driv eller kraft kvar och kommer inte med något konstruktivt till debatten förutom att "sverige är kört" buuuhuuhuuu. Innerst inne är jag även en person som trivs i kaos och spänning, kanske skillnad med datanördar som knyter näven i fickan och går hem och gråter och tar martyrrollen.

En fråga till alla här, vad gör ni om det blir våldtäkter i eran stad? Gråta och gnälla? GÖR NÅT ÅT DET ISTÄLLET. Kanske svårt dock om man är sittande i sin mamma och pappas nedrunkade källare i medelklassområdet, med hipsters och annat svagt patrask till vänner som varken kan stå upp för sig själva eller sina kamrater / kvinnor. Men er andra som faktist inte blivit söndergullade i medelklass mellanmjölkssverige med lite driv och moral kvar borde agera - kreativiteten vet inga gränser

Vill bara passa på och välkomna alla svenska män till den riktiga världen där man är tvungen och stå upp för sig själv och sin familj, den kom faktist hit i våran livstid, vi blev inte omhändertagna av trygga moder svea som tidigare generationer blivit, med välfärd och trygghet av världsklass. Den är borta, ställ er upp och erkänn det för er själva - och lova er själv att ta hand om er själva och eran familj och var redo för kaotiska år i mångkulturella sverige, istället för att ligga ner och böla och längta tillbaks till eran trygghetspsykos ni är födda i.

Back to basic helt enkelt, stone age mode, du och din familj och dina vänner, every man for himself tillsvidare, för än så länge har vi ingen stor organiserad politisk grupp för att stå emot det. Det kommer senare, så tills dess görs ovanstående. Likasinnade vänner är det bästa ni kan ha i dagens sverige, står man helt ensam är man körd.

Har en vän som har en syster i 18 års åldern i min kraftigt berikade stad. Om något skulle hända henne, som ett exempel, gäller det att skydda henne. Hon känner sig trygg med att veta det, dessutom kan hon plocka upp pepparspray hos någon av oss om hon ska röra sig någonstans där hon känner sig otrygg, och ringa oss om det blir problem. Låter som vi är paranoida, men detta är pga tidigare erfarenheter bland bekantas bekanta helt enkelt. Varför gör ni inte såhär? Vi kan inte ändra hela samhället, MEN vi kan agera på individnivå.

Anamma en mentalitet, våga vägra vara ett offer.
Senast redigerad av Mekkdosa 2016-01-20 kl. 19:03.
Citera
2016-01-20, 18:33
Medlem
muppliberals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Summer of 291.

Lägg upp en tråd, där bara "kod 291" tas upp under 2016.

Vi får barn snart. Det kommer inte att heta Alma.
Citera
2016-01-20, 18:38
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finskpinne
Hej, Trollet! Jag hoppas du var sarkastisk, men eftersom detta är Flashback där det hänger en massa bittra och porrskadade enstöringar som inte får ligga så måste jag fråga! Alltid kul när misogyna män/småpojkar ska tala om vad jag som kvinna fantiserar om och "innerst inne" önskar.

Klarar du inte av att argumentera emot utan måste gå till personangrepp?
Bitter
Porrskadad
Får inte ligga
Misogyn
Småpojke
Ta bort dessa och det är inte mycket kvar av ditt inlägg.

Att bli tvingad till sex(våldtäkt) är faktiskt en av de vanligaste sexfantasierna hos kvinnor (dock såklart inte hos "alla kvinnor"). Det behöver ju dock inte betyda att de vill uppleva det på riktigt.
Man börjar ju dock undra när det mest är män som reagerar på det som hänt i Köln och i Kungsträdgården.
Sen intervjuar de tonåriga tjejer på TV som rycker på axlarna och säger att det ökar men att man vänjer sig med att bli tafsad på.
Kanske är det inte så hemskt att bli tafsad på som tjej som man har hört? Jag är uppväxt med att tro att det är ett förfärligt brott att tafsa på en tjej men som man gör det ju inte speciellt mycket om någon tar en på röven eller kuken. Hela grejen med att det skulle vara så förkastligt att tafsa på kvinnor kanske bara är en överdrift?
Senast redigerad av mendokse 2016-01-20 kl. 18:43.
Citera
2016-01-20, 18:41
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Klarar du inte av att argumentera emot utan måste gå till personangrepp?
Bitter
Porrskadad
Får inte ligga
Misogyn
Småpojke
Ta bort dessa och det är inte mycket kvar av ditt inlägg.

Att bli tvingad till sex(våldtäkt) är faktiskt en av de vanligaste sexfantasierna hos kvinnor (dock såklart inte hos "alla kvinnor"). Det behöver ju dock inte betyda att de vill uppleva det på riktigt.
Man börjar ju dock undra när det mest är män som reagerar på det som hänt i Köln och i Kungsträdgården.
Sen intervjuar de tonåriga tjejer på TV som rycker på axlarna och säger att det ökar men att man vänjer sig med att bli tafsad på.
Kanske är det inte så hemskt att bli tafsad på som tjej som man har hört? Jag är uppväxt med att tro att det är ett förfärligt brott att tafsa på en tjej men som man gör det ju inte speciellt mycket om någon tar en på röven eller kuken. Hela grejen med att det skulle vara så förkastligt att tafsa på kvinnor kanske bara är en överdrift?

Helt plötsligt är det ingen stor grej.Snart vill ni väl gå i heltäckande slöja och bo i harem med er charmiga våldtäktssugna arabiska prins. Eller snarare Achmed 60 med ölmage och tre dubbelhakor samt äcklig orkludd över hela kroppen.
Citera
2016-01-20, 18:42
Medlem
goosehunters avatar
Låt oss nu alla hoppas att det INTE blir som trådstartaren förutspår, även om jag också bär på samma dystra tankar. För kvinnornas skull så hoppas man givetvis inte att något kommer hända. Men visst är det sannolikt att antalet sexuella ofredanden och eventuellt också våldtäkter kommer att öka. Man får bara uppmana alla kvinnor att vara rädda om er själva, försök gå hem i sällskap, ta taxi osv.
Citera
2016-01-20, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Sommaren då SD går om sossarna och får egen majoritet enligt mätningarna.

Det tror jag också på.
Citera
2016-01-20, 18:45
Medlem
goosehunters avatar
sen tycker jag inte vi ska skriva så huvudlöst så att vi far med uttryck som "det är rätt åt dom" "det är ju detta dom vill". Det är ju att dra alla kvinnor över en o samma kam och jag undrar bland folk som skriver så där hur det står till med er egna inställning till kvinnan? Jag har högre tankar än så om kvinnor överlag även om det alltid finns dom som utmärker sig negativt. Vi ska väl ändå inte önska gemene kvinna att bli våldtagen pga pappskallar bland FI och andra rabiata grupperingar?
Citera
2016-01-20, 18:48
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
sen tycker jag inte vi ska skriva så huvudlöst så att vi far med uttryck som "det är rätt åt dom" "det är ju detta dom vill". Det är ju att dra alla kvinnor över en o samma kam och jag undrar bland folk som skriver så där hur det står till med er egna inställning till kvinnan? Jag har högre tankar än så om kvinnor överlag även om det alltid finns dom som utmärker sig negativt. Vi ska väl ändå inte önska gemene kvinna att bli våldtagen pga pappskallar bland FI och andra rabiata grupperingar?

När folk som hånats och retats får vad de förtjänar så känner man skadeglädje det är bara mänskligt. Kvinnor är idioter de har betet sig som bortskämds skitungar klart det finns bittra män som tycker att det är rätt åt dom då.
Citera
2016-01-20, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av workinman
Summer of 291.

Och tänk alla bäbisar som föds
Citera
2016-01-20, 18:51
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virpik
Och tänk alla bäbisar som föds

Hört om abort?
Citera
2016-01-20, 18:52
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
När folk som hånats och retats får vad de förtjänar så känner man skadeglädje det är bara mänskligt. Kvinnor är idioter de har betet sig som bortskämds skitungar klart det finns bittra män som tycker att det är rätt åt dom då.

vad menar du med "kvinnor är idioter" ?
Citera
2016-01-20, 18:53
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter

Jag håller med dig fullt ut!
Det är en riktigt konstig, rent av feg inställning som vissa här har till att hjälpa brottsoffer i nöd. (se. Kvinnan)
Jag skulle iallafall hoppa in o slåss som att det inte funnits en morgondag om jag hör en kvinna skrika för sitt liv!!
Allt annat anser jag var otroligt cyniskt och ryggradslöst!
Bättre kan ni för i helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in