2016-01-20, 18:54
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goosehunter
vad menar du med "kvinnor är idioter" ?

Jag tycker många har en arrogant och nedlåtande attityd mot svenska män som bara vill dom väl. För mig är det höjden av dumhet att man pissar på folk som bryr sig.
Citera
2016-01-20, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Hört om abort?

självklar, men är det en lösning. Bättre att knipa ihop istället
Citera
2016-01-20, 18:56
Medlem
Det är mäns uppgift att försvara deras kvinnor, men många svenska män har blivit bögifierade genom feministisk indoktrinering, så att de inte har vågat eller förstått att säga nej till invandring, innan det var för sent.
Citera
2016-01-20, 18:59
Medlem
goosehunters avatar
Citat:
Jag tycker många har en arrogant och nedlåtande attityd mot svenska män som bara vill dom väl. För mig är det höjden av dumhet att man pissar på folk som bryr sig.

Du kan bättre än så där. I min släkt finns det ingen kvinna som är positiv till den missinvasion av mena män som pågår till Sverige. Hela Sverige kryllar av kvinnor som INTE vill ha det så här. Du har också en nedlåtande attityd o generaliserar kraftigt om svenska kvinnor. Som man så är det din skyldighet att bry dig om svenska kvinnor. Var bättre än männen du kritiserar.
Citera
2016-01-20, 19:00
Medlem
HannaLees avatar
Jag bävar lite smått, även om jag har turen att bo i ett s.k. vitt höginkomst-område - än så länge. Fast man rör sig ju lite här och där om somrarna. Nej, jag har inte röstat för denna mångkultur. Men vi som inte röstat för detta, men som ändå kommer utsättas, kanske får ses lite som collateral damage?

Hemskt, men statistiken talar sitt tydliga språk. Även om jag nog inte ses som ung kvinna längre då jag trillat över 30-strecket. Jag är väl förberedd och tränad, så gott som det går. Nattliga vandringar utan manligt sällskap existerar inte längre i mitt huvud. Är glad jag har råd att åka taxi, för lokaltrafik sent om kvällen är en otäck tanke. Etc. Det är fan på allvar nu, man känner de där kalla kårarna slingra sig genom kroppen.
Citera
2016-01-20, 19:02
Medlem
Citat:

Jag är tjej, och tror absolut att svenska (nordbor) män ställer upp för alla tjejer vid nöd, speciellt i dagens läge med så mycket fientlighet och våld som drabbas i vårt samhälle. Jag vill tro så och kommer aldrig byta åsikt om den saken. Nordbor är reko folk.
Citera
2016-01-20, 19:03
Medlem
Thibideauxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Statistik kan visa sanningen utan att visa hela sanningen och därmed är slutsatserna förljugna. Om en folkgrupp är överrepresenterad i brottsstatistik kan det ju i viss mening vara sant, men samtidigt finns ingen överrepresentation om man väger in socioekonomiska faktorer och det sociala stigma det innebär att förtryckas av majoritetsbefolkningen.

Jahaa, de är FÖRTRYCKTA av alla dessa bidrag dom får, i världens mest jämställda och "rättvisa" land. Så dom är så förtryckta här så att de fortsätter att vandra hela vägen från soliga Grekland och Italien, för att ta sig till ett KALLT FÖRTRYCKARLAND med BIDRAG ÖVER ÖRONEN.

Klart packen måste få våldta lite, det är inte lätt att vandra oinbjuden över 12 länders territorium inte.
Citera
2016-01-20, 19:07
Avstängd
sherms avatar
Citat:
sen tycker jag inte vi ska skriva så huvudlöst så att vi far med uttryck som "det är rätt åt dom" "det är ju detta dom vill". Det är ju att dra alla kvinnor över en o samma kam och jag undrar bland folk som skriver så där hur det står till med er egna inställning till kvinnan? Jag har högre tankar än så om kvinnor överlag även om det alltid finns dom som utmärker sig negativt. Vi ska väl ändå inte önska gemene kvinna att bli våldtagen pga pappskallar bland FI och andr
a rabiata grupperingar?
De som skriver så är väl förmodligen 87or som fantiserar om att sitta bredvid och runka medan deras vita flickvänner gruppvåldtas av svartingar..
Citera
2016-01-20, 19:13
Medlem
Mekkdosas avatar
Vill bara passa på och välkomna alla svenska män till den riktiga världen där man är tvungen och stå upp för sig själv och sin familj, den kom faktist hit i våran livstid, vi blev inte omhändertagna av trygga moder svea som tidigare generationer blivit, med välfärd och trygghet av världsklass. Den är borta, ställ er upp och erkänn det för er själva - och lova er själv att ta hand om er själva och eran familj och var redo för kaotiska år i mångkulturella sverige, istället för att ligga ner och böla och längta tillbaks till eran trygghetspsykos ni är födda i.

Anamma en mentalitet, våga vägra vara ett offer. Om ni ska bo kvar i sverige och boendes i arbetarområde eller storstad, måste ni ändra erat tankesätt. Det gamla är borta, det nya är här. Anpassa er med en hårdare mentalitet och vara glada att ni är MÄN, och inte kvinnor i detta "nya" sverige.

om du inte är tillhörande det lyckligt lottade medelklassen i fint villaområde:
Back to basic helt enkelt, stone age mode, du och din familj och dina vänner, every man for himself tillsvidare, för än så länge har vi ingen stor organiserad politisk grupp för att stå emot det. Det kommer senare. Likasinnade vänner är det bästa ni kan ha i dagens sverige, står man helt ensam är blir det svårt.

Jag är övertygad om att det kommer lösa sig i slutändan, och detta kaoset kommer försvinna till slut då vi har nya makthavare och uppvaknat folk, men nu blir det några oroliga år.

Har en vän som har en syster i 18 års åldern i min kraftigt berikade stad. Om något skulle hända henne, som ett exempel, gäller det att skydda henne. Hon känner sig trygg med att veta det, dessutom kan hon plocka upp pepparspray hos någon av oss om hon ska röra sig någonstans där hon känner sig otrygg, och ringa oss om det blir problem. Låter som vi är paranoida, men detta är pga tidigare erfarenheter bland bekantas bekanta helt enkelt. Varför gör ni inte såhär? Vi kan inte ändra hela samhället, MEN vi kan agera på individnivå och det gör stor skillnad.

Det som skrämmer mig mer, är att endel av er verkar inte ens vara intresserad av att stå försöka härda ut och vara en man i dessa historiskt skeva jävla tider vi hamnat i, ni verkar vara mer intresserade av att gnälla om hur allt kommer gå åt helvete och hur svenska kvinnor förtjänar att bli våldtagna, det gränsar till vidrigt cuckold tänkande, spyr av det.
Kvinnor är känslomänniskor, dom är till för att skyddas av män även om vissa av (inte alla svenska kvinnor) indirekt med sina irrationella hjärnor skapat situationen mer eller mindre. Enkla offer för hjärntvätt helt enkelt, skyll inte på dom, skyll på politikerna förfan.

Ta om om er, och anpassa er.

.
Senast redigerad av Mekkdosa 2016-01-20 kl. 19:21.
Citera
2016-01-20, 19:14
Medlem
NorthSNKRs avatar
felpost
Senast redigerad av NorthSNKR 2016-01-20 kl. 19:20.
Citera
2016-01-20, 19:14
Medlem
Europes avatar
Citat:
sen tycker jag inte vi ska skriva så huvudlöst så att vi far med uttryck som "det är rätt åt dom" "det är ju detta dom vill". Det är ju att dra alla kvinnor över en o samma kam och jag undrar bland folk som skriver så där hur det står till med er egna inställning till kvinnan? Jag har högre tankar än så om kvinnor överlag även om det alltid finns dom som utmärker sig negativt. Vi ska väl ändå inte önska gemene kvinna att bli våldtagen pga pappskallar bland FI och andra rabiata grupperingar?

Utan att ta någon ställning till om det är rätt åt dem, så kan jag konstatera att här i Stockholm där jag bor, så utgör de pappskallar du nämner en klar majoritet av kvinnorna. Åtminstone de etniskt svenska kvinnorna. De få gånger man träffar en helt mentalt frisk och klartänkt kvinna, så är det nästan alltid en invandrad kvinna från vissa delar av Europa eller Östasien, som var redan högutbildad när hon kom hit.

Sedan är det rimligt att hävda att de svenska feministerna vill detta, då de dessutom snyftar om att man inte bedriver en ännu extremare politik med ännu extremare konsekvenser än de vi har sett hittills.
Citera
2016-01-20, 19:22
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
De som skriver så är väl förmodligen 87or som fantiserar om att sitta bredvid och runka medan deras vita flickvänner gruppvåldtas av svartingar..

Hahah ellerhur!
Sen bryr dom sig mer om att ha "rätt" än att hjälpa en kvinna i nöd!! Fega as!
Det är visserligen bra att dom bekänner färg redan nu, så man vet vilka man inte vill ha bredvid sig när skiten brakar lös!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in