2015-10-21, 18:23
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quetal
Oinsatt hehe.. Rent teoretiskt sett borde väl en nybörjare inom graffiti stå högst upp i hierarkin när det gäller "fulsnygg" stil då själva poängen med stilen är att det ska se nybörjaraktigt ut. Det är ju endå nybörjaren som sitter på den mest äkta "fulsnygga" stilen.
Men tydligen? Hen/dem har ju faktiskt spittat en heldel grejor längs er linje? Förstår inte hur ni inte bryr er. Fast ni i Östergötland är ju inte kända för att ta tag i era beefs heller, hehe... Nej och nej. Skaffa en bättre analys om du ska diskutera det...
Citera
2015-10-22, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastaflaska
Men tydligen? Hen/dem har ju faktiskt spittat en heldel grejor längs er linje? Förstår inte hur ni inte bryr er. Fast ni i Östergötland är ju inte kända för att ta tag i era beefs heller, hehe... Nej och nej. Skaffa en bättre analys om du ska diskutera det...

Nu är det ju inte de påstådda spittningarna jag diskuterat med dig utan huruvida det är kul om toys/nybörjare målar överhuvudtaget. Att du sedan nämner östgötar som dåliga på att ta tag i beefs visar bara hur oinsatt du är/har varit.

Snälla, berätta då för oss vanliga dödliga hur reglerna för denna extremt avancerade gren (fulsnygga) inom graffitin ser ut.
Citera
2015-10-22, 20:08
Medlem
R33GTRs avatar
Citat:
Problemet här är väl att Bone i BOC faktiskt har lirat ett par år och hunnit gjort bort sig ett antal gånger. Sen att du vill börja diskutera "fulsnygg"-stil med den ingången visar ju också bara på att du verkar vara ganska en ganska.... oinsatt typ.

Är det den gamla "goa" BONE som man såg tags av runt 2005-2007?
Citera
2015-11-01, 20:21
Medlem
R33GTRs avatar
Kul o se så mycket tags komma upp i centrala stan nu!

Även sett BZT tags av GNUK, kul med lite besök från sthlm
Citera
2015-11-06, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R33GTR
Kul o se så mycket tags komma upp i centrala stan nu!

Även sett BZT tags av GNUK, kul med lite besök från sthlm

fääth.
Citera
2015-12-06, 15:01
Medlem
fittkurts avatar
Citat:

https://vid.me/D6Ru

Jag tror Kastaflaska försöker ge sig själv o grabbarna lite själv kred, vad säger man, all publicitet är bra publicitet? Vad jag sätt har jag aldrig sätt något spit av dem längst linjen osv i Östergötland... hmm...
Citera
2016-01-19, 21:06
Medlem
Nå, något nytt nämnvärt i Linköping trakten eller är det som vanligt?
Citera
2016-01-20, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfahannen2

Inget direkt nämnvärt vad jag har sett. Möjligen att det målas lite längs linjen men runtom i stan är det mest tags som dyker upp. Mone, Senil, Woha, Sek och Ribb är de som jag lagt märke till när jag håller lite utkik. Även sett en del tags av Bert och Åder signerade 2016. Kan ha fel men sett lite Foser i Ekholmen som jag tror är relativt nya samt Saga dyker upp lite överallt.

Den här artikeln dök upp på Corren idag. Dock om en händelse från 2014. http://corren.se/nyheter/linkoping/atalas-for-klotter-pa-tag-9056808.aspx
Citera
2016-01-20, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alfahannen2

Vet inte, har Feis golat något mer eller?
Citera
2016-01-20, 15:42
Medlem
Frank.Lucas.Heroins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittkurt
https://vid.me/D6Ru

Jag tror Kastaflaska försöker ge sig själv o grabbarna lite själv kred, vad säger man, all publicitet är bra publicitet? Vad jag sätt har jag aldrig sätt något spit av dem längst linjen osv i Östergötland... hmm...

Hahahaha vad fan var det där för skit???
Citera
2016-01-23, 12:46
Medlem
Osregns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av violador
Vet inte, har Feis golat något mer eller?

Hört om detta, kan någon förklara mer?
Citera
2016-01-23, 12:59
Medlem
caecos avatar
Alltså är ni efterblivna? Ska vi förklara vad gola betyder? Han måla med en snubbe, de blev knas, ena snubben hade sunt förnuft och höll käften, feis visa sig var den inavlade bonde han är och gola ner sig själv och andra snubben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in