Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-13, 13:01
  #1513
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thasweshis
Är väl generellt välkänt att Feis är en golbög. Funnits fåtal tags av honom i Norrköping, vilka alla blivit spittade eller fått "Golare har inte polare"/dylikt tillagt.


Mjo dagens sanning. Han är en helt OK målare men hans käft är alldeles för stor. Som jag vet så har han golat minst 2 gånger och då är det nära vänner han vattnat på. vad jag vet så söker folk efter golbögen hörde att dom hade varit borta i Johannelund o checkat efter honom men han är duktig på att hålla sig borta
Hihohihiho
Peace out my fellow
ScribblerZz
Citera
2017-04-14, 15:22
  #1514
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentahorsen
Hair är död sen några månader, RIP därav har nog FUSS dött ut lite med.

Fan tråkigt att höra, RIP! Han var min favorit och inspiration i linköping, bästa tagen jag sätt. Alltid cleana målningar också, skulle vilja måla lika hårt om jag inte var för feg för att åka dit.
Citera
2017-04-16, 13:19
  #1515
Medlem
pm-6564s avatar
Man märker att folk här har så lite koll... Suck
__________________
Senast redigerad av pm-6564 2017-04-16 kl. 14:17.
Citera
2017-04-16, 18:32
  #1516
Medlem
Snälla berätta din version om det hela då feis.. Du har inte golat ner någon och alla konspirerar emot dig? Allt är ett misstag? Lögnerna staplas på varandra och din lista över "toys" bara växer.

Du kan fortsätta förneka tingsrättens dokuments äkthet i all oändlighet, vi som var på rättegången mot I''' glömmer aldrig hur jävla skitnödig du va i vittnesstolen..

Nog pratat om det.

Saga röjer på med högsta kvalite. Pieces, throw ups, tags och allt är top notch. Senil levererar tags med sväng i. Börjat dyka upp lite grejer av RYG på sista tiden med.

Förövrigt en jäkla massa tags i centrala Linköping för tillfället och det är underbart att se.
Citera
2017-04-20, 13:33
  #1517
Medlem
[quote=empompom|60475613]Snälla berätta din version om det hela då feis.. Du har inte golat ner någon och alla konspirerar emot dig? Allt är ett misstag? Lögnerna staplas på varandra och din lista över "toys" bara växer.

Du kan fortsätta förneka tingsrättens dokuments äkthet i all oändlighet, vi som var på rättegången mot I''' glömmer aldrig hur jävla skitnödig du va i vittnesstolen..

feis verkar tro att det är så det funkar i våra kretsar. Han får motvind så ringer han polisen & det har han gjort och PGA av att han ringde blåvit så fick *H* några månader på kåken. Träffa feis bror häromdagen och till och med hans egna bror *S* har tröttnat. tydligen har feis lyckats förstöra hans försök till att skapa sig ett vettigt tillvaro han förlorade sin lya och så fick *S* & feis sitta häktad hela december för något som feis gjort och så som jag känner feis's bror så vattnar han inte.
han sa man ställer alltid upp för sina bröder o bla bla men jag håller ej med det finns undantag
Vem menar du med att han vattnade på nån I''' ?

men som du skrev nog pratat om det

Jag kan hålla med dig om att saga börjarvisa vad dom går för men tycker faktis att det e dåligt med det runt LK... kom igen det är vår ut & kör mina bröder

Är det nån som kan tipsa om nån stad ATT åka till med många möjligheter för att vara konstnär för en natt?

Hajhajhaj
Citera
2017-04-20, 21:42
  #1518
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Tråkigt att höra om det är så. Han är ju typ störst i Linköping nu känns det som. Eftersom det inte målas alls mycket. Men jag tycker endå det är jävligt onödigt av dem som går och spittar alla, ser att feis blir spittad hela tiden, men det är inte bara feis som blir spittad, det brukar inte vara någon nice tag vid spitten heller, utan det är ju någon toy som inte ens kan måla själv eller köra en fair battle mot den hen spittar.

Vet inte vilken tag han kör med, men han som målar svampar hade gjort en ganska clean målning vid tinnis ungefär, och den har blivit övermålad med bara massa sträck. Måste ju va någon som går ut med en burk enbart för att dra över folk han inte gillar?

Okej om feis blivit spittad för han golat eller va de är, det kan ja väl förstå lite grand iaf, men inte allt det andra.
Killen som målar svamparna går under en tag jag tror många känner igen men tror inte att han vill att jag avslöjar. Det är en enligt mig rätt löjlig anledning till att en viss person målade över den. Trist för han som målar svamparna är både skicklig och väldigt snäll och förtjänar det inte.
__________________
Senast redigerad av Ziaya 2017-04-20 kl. 21:44.
Citera
2017-04-21, 18:04
  #1519
Medlem
svampen211s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Killen som målar svamparna går under en tag jag tror många känner igen men tror inte att han vill att jag avslöjar. Det är en enligt mig rätt löjlig anledning till att en viss person målade över den. Trist för han som målar svamparna är både skicklig och väldigt snäll och förtjänar det inte.

Han är bra, hoppas se mer av han, man märker att han är erfaren. Har en ren gissning vem det kan vara faktiskt, är säkert helt fel men skitsamma ska fråga honom om ja träffar han ifall de är han.

Ja klagade över att man inte såg något nytt för några dagar sedan, men man börjar faktiskt se mer nu på sistonde vilket är jävligt kul. Gillar Saga och Åder. Jag hade varit ute mycket om jag inte jobbade alla vardagar så har inte tid/ork att dra ut sent på nätter

Har varit borta rätt länge från graff, men var ute med en burk förra veckan, och can controlen var fan värdelös som en nybörjare. Så måste fan ut och köra så man blir van vid burk igen, men tråkigt att måla fula tags.
Citera
2017-04-24, 11:49
  #1520
Avstängd
OHS köttar som fan nu, hur många medlemmar?!
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2017-05-04, 06:25
Moderator
Håll er till ämnet! Det här är inte nybörjartråden eller "jag är en lat fan från Östergötland som inte orkar googla mig till hur man skaffar färg".

OT belönas med varningar!

//mod
2017-05-13, 23:22
  #1522
Medlem
Mycket nya tags i lkpg!
Citera
2017-05-16, 02:31
  #1523
Medlem
Regionöstergötland la nyligen ut en bild på en PEZT-målning, nån som har insta?
Citera
2017-06-19, 22:48
  #1524
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Regionöstergötland la nyligen ut en bild på en PEZT-målning, nån som har insta?

Förlorade min lur precis men yes. Är intresserad oxå, vem fan är "ollon"?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback