Citat:
Ursprungligen postat av
weseeyou
Vad ska man säga.... Riksförbundet För Sveriges Utplåning förnekar sig inte. En förvirrande röra av porrbilder, kuk-fitta-knulla-vokabulär och hbtq-multikulti-propaganda. Hur denna porrblaska ska minska våldtäktsbenägenheten hos taharrush-talibanerna övergår mitt förstånd. Märkliga frågeställningar, några exempel:
Exempel
(sid 107): "Zakariye är ihop med Kent.
Zakariye tror att de snart kommer att ha sex. Han är glad men lite nervös.
Han vill att det ska bli bra och undrar hur han kan göra Kent kåt.
Vad vill ni säga till Zakariye?
"När Teah är kåt blir hennes penis större och står upp.
Hon undrar om det är samma med vaginor.
Blir vaginor också större?
Vad händer med vaginan?" (Eh...vaba??)
Sid 127, helt obegripligt, vad fan menas, hade de sex eller inte: "Din kompis är gift. Hennes man hade sex med henne.
Hon sa nej och då slog han henne.
Var kan hon få hjälp?"
Sid 194: "Nikki är kär i och ihop med Elsa och Matti. Nikki vill gifta sig med båda två.
Får Nikki gifta sig med både Elsa och Matti?"
Sid 204: "Janetta och Jimmy har en liten flicka. De vill att flickan ska omskäras.
Får Janetta och Jimmy bestämma att flickan ska omskäras?"
Och så en massa tjafs om hiv-tester och arbetsplatsmiljöer. Jag tror inte de nyanlända blir särskilt glada av detta "undervisningsmaterial".
"Gör det inte Zak. Allah förlåter inte"
"D e ba å känna på röbettan så får du se, Teah" (Läses som Bert Karlsson för maximal utdelning)
"På närmaste självmordsklinik"
"Kan ju bli lite problematiskt ifall ni har ett litet kök. Se till att ordna en riktigt stor säng som kompromiss"
"I Afrika råder djungels lagar, så kör ba', kööööör!"
*
För övrigt tycker jag det var fascinerande att lära mig att jag har sex med mig själv varje gång jag runkar. Jag har alltid varit av den uppfattningen att jag bara tillfredsställer mig själv vid onanering. Tack, RFSU.