2016-01-17, 20:41
Medlem
Hoppas på mycket dramatik i nästa avsnitt.
Att claire sätts på plats.
Citera
2016-01-17, 22:14
Medlem
Bajsfacistens avatar
Kollade in lite i denna tråden och blev tvungen att se några program. Och Alling är en sällanskådad plattitydmakare. Tänker man nu kommer Morgan att säga något uppenbart och förutsägbart så kommer han att säga det. Genomtråkig förutsägbar människa, Inget ont om han så men fy vad han bara släpper ur sig mesfraser. Huvva.

I övrigt så är det ju ett rätt tråkigt program.. Tyvärr.
Citera
2016-01-19, 01:13
Medlem
Cineastens avatar
Märkligt att inte avsnitt 4 ligger uppe längre. Det står att sidan inte finns. Hur som helst. Jag har altid gillat Stefan Sauk och känner igen mig själv i hans sätt att berätta saker. Intensivt med t ära kast och referenser till saker och ting som publiken inte alltid hänger med i. Duktig skådis men jag blev faktiskt rätt förvånad över hans bakgrund. Jag visste ingenting om hans barndom men så har han väl heller inte berättat särskilt mycket om den i media tidigare.

I programmet framstår han åtminstone som både sympatisk, lyhörd och känslig vilket inte riktigt förknippas med de roller han fått eller den hårda framtoning han har. Jag har alltid uppfattat honom som tuff och rak, ingen falskhet, rygdunkande eller rövslickande från hans sida. Märkligt att han inte fått fler skådisjobb då han brukar få finfin kritik för de roller han gör. Jag såg fram emot den politiska thrillerserie som han skrev manus till men som tyvärr inte spelats in än. Den passade väl inte Svt. 😦
Citera
2016-01-19, 01:30
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Märkligt att inte avsnitt 4 ligger uppe längre. Det står att sidan inte finns. Hur som helst. Jag har altid gillat Stefan Sauk och känner igen mig själv i hans sätt att berätta saker. Intensivt med t ära kast och referenser till saker och ting som publiken inte alltid hänger med i. Duktig skådis men jag blev faktiskt rätt förvånad över hans bakgrund. Jag visste ingenting om hans barndom men så har han väl heller inte berättat särskilt mycket om den i media tidigare.

I programmet framstår han åtminstone som både sympatisk, lyhörd och känslig vilket inte riktigt förknippas med de roller han fått eller den hårda framtoning han har. Jag har alltid uppfattat honom som tuff och rak, ingen falskhet, rygdunkande eller rövslickande från hans sida. Märkligt att han inte fått fler skådisjobb då han brukar få finfin kritik för de roller han gör. Jag såg fram emot den politiska thrillerserie som han skrev manus till men som tyvärr inte spelats in än. Den passade väl inte Svt. 😦

Ovanstående är nåt jag själv skulle kunnat skriva, det var riktigt intressant att se lite andra sidor av honom. Gillade honom bättre efter programmet än före programmet. Blir intressant att se på lördag när han lackar ut på tokkärringen...
Citera
2016-01-19, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Märkligt att inte avsnitt 4 ligger uppe längre. Det står att sidan inte finns. Hur som helst. Jag har altid gillat Stefan Sauk och känner igen mig själv i hans sätt att berätta saker.

Ska du skriva ett manus till en politisk thrillerserie i SVT så måste den innehålla något av följande ingredienser:
1. rasister, nazister, fascister, "islamofober"
2. giriga företagare som fifflar med skatter, onda läkemedelsbolag, fiffel med utsläpp
3. kristna fundamentalister som hatar homosexuella och aborter

Förmodligen så hade Sauks manus andra skurkar och passade därför inte hos ansvariga på SVT drama.
Citera
2016-01-22, 09:38
Medlem
Snart är det dags för Marika Lagercrantz som möjligen var en s k MILF innan
ordet ens var uppfunnet i filmen "Med fukt och lägring stor".
Citera
2016-01-23, 18:38
Medlem
Trumpeters avatar
Marikas dag i en rätt dålig för att säga riktigt dålig säsong. Det som håller hoppet uppe är att Sauk och andra ska sätta misantropen Claire ordentligt på plats.
Citera
2016-01-23, 20:03
Moderator
Dr Kings avatar
Nu ser man fram emot att Claire får en rejäl utskällning av Sauk och gärna av övriga deltagare också
Citera
2016-01-23, 20:20
Medlem
Snubchurps avatar
Dåligt het Ooms är idag då :O
Citera
2016-01-23, 20:29
Medlem
Herr Bökbergs avatar
68-Vänstern får på nöten och bild på när Marika lipade, ett fulhuve ropa "jävel" till en polis och börja fäkta med armarna, man ryser av njutning

Godhetskonsulten Morgans floskelradar reagerade över den 37 åriga kroppens äckel, hi hi

När deltagarna ska få presenter borde Morgan få en symbolisk ryggsäck av märket fjollräven
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-01-23 kl. 20:44.
Citera
2016-01-23, 20:36
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Marikas dag i en rätt dålig för att säga riktigt dålig säsong. Det som håller hoppet uppe är att Sauk och andra ska sätta misantropen Claire ordentligt på plats.
Om Rauk är den som håller det uppe så är det i sig ett riktigt lågvattenmärke.
I mitt tycke är det Claire som ser till att det är någorlunda nivå.
Rauk skulle göra bäst i att göra pinan kort och snitta handlederna, det vore en befrielse för både honom och omvärlden.
Citera
2016-01-23, 20:46
Medlem
Oakenshields avatar
Så enormt storslaget av präktige Morgan. Han som skådis bör väl för fan fattat att Widerberg anspelade på rollkaraktärerna och grabbens reaktion. Vilken falskt påklistrad prettonivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in