2017-01-28, 20:12
  #1921
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Brost resiterar ordagrant och värdsvant sina ljudboksmemoarer, själva behållningen är dock det svartvita bildmaterialet som vi får se i några sekunder!.

Jag ger även Brost MVG i sin rolltolkning av en naturlig smaskare när han bearbetar brödbitar.
Hoppas han int gör en besviken med å skippa att ta upp hela gänget i luftballong

Vad hette hop-hip låten som lät som "magic in the air" i refrängen

Nu fick vi inte veta när Johannes använde sin pipa (alltså sångrösten) bara för att ensemben
är eller spelar så okunniga att dom inte visste om kola-domen å avbröt dett enda intressanta sidospår, om ni vet om förståss att dom andra får ledande frågor av produktionen, aldrig har det märkts tydligare
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2017-01-28 kl. 20:55.
Citera
2017-01-28, 21:18
  #1922
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Skumt att Brosten hade olika hårlängd, men kanske klipptes det i programmet.

Edit: Såg nu att det nog hade med "Joker" att göra.
__________________
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2017-01-28 kl. 21:38.
Citera
2017-01-29, 09:21
  #1923
Medlem
kostymnisses avatar
Brost är en man full med anekdoter men det var väl i sanningens namn inte mycket nytt som kom fram?

Det enda jag inte kände till egentligen var väl hur han var slagen i skolan av lärare. Det kanske har varit uppe i media innan men isf har jag missat det.

Nåväl, säsongen över, inga intriger att tala om och nu kan vi bara vänta på när nästa säsongs deltagare presenteras...
Citera
2017-01-29, 11:21
  #1924
Medlem
Opilus5500s avatar
Många skådespelare i Sverige som verkar haft jäkligt hård barndom, och uppväxt. De kanske gör att de är så himla duktiga på de gör också, när dem skall gestalta karaktärer i filmer och teater.

Jag tyckte att de var bra kombination av personligheter som var med denna säsong och som var intressant få följa.
Särskilt intressant var väl Uggla, Brost, Gunnel.


Om jag fick bestämma nästa säsong hade jag valt följande -


Gösta Ekman
Jonas Karlsson
Birgitta Andersson
Robyn
Suzanne Reuter
__________________
Senast redigerad av Opilus5500 2017-01-29 kl. 11:27.
Citera
2017-01-29, 11:27
  #1925
Medlem
Tranquility Bass avatar
Brost är Brost och vet hur man ska underhålla. Inget direkt nytt och stort avslöjande men helt okej lördagsunderhållning. Som andra redan varit inne på är det inte trovärdigt att övriga deltagare inte kände till hans fängelsedom.
Citera
2017-01-29, 11:40
  #1926
Medlem
Tarstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Många skådespelare i Sverige som verkar haft jäkligt hård barndom, och uppväxt. De kanske gör att de är så himla duktiga på de gör också, när dem skall gestalta karaktärer i filmer och teater.

Äh, skitsnack, de spelar att deras uppväxt var tuff för så är programidén.

Så uselt det här programmet, Uggla ville nog gärna säga att han haft en fantastisk uppväxt, men måste säga skit för annars blir det mobbning.

Uggla är uppväxt på Karlavägen, på Östermalm i Stockholm (bästa adressen).
Citera
2017-01-29, 12:08
  #1927
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tranquility Bas
Brost är Brost och vet hur man ska underhålla. Inget direkt nytt och stort avslöjande men helt okej lördagsunderhållning. Som andra redan varit inne på är det inte trovärdigt att övriga deltagare inte kände till hans fängelsedom.
Ja. Det var ju väldigt omskrivet då. Speciellt dom övriga skådespelarkollegorna borde ju hört om det och tagit till sig det, bortsett från Ledarp möjligen som var lite ung kanske.
Citera
2017-01-29, 14:19
  #1928
Medlem
apankanneringens avatar
Rätt bra sammanfattning av Brosts avsnitt: https://www.instagram.com/p/BP2M8V1DPsT/?taken-by=sandrailar
Citera
2017-01-29, 18:07
  #1929
Medlem
enfindams avatar
Johannes dag blev intensiv, precis som Johannes själv, antar jag. Det var underhållande att höra honom berätta, särskilt om festandet med Stones. Jag vill veta mer, får väl läsa hans bok!
Citera
2017-01-29, 18:21
  #1930
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Johannes dag blev intensiv, precis som Johannes själv, antar jag. Det var underhållande att höra honom berätta, särskilt om festandet med Stones. Jag vill veta mer, får väl läsa hans bok!
Det känns som mycket av det han berättade står i hans memoarer, men jag har inte läst den.
Citera
2017-01-29, 18:24
  #1931
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Många skådespelare i Sverige som verkar haft jäkligt hård barndom, och uppväxt. De kanske gör att de är så himla duktiga på de gör också, när dem skall gestalta karaktärer i filmer och teater.

Jag tyckte att de var bra kombination av personligheter som var med denna säsong och som var intressant få följa.
Särskilt intressant var väl Uggla, Brost, Gunnel.


Om jag fick bestämma nästa säsong hade jag valt följande -


Gösta Ekman
Jonas Karlsson
Birgitta Andersson
Robyn
Suzanne Reuter
Problemet är att Uggla har varit med i så mycket bättre, så därför känns det lite onödigt att han är med i ett program som är som så mycket bättre fast utan låttolkningar.
Citera
2017-01-30, 10:00
  #1932
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarstan
Äh, skitsnack, de spelar att deras uppväxt var tuff för så är programidén.

Så uselt det här programmet, Uggla ville nog gärna säga att han haft en fantastisk uppväxt, men måste säga skit för annars blir det mobbning.

Uggla är uppväxt på Karlavägen, på Östermalm i Stockholm (bästa adressen).

Jag kan tycka att Uggla var ironisk när han benämnde sin barndom som dålig iom att han inte bodde högt upp i huset etc och fick skit för det i skolan. Det har säkerligen varit så att han fått glirningar etc för det men iom att det inte säljer lika bra annars skulle han överdriva lite och då passade han på att driva lite med det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in