Brost resiterar ordagrant och värdsvant sina ljudboksmemoarer, själva behållningen är dock det svartvita bildmaterialet som vi får se i några sekunder!.
Jag ger även Brost MVG i sin rolltolkning av en naturlig smaskare när han bearbetar brödbitar

.
Hoppas han int gör en besviken med å skippa att ta upp hela gänget i luftballong
Vad hette hop-hip låten som lät som "magic in the air" i refrängen
Nu fick vi inte veta när Johannes använde sin pipa (alltså sångrösten) bara för att ensemben
är eller spelar så okunniga att dom inte visste om kola-domen å avbröt dett enda intressanta sidospår, om ni vet om förståss att dom andra får ledande frågor av produktionen, aldrig har det märkts tydligare