2016-01-18, 16:36
Medlem
Bengt vill knulla med Fatima.
Bengt knullar Fatima.
Fatimas släkt utför hedersmord på Fatima.
Vad gör Bengt?

Citera
2016-01-18, 16:38
Medlem
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou

Det är många som kan uppfatta detta utbildningsmaterial som stötande, utan att för den skull vara särskilt religiöst lagda. Dessutom borde grafikern som gjort bilderna få sparken - QUOTE]

Grafikern får vara kvar men att de uppfattar boken som stötande är jag med på.
Citera
2016-01-18, 16:39
Medlem
Politiskt obunden? Självklart har en lärare Palestinasjal på framsidan.
Citera
2016-01-18, 16:40
Medlem
GlennyGlimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mommy123
Bengt vill knulla med Fatima.
Bengt knullar Fatima.
Fatimas släkt utför hedersmord på Fatima.
Vad gör Bengt?

Svar: Han ska känna skuld och skam, för genom de patriarkala strukturer som finns här är även han delaktig till mordet på Fatima.
Citera
2016-01-18, 16:42
Medlem
Under---18s avatar
Ja att den skulle försöka visa hur människor i Sverige knullar och har sig gjorde den i alla fall inte. Hur kan så jävla många minoriteter få vara med? Riktigt äckligt

Är det här vad som behövs för att MENA-folk ska förstå? Är den riktad mot 8-åringar?
Citera
2016-01-18, 16:46
Medlem
Pingvinkokoss avatar
Just att könsstympning tas upp är ju bra. Frågan har ju ett rätt svar "nej, de får de inte" men att komma fram till det svaret efter en diskussionsfråga kan ju skapa mer reflektion på vägen om varför det är förbjudet.
Citera
2016-01-18, 16:50
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjoll
Jag tror att reaktionerna kommer bli något liknande denna klassikern:

https://youtu.be/g0sRmpvdIIk

Ja, eller så här:

https://www.youtube.com/watch?v=hBd4eZX4paI
Citera
2016-01-18, 16:54
Medlem
Drozds avatar
Haha, blir nog många skämskudde-moments i SFI-klasserna när nykomlingarna ska lära sig normkritk och HBTQ.

Grupparbete där ensamkommande barnet Hamid (27) ska diskutera med burkaklädda sjubarnsmorn Aisha huruvida transpersonen Klas-Inger blir gravid när hen analfistas av beslöjade muslimen Fatima.

Bilden av Sverige som moraliskt förfallet lär nog bekräftas i alla fall!
Citera
2016-01-18, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyGlimm
Herregud!

Vad är det här för sodomitbok egentligen.
Tror den kommer göra mer skada än nytta då den framställer oss svenskar som ett degenererat perverst folk.
Vem fan bär ansvaret för den här smörjan?

Det här landet blir bara mer och mer bisarrt.
Sitter på jobbet så kan inte läsa den just nu. Men är det för avancerade saker och djupgående, som det låter som på det jag läst i tråden och på antalet sidor, så tror jag också det kommer få motsatt effekt.

Hejhej, här kommer jag från ett ortodoxt muslimskt kyskt land - smack 200 sidor med trenighet, homofili, hermafroditism (eller vad det där med kvinnan med kuken var) osv. Oh jag får knulla med allt och alla!

Ut och råkar våldta.

Är inte direkt en "aha", "ohå", "såpass"-bok om man kommer från en sådan strikt kultur, det blir n mer en "sex, sex, sexsexsexSEXSEXSEEEEX!!!!"-bok.
Citera
2016-01-18, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Politice-Rectam
Sverige erkänner faktiskt månggifte om vigseln sker i utlandet.
Även barnäktenskap tillåts passera under radarn så länge du är blatte så gäller inte lagen dig, det gamla vanliga mao.
Citera
2016-01-18, 17:10
Medlem
Politice-Rectams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Haha, blir nog många skämskudde-moments i SFI-klasserna när nykomlingarna ska lära sig normkritk och HBTQ.

Grupparbete där ensamkommande barnet Hamid (27) ska diskutera med burkaklädda sjubarnsmorn Aisha huruvida transpersonen Klas-Inger blir gravid när hen analfistas av beslöjade muslimen Fatima.

Bilden av Sverige som moraliskt förfallet lär nog bekräftas i alla fall!

Men vad är alternativet då?
Citera
2016-01-18, 17:14
Medlem
Love-Diana-de-Nices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mr
Det viktigaste med denna skrift är att det handlar om sexualundervisning i syfte att inte skaffa 10 barn när man är i Sverige, det finns ingen sexualundervisning i dessa länder.

Är du rasist eller? Tror du inte att människorna i andra länder vet hur barn blir till?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in