2016-01-15, 21:09
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Ändrade till 90 dagar så till och med du fattar. Ken Labine sa 100 dagar.

Men det är väl samma häpnadsväckande som du menar fast du skrev det 10 dagar efter?

https://www.flashback.org/sp55972447
http://behindmlm.com/mlm-reviews/onecoin-review-100-5000-eur-ponzi-point-cryptocurrency/#comment-353194
Är väl samma som din kompanjon Ken Labine menar?

Tyvärr ingen jag känner eller vet..sett hans namn fladdra förbi några ggr men mer än så är det inte
Citera
2016-01-15, 21:16
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Jag skickade upp en skärmdump med mailet från Semper där dom själva säger att allt samarbete har sagts upp från deras sida och dom vill inte ha med Onecoin att göra.

Vart är dina länkar? Det vill säga länkar som inte är Rujas egna eller onecoins egna utan mckinsey?

Frågan var inte det precis som du brukar skriva utan...

Källa på att Semper inte ville ta i dom med tång
och då duger inte gnällsiten behind...

Med andra ord är inte frågan besvarad...tillbaka till arbetsbänken..eller skyller du på dyslexi även detta?
Citera
2016-01-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78

Med andra ord är inte frågan besvarad...tillbaka till arbetsbänken..eller skyller du på dyslexi även detta?

Hmm , då backar vi tillbaka ett gäng inlägg...

Vi skall svara men inte du?

Om du läser mailet så börjar det med...

"We have cancelled" vilket i sig betyder att det är Semper som säger upp det "mutual agreement" som fanns. Det fanns alltså INGET skrivet avtal eller liknande , vilket också säger hur Onecoin försökte bluffa att dom hade ett samarbete som aldrig existerade....

Att du försöker bluffa med skitsnack om att Onecoin sagt upp det gentemot Semper är helt lönslöst.....
Och vill du att jag länkar till dina inlägg där du försöker påvisa det så får du ge mig 30 minuetr , orkar inte bry mig om att leta igenom alla dina lögner

Så åter tillbaka dig ditt jävla klappmongo - och besvara inte frågorna med frågor...

1) Visa med länk från Mc Kinsey där det framgår att Ruja varit delägare och inte endast skrivit en artikel som konsult åt dom.

2) Visa med ordentlig länk att dom har 40 medarbetare som arbetar med KYC , samt att dom nu söker ytterligare personal.
Citera
2016-01-15, 21:27
Medlem
Citat:

Du är väl den som absolut inte ska skämta om dyslexi. Meningsuppbyggnaden i din sista mening är ju inte ens rätt.

Svara nu istället med att visa länkar som styrker Rujas partnerskap i Mc Kinsey.
Citera
2016-01-15, 21:30
Medlem
KlopFers avatar
Citat:

Jag måste missat...den..svenskalektion där...man fick lära sig att avluta...en mening med..
Senast redigerad av KlopFer 2016-01-15 kl. 21:32.
Citera
2016-01-15, 21:35
Medlem
Den enda här som har noll koll här är du Flyingrider78.
Fattigt att försöka få in fler stackare i ert bedrägeri. Du är en riktig nolla som inte kan tjäna pengar på ett hederligt sätt. Håller med Mattej ang att 70 i iq för OC medlemmar är nog mer med sanningen överensstämmande än 100.
Beträffande min granne så har hon har "pengar" på skärmen på sitt OC-konto men lyckas inte få ut någon utbetalning i "riktiga" pengar till sitt "riktiga" bankkonto.
Citera
2016-01-15, 21:39
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Hmm , då backar vi tillbaka ett gäng inlägg...

Vi skall svara men inte du?

Om du läser mailet så börjar det med...

"We have cancelled" vilket i sig betyder att det är Semper som säger upp det "mutual agreement" som fanns. Det fanns alltså INGET skrivet avtal eller liknande , vilket också säger hur Onecoin försökte bluffa att dom hade ett samarbete som aldrig existerade....

Att du försöker bluffa med skitsnack om att Onecoin sagt upp det gentemot Semper är helt lönslöst.....
Och vill du att jag länkar till dina inlägg där du försöker påvisa det så får du ge mig 30 minuetr , orkar inte bry mig om att leta igenom alla dina lögner

Så åter tillbaka dig ditt jävla klappmongo - och besvara inte frågorna med frågor...

1) Visa med länk från Mc Kinsey där det framgår att Ruja varit delägare och inte endast skrivit en artikel som konsult åt dom.

2) Visa med ordentlig länk att dom har 40 medarbetare som arbetar med KYC , samt att dom nu söker ytterligare personal.

Haha du är bra dum du..
kolla på följande...samma kille som tecknat under mailet du påstår är äkta?? finns på hur många videon som helst där han berättar om hur han gör auditen på onecoin

https://www.youtube.com/watch?v=NrGvQxyEe2E
https://www.youtube.com/watch?v=O547PjWJxqM

Man undrar..
Citera
2016-01-15, 21:41
Medlem
Citat:
Haha du är bra dum du..
kolla på följande...samma kille som tecknat under mailet du påstår är äkta?? finns på hur många videon som helst där han berättar om hur han gör auditen på onecoin

Man undrar..

Men ge dig nu.

Svara med att posta länk eller länkar som styrker att zigenaren (Ruja) varit delägare i Mc Kinsey.
Citera
2016-01-15, 21:43
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miliondollargirl
Den enda här som har noll koll här är du Flyingrider78.
Fattigt att försöka få in fler stackare i ert bedrägeri. Du är en riktig nolla som inte kan tjäna pengar på ett hederligt sätt. Håller med Mattej ang att 70 i iq för OC medlemmar är nog mer med sanningen överensstämmande än 100.
Beträffande min granne så har hon har "pengar" på skärmen på sitt OC-konto men lyckas inte få ut någon utbetalning i "riktiga" pengar till sitt "riktiga" bankkonto.

Har hon fyllt i fullständigt hela KYC samt laddat upp dokumenterna som krävs för detta och sedan fått dessa godkända?
Citera
2016-01-15, 22:00
Medlem
Tråkigt för grannen som bara har låtsaspengar, kul däremot att hon har insett bluffen. Om hon provar att följa deras nästa steg dock så kanske det ordnar sig efter 2-374 månader.

Deras nästa steg i deras redan krångliga KYC är som följer: (detta förslag är helt koordinerat av killen utan kompisar, ogillar att tänka och flygande mannen)

Detta måste bifogas med alla tidigare nämnda dokument, numrerade i övre nedre bakre hörnet med glittrig rosa penna.

* En bild på en dagstidning med aktuellt datum, tillsammans med en irländsk terrier.
* En selfie på dig med en norsk gravlax på huvudet.
* Ett hekto småsten skickat i vanligt kuvert. (Kuvertet får EJ gå sönder och måste väga EXAKT ett hekto, annars godkänns ej din KYC-anmälan)
* Ett IQ-test med resultat som tidigare konstaterat.
* En flygbiljett till Långbortistan med Kommeraldrighända Airways.

På riktigt nu flygande mannen, your gig is up. Vässa knogarna och lägg ner, du kan aldrig visa länkar förutom till deras egna grejer. Vilka enormt trovärdiga länkar om Ruja, när det är hon själv som säger det!
Citera
2016-01-15, 22:42
Medlem
Citat:
Haha du är bra dum du..

Man undrar..

Så du tycker att det är helt legit att samma kille som skriver mailet att Semper (En legitimerad Audit firma) sagt upp det muntliga avtalet och att Semper inte skall ha med dom att göra fortsättningsvis - får sparken och startar en annan firma utan tidigare erfarenhet och dom får ta samma uppdrag?

Jag har länkat till adekvat källa - du har inte gjort det.

1) Länka där det framgår att Ruja varit delägare i Mc Kinsey (Inte hennes egna uppgifter , utan Mc Kinseys uppgifter tack)

2) Länka där det visas att Onecoin har 40 anställda som arbetar med KYC och att Onecoin söker fler anställda
Citera
2016-01-16, 11:21
Medlem
Om vi går på de tre påhoppen återigen då:

1)
Du:
Redan i detta svar borde till och med ett klappmongo som du begripa att Ruja när som helst kan bestämma att priset sätts till 0,000001 USD - lägga ner verksamheten och dra dit pepparn växer med allas pengar.

Varpå jag:
Citera mig någonstans där jag ger sken av att inte begripa detta?

Citat:
1) Flertalet gånger har jag skrivit att detta är en bluff , och det enda du kommer med är att "bonusen kan betalas ut"
Flertalet gånger har jag bevisat matematiskt att det inte finns ekonomi i sverige eller världen för att Onecoin skall kunna betala ut 35.000 Euro i veckan i Bonus till flertalet individer.
Det har ingen betydelse att du skrivet att "Onecoin kan klara av det"
Det handlar helt enkelt om att det du skriver att flera i Sverige plockar ut 35.000 Euro i veckan är en lögn och du vägrar inse det.

Jag har inte skrivit någonting av det du påstår ovan? Försöker du slingra dig eller blandar du ihop mig med liketothink? Seså, citera mig nu någonstans där jag ger sken av att inte begripa att ruja kan sätta kursen til 0,0000000001usd o dra

2)
Du:
Tyvärr verkar du helt enkelt spela efter någon annans pipa....

Varpå jag:
Utveckla genom att antingen förklara eller hänvisa till tidigare inlägg jag gjort som gör att min argumentationslinje från dag 1 i den här tråden inte blir stringent

Citat:
2) Se 1. Eftersom det enda du kommit med är att "Onecoin kan klara av att betala ut bonusen" utan att inse att pengarna ur ett ren samhällsekonomiskt perspektiv inte existerar så spelar du efter Onecoins pipa.

Som du själv inser blir "se 1" ogilitgt givet att du var ute o cyklade.

3)
Orkar inte copy-paste. Här är ursprunget: (FB) Onecoin

Citat:
3) Du har själv erkänt att du är medlem i Onecoin , och där säger det sig själv att du får skämmas när ridån faller för Onecoin

Varför skulle jag bry mig om jag torskar lite pengar? Så, nej, du har fortfarande inte fastslagit varför det skulle vara känsligt för mig om det framkommer att onecoin är en bluff.

Citat:
Nu står du inför ett antal skärmdumpar och länkar för att bevisa din och krashcande riddarens kommentarer

1) Visa vart i villkoren det framgår hur många onecoins varje nivå får sälja per dag.
2) Visa vart i villkoren det framgår att säljorder endast går igenom om det finns motsvarande köporder.
3) Visa vilken nivå du själv har
4) Visa en säljorder som blivit expired - och i samband med detta även anledningen till att den blivit expired. (KYC saknas - för högt antal i sälj i förhållande till din nivå etc.)

1) Står under news-sektionen. Hur skapar man en bildfil som inte innehåller metadata om sig själv? Den jag precis skärmdumpade innehåller mitt namn
2) Redan besvarat detta: (FB) Onecoin
3) Vad ska du med det till? Klart jag kan lägga upp en screenshot som visar min nivå men det är väl helt lönlöst?
4) Jag kan lägga upp screenshot på säljordrar som expirat men det anges ingen förklaring till varför de expirat, därmed kan jag ej tillmötesgå detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in