2016-01-15, 19:43
Medlem
Citat:
Därför är säkert Ruja och hennes kumpaner väldigt nöjda med att den här tråden finns för att skrämma bort såna som är smarta nog att söka efter information innan de sätter in pengar i denna "fantastiska för-bra-för-att-vara-sann-möjligheten".

För det första är FB-pöbeln meningslös att diskutera med. Det är idel negativitet och granskning, vilket iofs är bra upp till en viss punkt. Sedan går det bara utför.

Jag har personligen sett en individs konto hyfsat högt upp i Norden och det var några hundra tusen OneCoins totalt klara och mainade, ca €15 000 i bonus den veckan, total bonus ca €500 000. Detta har jag sett med egna ögon. Vidare IQ-testar tydligen Ruja sina anställda. De är ca 40 personer på supporten har jag hört. Därav anledningen till varför KYC tar så lång tid.

Nåväl, jag börjar känna mig "mätt" på detta forumet nu. Får tacka för alla granskningar ni har tillhandahållit, de har varit värdefulla. Om OneCoin utvecklar sig väl så ska jag försöka lägga upp en bild på ett bankuttag om några år.
Citera
2016-01-15, 19:47
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miliondollargirl
Ligger en del i vad Helgebuk skriver.
Finns med största sannolikhet ingen med över 100 i iq som går på denna scam nu.
Min lågbegåvade granne som gick med våren-15 har förlorat sina pengar (säger hon själv) och varnar nu andra för OC-bedrägeriet när tillfälle ges. Det hedrar henne!
Samtliga som promotar OC i tråden kan dessutom inte heller uttrycka sig korrekt, korkat=Flyingrider78 som har noll trovärdighet och/eller aggressivt=Lyssna Kompis.
Så heja heja Pellets, Helgebuk, Gromgutten, Flashbackstalkern mm..som har ork att fortsätta diskussionen med bedragarna.

Du verkar ha 0 koll, hon kan omöjligt kunnat förlorat sina pengar

Möjligtvis om hon glömt bort sitt lösenord..men d kan hon knappast belasta onecoin
Citera
2016-01-15, 19:50
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liketothink
För det första är FB-pöbeln meningslös att diskutera med. Det är idel negativitet och granskning, vilket iofs är bra upp till en viss punkt. Sedan går det bara utför.

Det är väl raka motsatsen? Vi har lågt åtskilliga timmar på att granska allt som finns om dessa personer. Tidigare företag, vart de är registrerade, hemsidorna, fakta som går emot varandra osv osv.

Ju mer du letar desto mer skit luktar det.

Men jag hoppas ni lärt er något av eran utbildning ni köpt för 5000€
Citera
2016-01-15, 19:53
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattej
Tror nog att 100 i IQ är alldeles för högt räknat, skulle gissa på högst 70. Ingen av anhängarna har visat att dom skulle ha högre IQ än så. Gång på gång blir dom överbevisade men ändå fortsätter dårarna sitt eviga tjat om "vänta 100 dagar så ska ni få se", "stora saker på gång", "känner flera som tjänar 35000 Euro i veckan", "mastercard på gång"

Förstår inte varför dom inte ger upp att promota Onecoin här inne? Bättre dom riktar in sig på andra ställen där inga ifrågasätter deras dumheter.

När i tråden nämndes dessa 100 dagar?
Jag skrev för ca 4 dagar sedan att inom 90 dagar kommer ni alla bli överbevisade och vet ni vad..tiden den går snabbt och snart har dessa 90 dagar gått till enda, så tills d
Citera
2016-01-15, 20:07
Medlem
Flyingrider78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlopFer
Jag får inte riktigt ihop det. Kollar du på alexa.com den främsta sidan för att se trafik på nätet så blir man lite fundersam.

http://www.alexa.com/siteinfo/onecoin.eu

http://sv.tinypic.com/r/rwmjra/9

Russia 19.6%
India 6.8%
Ukraine 5.8%
Azerbaijan 4.8%
Sweden 4.6%

Borde inte kina vara överlägset i toppen? om det ska stämma med dina siffror?

Hittat Kina på någon annan adress? Jag lyckas inte hur jag än söker förutom inhemska företag som alibaba. Verkar som dom har någon slags censur eller?
Citera
2016-01-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyingrider78
När i tråden nämndes dessa 100 dagar?
Jag skrev för ca 4 dagar sedan att inom 90 dagar kommer ni alla bli överbevisade och vet ni vad..tiden den går snabbt och snart har dessa 90 dagar gått till enda, så tills d

Ändrade till 90 dagar så till och med du fattar. Ken Labine sa 100 dagar.

Men det är väl samma häpnadsväckande som du menar fast du skrev det 10 dagar efter?

https://www.flashback.org/sp55972447
http://behindmlm.com/mlm-reviews/onecoin-review-100-5000-eur-ponzi-point-cryptocurrency/#comment-353194
Är väl samma som din kompanjon Ken Labine menar?
Senast redigerad av Mattej 2016-01-15 kl. 20:14.
Citera
2016-01-15, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liketothink

Jag har personligen sett en individs konto hyfsat högt upp i Norden och det var några hundra tusen OneCoins totalt klara och mainade, ca €15 000 i bonus den veckan, total bonus ca €500 000. Detta har jag sett med egna ögon. Vidare IQ-testar tydligen Ruja sina anställda. De är ca 40 personer på supporten har jag hört. Därav anledningen till varför KYC tar så lång tid.

Nåväl, jag börjar känna mig "mätt" på detta forumet nu. Får tacka för alla granskningar ni har tillhandahållit, de har varit värdefulla. Om OneCoin utvecklar sig väl så ska jag försöka lägga upp en bild på ett bankuttag om några år.

Hur går detta IQ-test till?

Är det så att har du över 70 i IQ så blir du inte anställd? För det är väl så det är hos Onecoins medlemmar?
Citera
2016-01-15, 20:20
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Vilken rigg passar sig bäst för att mina onecoins?

Citat:
jag har ingen aning om vad du menar, vill du vara snäll och specificera dig?

Citat:
Ursprungligen postat av pterodactyl
Jo, när man minar kryptovalutor så använder man ju datorkraft (gpu eller cpu). Har du något tips på vad man ska satsa på för rigg (typ av dator) om man skulle få för sig att mina onecoins?

Citat:
pterodactyl

Okej helt nya ord för mig som skall jag givetvis kolla upp med dom som kan detta.
Återkommer om detta.

Citat:
pterodactyl

Tydligen cpu, inte för att jag blev klokare angående detta och tydligen inget jag behövde lära mig heller

Tänkte kolla på en komedi men när jag började läsa gamla inlägg här i tråden ifrån flygande fiskmåsen så fick det räcka med humor för idag

Vad tror ni, skulle han kunna jobba i kundtjänsten?
Citera
2016-01-15, 20:24
Medlem
Citat:
Tänkte kolla på en komedi men när jag började läsa gamla inlägg här i tråden ifrån flygande fiskmåsen så fick det räcka med humor för idag

Vad tror ni, skulle han kunna jobba i kundtjänsten?

Hahahahaha

Ja, man blir nästan mörkrädd av att läsa hans idiotiska inlägg.

Men tanke på allt han skrivit så tror jag han får svårt att komma upp i 70 i IQ så han passar väl utmärkt till att jobba med dom andra på gruppboendet (supporten).
Citera
2016-01-15, 20:51
Medlem
Citat:
Länka gärna till denna sidan, minns mig att någon skrev något där om detta, ingen länk till maildokument eller liknande?

Jag skickade upp en skärmdump med mailet från Semper där dom själva säger att allt samarbete har sagts upp från deras sida och dom vill inte ha med Onecoin att göra.

Vart är dina länkar? Det vill säga länkar som inte är Rujas egna eller onecoins egna utan mckinsey?
Citera
2016-01-15, 20:56
Medlem
KlopFers avatar
(FB) Onecoin
Citera
2016-01-15, 20:57
Medlem
Citat:
(FB) Onecoin

Du är snäll du....

Nu väntar vi med spänning på länken som bevisar Rujas ägarskap i Mc Kinsey
och länken som visar att dom har 40 anställda i företaget som jobbar med KYC + att dom letar ytterligare personal....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in