Citat:
Därför är säkert Ruja och hennes kumpaner väldigt nöjda med att den här tråden finns för att skrämma bort såna som är smarta nog att söka efter information innan de sätter in pengar i denna "fantastiska för-bra-för-att-vara-sann-möjligheten".
För det första är FB-pöbeln meningslös att diskutera med. Det är idel negativitet och granskning, vilket iofs är bra upp till en viss punkt. Sedan går det bara utför.
Jag har personligen sett en individs konto hyfsat högt upp i Norden och det var några hundra tusen OneCoins totalt klara och mainade, ca €15 000 i bonus den veckan, total bonus ca €500 000. Detta har jag sett med egna ögon. Vidare IQ-testar tydligen Ruja sina anställda. De är ca 40 personer på supporten har jag hört. Därav anledningen till varför KYC tar så lång tid.
Nåväl, jag börjar känna mig "mätt" på detta forumet nu. Får tacka för alla granskningar ni har tillhandahållit, de har varit värdefulla. Om OneCoin utvecklar sig väl så ska jag försöka lägga upp en bild på ett bankuttag om några år.