2016-01-14, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6344457

Tack för länken jag har lyssnat. Ett lågvattenmärke i svensk debatt. Hehe, nog för att det är nedlåtande att påstå att någon är i affekt men det var då fan vad hon skriker och avbryter.
Citera
2016-01-14, 15:31
Bannlyst
Kan vara så att när Debatt i SvT slutar så kommer andra debatter att bli lite
livligare istället. Har för mig att Heberlein var med i ett av de sista programmen
där.

Hon är rätt söt, men kanske lite väl kraftig, även om hon förpackar sig snyggt.
Citera
2016-01-14, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
Kan vara så att när Debatt i SvT slutar så kommer andra debatter att bli lite
livligare istället. Har för mig att Heberlein var med i ett av de sista programmen
där.

Hon är rätt söt, men kanske lite väl kraftig, även om hon förpackar sig snyggt.

Hon är jävligt sexig. Det är väl inte så vanligt att intellektuella kvinnor sminkar sig och poserar som hon gör. Lite som en kontaktannonser på Badoo. Men inte mig emot...
Citera
2016-01-14, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Hon är jävligt sexig. Det är väl inte så vanligt att intellektuella kvinnor sminkar sig och poserar som hon gör. Lite som en kontaktannonser på Badoo. Men inte mig emot...

Dominika Peczynski lär ha högt IQ.

Men innan alla helgerna har jag för mig att Heberlein någonstans skrev att hon ffg
skulle fira på ålderdomshem/servicehus tillsammans med nya mannen och hans
åldrande mor. Blev det något av med detta månntro ?
Citera
2016-01-14, 16:02
Medlem
Citat:

Men innan alla helgerna har jag för mig att Heberlein någonstans skrev att hon ffg

Ja Dominika Peczynski verkar intelligent ö.h.t. Men hon är inte doktor i teologi, det är det som är oväntat med Heberlein. Man tänker kanske att en sådan ska se mer allvarlig ut. Men det är nya tider nu. ..
Citera
2016-01-14, 16:51
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:

Ann Heberlein är porrigare. Men jag skiter i hur hon sminkar sig eller poserar. Det som stör mig är att en drama-queen som byter åsikt hela tiden för att få uppmärksamhet kan få så jävla mycket massmedialt utrymme.
Citera
2016-01-14, 18:03
Medlem
OK hon är ute i två debatter samtidigt. Hittade precis det här. Inte så mycket om Badou som jag tänkte men om Tinder:

http://www.svt.se/opinion/heberlein-om-natdejting

"Ibland ligger vi med någon bara för att stilla en klåda och behöver inte förkastas eller moraliseras över".

Det behöver inte moraliseras över, håller helt med det samtidigt som "stilla en klåda" låter lite sexmissbruk. Fast det behöver det inte vara. I vilket fall, hon uttalar sig om nätdejting men erkänner att hon inte använder någon dejtingapp själv.
"i ärlighetens namn måste jag erkänna att jag aldrig använt varken Tinder eller någon annan dejtingapp.
Min empiriska erfarenhet av detta fenomen är alltså ringa. Dock har jag svårt att se att Tinder skulle skada människors förmåga till långvariga relationer."

Hon är expert på allting. Men en kändis kan nog inte nätdejta ö.h.t.
Citera
2016-01-14, 20:25
Medlem
Kimbo7s avatar
Sminkning och poser har inte mycket med saken att göra.Men när Ann Heberlein felciterar och förvränger en forskares uttalanden, och inte ens bemöter honom när han påpekar det, så borde det - jag säger BORDE - få konsekvenser. Men inte i vårt massmediala samhälle. Uppmärksamheten är numera allt.
Citera
2016-01-14, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butter200
Synd att hon gastar så mycket. Orkade knappt höra på eländet.
Men, hon har rätt i sak.
Citera
2016-01-15, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Men, hon har rätt i sak.
Tyckte det var svårt att höra ärligt talat. Men jag hörde att Sverige har tagit emot 600000 män från Mellanöstern och lite sånt. Hon är ju en ny Ingrid Carlqvist, lite yngre och sexigare bara
Citera
2016-01-15, 12:53
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
Men, hon har rätt i sak.

Det ett lysande exempel på när man har rätt, men bara för att man blir upprörd så behandlas man som den som har fel. Men det tycker inte jag, man har rätt att bli upprörd på Linnea Brunos beteende i debatten.
Citera
2016-01-15, 13:44
Medlem
mrshylocks avatar
Linnea Bruno bor f.ö. på Norrmalm, på gott avstånd till mångkulturen (som hon vurmar för) dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in