2016-01-13, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sossebosse
Kan de se hur många facebookvänner man har? Trodde bara de kunde se gemensamma?

Det stämmer, bara de gemensamma syns
Senast redigerad av Skrahs 2016-01-13 kl. 13:51. Anledning: la till ord
Citera
2016-01-13, 14:20
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Varför matchar horan om hon inte svarar? Jävla cp-hora.

Kanske beror på vad du skriver till henne? Om du har sådan attityd mot tjejer så kan jag förstå varför de inte svarar. Å andra sidan kanske du kräver svar inom 5 minuter, annars är de en cp-hora som inte svarar. Alla är inte jätteaktiva på Tinder, och det kan dröja innan man får svar.
Citera
2016-01-13, 14:29
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:

Hon kanske har gott omdöme?

/#LOUDmouth#
Citera
2016-01-13, 16:59
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femtia
Haha! klockrent, har en liknande story men ingenting som ledde till träff. Men vad hände när du kom dit å så?

För att fortsätta vara ärlig, så kände jag ganska snabbt att "Fan, jag skulle stannat hemma och spelat GTA5 istället." Dels hade ingen av dem en kropp som nådde upp till mina standards, och sedan var dem ganska osköna, speciellt den finare av dem. Ganska gapig och sluten i sitt sätt att tänka. Så det var en massiv turn off. Så så fort en av dem nämnde "Jag är lite trött." Så cobrade jag direkt "Ja, jag ska nog hem och sova nu."
Sedan sprang jag, bokstavligt talat, där ifrån samtidigt som jag sjöng: "Run to the hills, run for your life" för mig själv.

Citat:

Matchningen är ju bara första sållningen, sedan tittade väl hon lite närmre på dig och såg att du egentligen var ganska ful.

Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Jag funderar på att skaffa tinder, eftersom flera av mina bekanta har det. Men har ett par frågor:

1. Kostar det något att ladda ner det på mobilen?

2. Är det värt det?

1. Nej. Det som kostar är Tinder plus men det lägger du till om du vill ha det.

2. Ja.
Citera
2016-01-13, 17:06
Medlem
Servigins avatar
Är det en dålig idé att nämna sitt jobb i presentationen? Jag har ett lite annorlunda jobb som rätt många är nyfikna på och tänkte att det kanske skulle vara en bra isbrytare om nu en tjej skulle få för sig att skriva. Men samtidigt känns det drygt och tråkigt att beskriva sig själv utifrån jobbet.
Citera
2016-01-13, 17:24
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Servigin
Är det en dålig idé att nämna sitt jobb i presentationen? Jag har ett lite annorlunda jobb som rätt många är nyfikna på och tänkte att det kanske skulle vara en bra isbrytare om nu en tjej skulle få för sig att skriva. Men samtidigt känns det drygt och tråkigt att beskriva sig själv utifrån jobbet.

Är du präst så är det en dålig idé. Det är med i topp 3 yrke, båda hos kvinnor och män, som de helst inte ser att sin partner har.

Annars brukar det väl kunna vara ganska harmlös information, beror ju på hur karriärsorienterad tjejen är. Vissa vill ju bara bli tillsammans med läkare/jurister/liknande t ex
Citera
2016-01-13, 18:34
Medlem
dexxa99s avatar
Citat:
Jag funderar på att skaffa tinder, eftersom flera av mina bekanta har det. Men har ett par frågor:

2. Är det värt det?
1. Nej, det är gratis.

2. Ja de är värt det. Har legat med 3-4 tjejer som ja "träffat" på tinder och min nuvarande flickvän träffade jag också där
Citera
2016-01-13, 20:09
Medlem
Citat:

2. Är det värt det?

2: Ser du bra ut är det nog lätt värt det. För oss som ser ut som vi tagit emot en rejäl spark i ansiktet så är Tinder inte lika värt. Lycka till om du ens behöver det!
Citera
2016-01-13, 23:42
Avslutad
Jag är för lat alltså, även om en konversation leder på bra och vi byter nr så har jag ingen ork att åka iväg för att träffa en random person

Jag gjorde det en gång och hon såg verkligen inte ut som på bilderna, utan hon var brutalt fet Blev nog ärrad den gången därför jag är lite emot det nu
Citera
2016-01-14, 17:00
Medlem
snackat med en tjej ifrån tinder nu i cirka en vecka som jag klickat perfekt med, hon är utomlands just nu och vi har planerat att träffas hos henne när hon kommer tillbaka. idag berättade hon att en killkompis ska sova hos henne i fyra dagar då han inte har någonstans att sova, hon bor i en studentlägenhet vilket innebär ett väldigt litet rum med en säng, ska jag bara skita i denna bruden? hon har även berättat att hon har träffat en kille ifrån tinder så det här känns väldigt sketch. anledningen att jag frågar är att jag är mer intresserad av henne än att bara pumpa och dumpa.
Citera
2016-01-14, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
snackat med en tjej ifrån tinder nu i cirka en vecka som jag klickat perfekt med, hon är utomlands just nu och vi har planerat att träffas hos henne när hon kommer tillbaka. idag berättade hon att en killkompis ska sova hos henne i fyra dagar då han inte har någonstans att sova, hon bor i en studentlägenhet vilket innebär ett väldigt litet rum med en säng, ska jag bara skita i denna bruden? hon har även berättat att hon har träffat en kille ifrån tinder så det här känns väldigt sketch. anledningen att jag frågar är att jag är mer intresserad av henne än att bara pumpa och dumpa.

Kan du inte skriva som du tycker då? Typ ''Jag är mer intresserad att det ska bli någonting mellan oss än bara 1 natt tillsammans, så då vet jag inte om jag gillar att du är du 'nära' andra killar medans vi träffas'' Kanske formulera det bättre, men sen se vad hon svarar?
Citera
2016-01-14, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Boom
Kan du inte skriva som du tycker då? Typ ''Jag är mer intresserad att det ska bli någonting mellan oss än bara 1 natt tillsammans, så då vet jag inte om jag gillar att du är du 'nära' andra killar medans vi träffas'' Kanske formulera det bättre, men sen se vad hon svarar?

har tänkt i de banorna men vi har ju inte ens träffats ännu och då känns det lite mysko att skriva sådär med risk för att skrämma iväg henne, jag tvekar ju dock inte på att vi klickar minst lika bra i verkligheten men det vill jag nog ta reda på till 100% först. men konfrotera henne ska jag absolut göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in