2016-01-12, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dinguide
Fan är ditt hat mot svenska tjejer

Nemen det är sån konversation svenska tjejer går igång på det, svenska killar pratar mycket med känslor vilket kan vara väldigt gay för många feminina tjejer som föredrar alpha och riktiga män. Men har man utseendet så ja då kan de inte motstå.

Kom igen för fan, vadå hat gillar små söta ansikten, inte avlånga. Behöver inte vara svenska tjejer heller.
Citera
2016-01-12, 01:54
Medlem
linnros24s avatar
Den här nya "algoritmen" tar livet av mig. Matchningsantalet per dag har droppat med 70% senaste veckan eller två.

Väntar fortfarande på avståndssortering.
Citera
2016-01-12, 04:18
Bannlyst
Killar går ni direkt på sak om ni bara vill ligga? Att ni håller konversationen kort och sedan säger att ni vill ligga och inväntar tjejens reaktion eller kan ni sitta och skriva i flera dagar och ha långa konversationer om hur ni är som personer?
Citera
2016-01-12, 09:07
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitchinator
Killar går ni direkt på sak om ni bara vill ligga? Att ni håller konversationen kort och sedan säger att ni vill ligga och inväntar tjejens reaktion eller kan ni sitta och skriva i flera dagar och ha långa konversationer om hur ni är som personer?

Relativt snabbt. För det första så antyder jag i min (i övrigt "seriösa") profil att jag initialt är ute efter äventyr och efter mellan 5-10 mess så har motparten förstått att jag initialt bara vill ligga.

Däremot har jag redan börjat tröttna på Tinder. Inte för att man inte får ligga för legat har jag gjort så det räcker och blir över. Jag kan heller inte klaga på kvaliteten, det har varit både väldigt unga tjejer och damer i min ålder runt 40-sträcket. Men det börjar bli drygt att hålla uppe konversationerna även om dom är korta och sen är det många som är struliga och avbokar, vill se typ 638 foton först etc. Kanske är det så att jag redan betat av dom som kan tänka sig ligga på första dejten men det verkar i.s.f. lite konstigt.

/#LOUDmouth#
Citera
2016-01-12, 17:36
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Hehe een kvinna med avlångt ansikte typ? men du kanske gillar det så ingenting att haka upp sig på.

Haha jaha det var så du menade, men nej det har hon inte.
Citera
2016-01-12, 22:21
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashiflash
Bara jag som tycker att det är big no no att skriva sin snapchat i presentationen?

Jag förstår inte heller varför folk skriver ut snapchat, facebook, kik osv i presentationen. Då riskerar de ju att folk som de inte ens vill matcha med lägger till dem och skriver till dem. Vad ska de få ut av det egentligen? Och det är väl ändå "roligare" att få fråga/berätta om det när man håller på att prata, eftersom det t ex kan vara ett naturligt steg vidare
Citera
2016-01-12, 23:05
Medlem
snubblens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConnorMcgregor
Vad är det längsta ni åkt för att träffa någon?

Stockholm till Skåne, men då gjorde jag ju annat också förstås, så det räknas kanske inte riktigt.

Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
3 mil var det längsta, dock var det en dubbeldejt med 2st kåta brudar och jag var ensam kille

annars så har nästan alltid tjejerna åkt till mig

Haha, jag har en liknande story men min är kanske lite mer overklig. Jag hade snackat med två tjejer i säkert 1-2 månader utan att jag haft tid att träffa dem. Så när jag tillslut får en lucka och inte har någon dejt inplanerad så tänker jag att jag drar iväg några förslag på kort varsel och ser om det är någon som nappar. Jag skriver till den snyggare av dem först, vi kan kalla henne för Hanna, och frågar om hon vill komma över på middag, men hon segar lite med att svara, så jag skickar samma fråga till den andra tjejen, vi kan kalla henne för Emma. Då, typ samtidigt svarar båda
"jag kan inte ikväll men imorgon (lördag)?". Och jag bara fuck, nu måste jag flytta Emma, till söndagen.
Så jag skriver till henne något i stil med "En kompis frågade om vi kunde ses på lördag, skulle söndag funka?"
Och då svarar Hanna: "Jag kan inte längre imorgon. Min tjejkompis ska hjälpa mig flyttpacka och hon kan bara hjälpa mig med det imorgon."

Och jag känner bara, vad i helvete, hur är detta möjligt, kan jag på riktigt lyckas fucka upp två säkra dejter så att jag går helt lottlös istället? Hur fan ska jag lösa det här?
Så jag skriver till Emma:
"Jag tror jag skiter i att träffa kompis imorgon, vi kan ses istället! "
Då svarar hon:
"Nu kan jag inte imorgon längre, jag ska hjälpa min kompis Hanna att flyttpacka!"

Så jävla busted! Helt sjukt scenario. Jag hade ju dessutom pratat med båda ganska länge, pratat i telefon med Hanna osv. Och om jag inte bestämt mig för att försöka boka in båda exakt samtidigt så hade jag troligtvis inte kommit på det heller.

Alla kompisar rådde mig "radera konversationerna och glöm det där, du är bränd." Och jag var ju bara i extrem chock av hela situationen och jag hade ju dessutom ljugit för den ena..
Men så tänkte jag istället, fuck it, jag kör. Så jag erkände allt, båda dem verkade tycka att det var lite dråplig men kul situation. Jag frågade vad dem gjorde då (fredagen) och de kunde inte gå på dejt då eftersom de hade vinkväll hemma hos Hanna. Jag såg chansen och skrev: "Jaså ni har vinkväll utan mig.." fick svar: "Kom om du vill." Och den möjligheten cobrade jag "Jag bangar inte! Bara å komma eller?" Då blev det lite tveksammare, "har du ingen kompis du kan ta med bla bla" Det hade jag kanske, men kände ändå att det här var mina brudar och att jag ville ha båda. Så sagt och gjort så drog jag dit, och träffade båda på fredagen
Citera
2016-01-13, 00:12
Medlem
Ni som har två FB-konton, ett seriöst och ett separat bara till Tinder, hur behandlar ni det kontot? Där har ni väl inga "vänner" antar jag? Eller vad för slags vänner har ni? Är tjejerna petiga och väljer bort folk med få FB-vänner?

Har rätt få FB-vänner i dagsläget och de har mest med mina nördintressen att göra hursomhelst.
Citera
2016-01-13, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snubblen
Stockholm till Skåne, men då gjorde jag ju annat också förstås, så det räknas kanske inte riktigt.

Haha, jag har en liknande story men min är kanske lite mer overklig. Jag hade snackat med två tjejer i säkert 1-2 månader utan att jag haft tid att träffa dem. Så när jag tillslut får en lucka och inte har någon dejt inplanerad så tänker jag att jag drar iväg några förslag på kort varsel och ser om det är någon som nappar. Jag skriver till den snyggare av dem först, vi kan kalla henne för Hanna, och frågar om hon vill komma över på middag, men hon segar lite med att svara, så jag skickar samma fråga till den andra tjejen, vi kan kalla henne för Emma. Då, typ samtidigt svarar båda
"jag kan inte ikväll men imorgon (lördag)?". Och jag bara fuck, nu måste jag flytta Emma, till söndagen.
Så jag skriver till henne något i stil med "En kompis frågade om vi kunde ses på lördag, skulle söndag funka?"
Och då svarar Hanna: "Jag kan inte längre imorgon. Min tjejkompis ska hjälpa mig flyttpacka och hon kan bara hjälpa mig med det imorgon."

Och jag känner bara, vad i helvete, hur är detta möjligt, kan jag på riktigt lyckas fucka upp två säkra dejter så att jag går helt lottlös istället? Hur fan ska jag lösa det här?
Så jag skriver till Emma:
"Jag tror jag skiter i att träffa kompis imorgon, vi kan ses istället! "
Då svarar hon:
"Nu kan jag inte imorgon längre, jag ska hjälpa min kompis Hanna att flyttpacka!"

Så jävla busted! Helt sjukt scenario. Jag hade ju dessutom pratat med båda ganska länge, pratat i telefon med Hanna osv. Och om jag inte bestämt mig för att försöka boka in båda exakt samtidigt så hade jag troligtvis inte kommit på det heller.

Alla kompisar rådde mig "radera konversationerna och glöm det där, du är bränd." Och jag var ju bara i extrem chock av hela situationen och jag hade ju dessutom ljugit för den ena..
Men så tänkte jag istället, fuck it, jag kör. Så jag erkände allt, båda dem verkade tycka att det var lite dråplig men kul situation. Jag frågade vad dem gjorde då (fredagen) och de kunde inte gå på dejt då eftersom de hade vinkväll hemma hos Hanna. Jag såg chansen och skrev: "Jaså ni har vinkväll utan mig.." fick svar: "Kom om du vill." Och den möjligheten cobrade jag "Jag bangar inte! Bara å komma eller?" Då blev det lite tveksammare, "har du ingen kompis du kan ta med bla bla" Det hade jag kanske, men kände ändå att det här var mina brudar och att jag ville ha båda. Så sagt och gjort så drog jag dit, och träffade båda på fredagen

Haha! klockrent, har en liknande story men ingenting som ledde till träff. Men vad hände när du kom dit å så?
Citera
2016-01-13, 07:45
Bannlyst
Varför matchar horan om hon inte svarar? Jävla cp-hora.
Citera
2016-01-13, 07:47
Medlem
Adelaides avatar
Jag funderar på att skaffa tinder, eftersom flera av mina bekanta har det. Men har ett par frågor:

1. Kostar det något att ladda ner det på mobilen?

2. Är det värt det?
Citera
2016-01-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Innovativ
Ni som har två FB-konton, ett seriöst och ett separat bara till Tinder, hur behandlar ni det kontot? Där har ni väl inga "vänner" antar jag? Eller vad för slags vänner har ni? Är tjejerna petiga och väljer bort folk med få FB-vänner?

Har rätt få FB-vänner i dagsläget och de har mest med mina nördintressen att göra hursomhelst.

Kan de se hur många facebookvänner man har? Trodde bara de kunde se gemensamma?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in