Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-22, 15:29
  #4609
Medlem
Går det att begå självmord på Oxikodon, t.ex. Oxynorm? Är det smärtfritt? Jag har fått veta att letal dos för vuxna ligger omkring cirka 60-100 mg. Vad händer om jag tar 500 mg, d.v.s. minst 5 gånger letal dos? Kommer jag börja kräkas om jag tar det peroralt? Kan jag förhindra illamåendet och kräkningarna med t.ex. Ondansetron?
Citera
2018-05-23, 18:33
  #4610
Avstängd
Kyzs avatar
Tramadol, går det att göra nån vettig dos för att lämna denna värld?

Väger 60 kilo. Smärta gör mig inget, så länge jag dör

Mvh Johan
Citera
2018-05-24, 19:14
  #4611
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
Tramadol, går det att göra nån vettig dos för att lämna denna värld?

Väger 60 kilo. Smärta gör mig inget, så länge jag dör

Mvh Johan
Tar du 2.65-8.2 gram riskerar du att bli förgiftad,du kommer även krampa deluxe,sök hjälp
Mvh
Citera
2018-05-24, 19:16
  #4612
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incarcerate
Går det att begå självmord på Oxikodon, t.ex. Oxynorm? Är det smärtfritt? Jag har fått veta att letal dos för vuxna ligger omkring cirka 60-100 mg. Vad händer om jag tar 500 mg, d.v.s. minst 5 gånger letal dos? Kommer jag börja kräkas om jag tar det peroralt? Kan jag förhindra illamåendet och kräkningarna med t.ex. Ondansetron?
320-426mg per kilo behöver du ta för att det ska bli en förgiftning,att blanda med bensodiazepiner kommer nog göra att du somnar in och slutar andas.
Tänk på dina nära o kära,sök hjälp.
Mvh
Citera
2018-05-26, 10:54
  #4613
Medlem
Vad tror ni om en fet mängd GHB typ 50 ml utan tolerans tillsammans med typ 50 benso och massa sprit? Och käka postafen innan, blir det smärtfritt?
Citera
2018-05-28, 01:54
  #4614
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovyy
Vad tror ni om en fet mängd GHB typ 50 ml utan tolerans tillsammans med typ 50 benso och massa sprit? Och käka postafen innan, blir det smärtfritt?
Ja det borde vara smärtfritt. Fast gör det inte. Prata med en psykolog istället om du mår dåligt. Självmord är inte lösningen. Jag har mått dåligt massa gånger. Men jag lever ändå.
__________________
Senast redigerad av kumlafucker84 2018-05-28 kl. 01:56.
Citera
2018-05-30, 01:06
  #4615
Avstängd
Plaguetongues avatar
massa fentanyl
Citera
2018-05-30, 01:52
  #4616
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
massa fentanyl

Det resulterar definitivt med döden.
Citera
2018-05-31, 13:00
  #4617
Medlem
ovlis avatar
2000 mg tramadol
runt 150-170 mg xanor
ca 1,5 dl vodka
6 dl jägermeister
250 mg postafen

154 cm, 54 kg, ingen tolerans för något

postafen för att minska risken att spy upp allt, men hur mycket hjälper ens receptfria åksjuketabletter?

hur länge tar det också? om någon hittar en, hur lång tid krävs för att det inte ska gå att rädda?
Citera
2018-06-01, 08:34
  #4618
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyz
Tramadol, går det att göra nån vettig dos för att lämna denna värld?

Väger 60 kilo. Smärta gör mig inget, så länge jag dör

Mvh Johan

ska du ta livet av dig med bara tramadol så är det lika bra att du tar fram en tallrik, sked och mjölk. du lär få äta rätt många, men knapra i dig några kartor och sug i dig en flaska whisky så ska det nog fungera, annars finns det ju mkt potentare droger än tramadol om du vill dö av överdos, trammen lär ge dig kramper också.


Citat:
Ursprungligen postat av ovli
2000 mg tramadol
runt 150-170 mg xanor
ca 1,5 dl vodka
6 dl jägermeister
250 mg postafen

154 cm, 54 kg, ingen tolerans för något

postafen för att minska risken att spy upp allt, men hur mycket hjälper ens receptfria åksjuketabletter?

hur länge tar det också? om någon hittar en, hur lång tid krävs för att det inte ska gå att rädda?

känns ju som att tramadolen inte kommer hinna göra nåt överhuvudtaget, vet inte hur fort dom andra drogerna kickar. förslagsvis så tar du nåt som får dig att slockna av helt med en massa smärtstillande och sen tar död på dig själv med en överdos av nåt som är enkelt att överdosera, heroin eller fentanyl eller blanda Ladd och Heroin exempelvis har jag för mig ska vara en ganska dålig blandning. se bara till att ta det i rätt ordning bara, slänger du i dig smärtstillande och sen drar Ladd på direkten kommer dom smärtstillande inte ens att hinna börja verka.
Citera
2018-06-07, 22:54
  #4619
Medlem
Vad tror ni om en jättehögdos snabbverkande insulin plus sömnmedel? Någon som vet eller har erfarenhet?
Citera
2018-06-07, 23:19
  #4620
Medlem
Freddeiboi98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeckan
Vad tror ni om en jättehögdos snabbverkande insulin plus sömnmedel? Någon som vet eller har erfarenhet?
Det låter farligt. Men om du dör av det är jag inte helt säker på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback