2014-07-01, 20:22
Medlem
miss-fires avatar
För att göra en lång historia kort, så planerar jag att ta livet av mig. Jag har haft ett struligt skitliv och förlorat allt. Jag orkar inte vara en konstant förlorare som kämpar, sliter och hoppas på att få ett hyggligt liv en dag.

Så nu frågar jag er, vad tror ni om att dra i sig 150st 100mg tramadol, skölja ner det med sprit och ta 10 stil noct att somna på? Vill inte att det ska vara smärtsamt, och förhoppningsvis inte vakna och vara en grönsak.

Tack på förhand.
Citera
2014-07-01, 20:46
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
För att göra en lång historia kort, så planerar jag att ta livet av mig. Jag har haft ett struligt skitliv och förlorat allt. Jag orkar inte vara en konstant förlorare som kämpar, sliter och hoppas på att få ett hyggligt liv en dag.

Så nu frågar jag er, vad tror ni om att dra i sig 150st 100mg tramadol, skölja ner det med sprit och ta 10 stil noct att somna på? Vill inte att det ska vara smärtsamt, och förhoppningsvis inte vakna och vara en grönsak.

Tack på förhand.

Drar du så pass många tramadol så se till att hälla ut innehållet ur kapslarna i ett glas vatten först o svep det sedan på tom mage ihop med spriten o hoppas på det bästa.

Du kommer troligtvis dö utav serotonergt syndrom, vilket inte alls är en trevlig död vill ja lova, https://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom

Själv hade jag kört på BF-Spray ihop med GHB/GBL eller alkohol för att vara 110% säker o få en smärtfri död.
Senast redigerad av Slingshot 2014-07-01 kl. 21:07.
Citera
2014-07-01, 20:54
Medlem
Ta två alvedon. Det gör i alla fall inte ont.
Citera
2014-07-01, 20:57
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Drar du så pass många tramadol så se till att hälla ut innehållet ur kapslarna i ett glas vatten först o svep det sedan på tom mage ihop med spriten o hoppas på det bästa.

Du kommer troligtvis dö utav serotonergt syndrom, vilket inte alls är en trevlig död vill ha lova, https://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom

Själv hade jag kört på BF-Spray ihop med GHB/GBL eller alkohol för att vara 110% säker o få en smärtfri död.

Vad är BF-spray? Jag har tramadol retard som inte är kapslar, spelar det någon roll? Kan 100 morfin meda á 10mg hjälpa? Har hört att morfin och alkohol skulle ta död på en snabbt och smärtfritt. Men det är väl som vanligt, att det kommer gå åt helvete för mig. Och nä jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, och att jag är egoistisk som vill ta livet av mig. Men ibland orkar varken kroppen eller själen med.
Citera
2014-07-01, 21:53
Medlem
CamCameos avatar
Citat:

Tack på förhand.

Kan du kortfattat beskriva hur du kämpat hitintills?
Citera
2014-07-02, 01:10
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamCameo
Kan du kortfattat beskriva hur du kämpat hitintills?

Blev fysiskt och psykiskt misshandlad av mina föräldrar hela min uppväxt, vilket inte slutade förän jag var i 30-årsåldern. Jag har haft väldigt mycket otur med jobb. Sliter som en galning, men får aldrig någon chans till ett fast jobb. Hade mitt drömjobb, men blev uppsagd. Fick extremt svår reumatism för 4 år sedan. Det tog flera år att få en halvvettig behandling, förlorade alla vänner pga. detta. Helt plötsligt var jag ju skittråkig, som inte orkade hänga med ut och parta. Ett kraschat äktenskap och är nu helt ensam, men har dessutom en massa skulder.

Vet att de inte vill satsa på mig på jobbet, för att jag har just reumatism. Så framtiden är rätt dyster. Förmodligen framtida sjukskrivningar, taskig ekonomi och vara helt själv. Det har väl hänt 1000 andra jobbiga saker i livet, som just nu bara är en dimma. Men men, det är som det är. Jag brukar tänka att det finns de som har det mycket värre, men just nu orkar jag inte riktigt med allt.
Citera
2014-07-02, 01:21
Medlem
Citat:

Hur hade du intagit BF? Spraya 10mL i näsan eller på något sätt ta ut vätskan och skjuta det i röven?
Citera
2014-07-02, 20:31
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Vad är BF-spray? Jag har tramadol retard som inte är kapslar, spelar det någon roll? Kan 100 morfin meda á 10mg hjälpa? Har hört att morfin och alkohol skulle ta död på en snabbt och smärtfritt. Men det är väl som vanligt, att det kommer gå åt helvete för mig. Och nä jag vill inte att någon ska tycka synd om mig, och att jag är egoistisk som vill ta livet av mig. Men ibland orkar varken kroppen eller själen med.

Butyr-fentanyl i sprayform.

Citat:
Ursprungligen postat av MrSebastior
Hur hade du intagit BF? Spraya 10mL i näsan eller på något sätt ta ut vätskan och skjuta det i röven?

Bara att köra spruta på i näsan tills du slocknar eller ta det IV för ultimata kicken innan du dör om det nu spelar någon roll.
Citera
2014-07-02, 21:21
Medlem
Citat:
Butyr-fentanyl i sprayform.

Bara att köra spruta på i näsan tills du slocknar eller ta det IV för ultimata kicken innan du dör om det nu spelar någon roll.

Jag hade tänkt dricka en flaska captain morgan iced tea (700mL ~15%) medans jag käkar några meklo 6or och tuggar calma och tar postafen hit och dit.

Sen svälja resten av meklo 6orna, 30st sammanlagt, sen spruta BF upp i gumpen.
Tror du man slocknar under tiden man skjuter upp 10mL BF i analen (funkar det ens i gumpen, är det effektivt?), eller ska man svälja 100mg nozinan med meklon?
Citera
2014-07-02, 21:38
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jag hade tänkt dricka en flaska captain morgan iced tea (700mL ~15%) medans jag käkar några meklo 6or och tuggar calma och tar postafen hit och dit.

Sen svälja resten av meklo 6orna, 30st sammanlagt, sen spruta BF upp i gumpen.
Tror du man slocknar under tiden man skjuter upp 10mL BF i analen (funkar det ens i gumpen, är det effektivt?), eller ska man svälja 100mg nozinan med meklon?

Varför ta det rektalt? Det är för fasen fentanyl vi pratar om här, drar några sprut för mkt i näsan o du är tvärdöd ihop med den kombon efter en kort stund.
Senast redigerad av Slingshot 2014-07-02 kl. 21:43.
Citera
2014-07-02, 21:53
Medlem
Citat:
Varför ta det rektalt? Det är för fasen fentanyl vi pratar om här, drar några sprut för mkt i näsan o du är tvärdöd ihop med den kombon efter en kort stund.

För jag hade tänkt somna in medans jag skjuter upp det i rumpan.
Hade inte det gått?

Töm flaskan som är 10mL, fyll en 10mL spruta och kör in den i röven, somna direkt när pumpen tryckts ner helt, eller?

Dessutom, om man tar det rekalt så undviker man illamåendet eftersom det går förbi första nedbrytnings systemet eller vad det nu va.
Citera
2014-07-02, 22:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
För jag hade tänkt somna in medans jag skjuter upp det i rumpan.
Hade inte det gått?

Töm flaskan som är 10mL, fyll en 10mL spruta och kör in den i röven, somna direkt när pumpen tryckts ner helt, eller?

Dessutom, om man tar det rekalt så undviker man illamåendet eftersom det går förbi första nedbrytnings systemet eller vad det nu va.

Jovisst men varför inte göra det som jag skrev? För att undvika illamående ta en antihistamin en halvtimme innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in