Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-12, 08:58
Medlem
Ravnungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Pappan ansåg ju att sonen måste återta sin heder, vilket måste betyda att den så kallade mobbaren måste straffas och tryckas ner på sama sätt eller än värre dödas.
Om jag var svensk polis, ville jag haft ett godt öga på denne hedersPappan framöver.
Flickan som blev slagen i magen är ju enn inte straffad för sitt "brott"!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpionkvinna
Hur i helvete ska man kunna försvara att en kille som blir mobbad tar med en kniv till skolan ??? Det som sägs mellan raderna är -Är du mobbad har du rätt att döda.. Det är fan helt sanslöst hur flera av er tänker

Tja får personen inget stöd av vuxenvärlden och måste besöka Akuten stup i kvarten så är dråp en ganska effektiv metod!
Citera
Medlem
Chrillothekids avatar
Nu sås det tvivel för att upprätta heder åt slyngen som knivade och Svensk äckelmedia hoppar på tåget. Är det ok att kniva om man blivit mobbad... nej MEN ....

Vi blir allt färre och färre som vill jobba kvar inom skolans värd ska ni veta. Allt fler duktiga lärare börjar göra annat i takt med att utländsk import tar över skolkorridorerna. Räkna med en väldigt nedåtgående Svensk skola framöver med dåliga resultat, ordningsvakter och lärare som saknar både kompetens och ork för att uträtta nått vettigt.

I Polen har den nya regeringen tagit hand om PK-median. Det samma kanske bör påhejas i Sverige 2018 när SD vinner valet. Frågan är hur många tjejer som blivit förstörda av taffsande krigsoffer och hur många Svenska ungdomar som fått skippa skolan pga rädsla för dessa kusiner.

Vad det verkar så har en Litauer stått upp för kvinnofolket i landet och för det fick han betala det högsta priset. Tack Reinfeldt och Löfven för ert öppna hjärta o öppna gränser. Det drabbar ju inte er
Citera
2016-01-12, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Även SVT fyller på med "mobbingspåret":

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/skane/elev-knivskuren-i-broby

Förvisso med hänvisning till Aftonbladets artikel...men ändå.

Inte bara blev Arminas mördad av en 14-årig MENAit nu gör MSM sitt absolut yttersta för att karaktärsmörda Arminas. De vet så klart att den 14-årige pojken är MENA eftersom de gjort en intervju med fadern. Därefter gör de sitt yttersta för att framställa den mördade som elak mobbare och skyldig (tvärtemot allt som tidigare har sagts om honom av vänner och lärare på skolan) och den 14-åriga mördaren som ett oskyldigt offer som handlade i desperation. Att hans pappa pratar om att upprätta heder gör att det vänder sig i magen...

Sjukt att de publicerar GMs pappas version rakt av. Han är ju så subjektiv man kan bli. Vad säger BOs föräldrar? Vad säger kompisarna?

Av kommentarerna på facebook att döma var GM en kvinnomisshandlare som BO försökte skydda kvinnorna ifrån.

Ytterligare ett fall av censur här. Svensk media är sjuk.
Senast redigerad av avec 2016-01-12 kl. 09:01.
Citera
2016-01-12, 08:59
Medlem
Newcastle76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Även SVT fyller på med "mobbingspåret":

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/skane/elev-knivskuren-i-broby

Förvisso med hänvisning till Aftonbladets artikel...men ändå.

Inte bara blev Arminas mördad av en 14-årig MENAit nu gör MSM sitt absolut yttersta för att karaktärsmörda Arminas. De vet så klart att den 14-årige pojken är MENA eftersom de gjort en intervju med fadern. Därefter gör de sitt yttersta för att framställa den mördade som elak mobbare och skyldig (tvärtemot allt som tidigare har sagts om honom av vänner och lärare på skolan) och den 14-åriga mördaren som ett oskyldigt offer som handlade i desperation. Att hans pappa pratar om att upprätta heder gör att det vänder sig i magen...

Exakt mina tankar, karaktärmord av den högre graden. Dessutom, som det verkar, enbart utifrån GMs fars vittnesmål. Men visst, MSM bygger nu upp detta till att alla ska förstå GM!
Citera
2016-01-12, 09:00
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Om det stämmer att den mördade mobbade 14-åringen så är det väl inte mer än rätt att han dog? Om familjen sökt hjälp och inget hänt samtidigt som mobbarsvinet inte la av så har jag lite svårt att tycka synd om honom, om det nu var så.
Är du helt jävla störd! Oavsett om någon mobbing förekommit är det verkligen inte ok att döda någon för nåt sånt!
Nu är det dessutom bara den ena parten som kommit till tals dessutom i Aftonbladet.
Vi ska nog vänta lite innan vi påstår att det var mobbing som ligger bakom....
Citera
2016-01-12, 09:01
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Pappan ansåg ju att sonen måste återta sin heder, vilket måste betyda att den så kallade mobbaren måste straffas och tryckas ner på sama sätt eller än värre dödas.

Tänk på att det är Aftonbladets översättning, jag utgår ifrån att om inte sonen kunde svenska så kan inte pappan det heller.

Om någon skickar ut en film till eleverna på skolan som visar en elev blir nedslagen och förnedrad så vill säkert denna elev som utsätts få upprättelse genom att skolan/polisen/sociala agerar så att filmen försvinner och att den som utfört misshandeln och skickat ut filmen får en tillrättavisning.

Tänk också på att de som skrivit i tråden är offrets vänner, de är precis lika opartiska som pappan och vill förstås framställa offret i så bra dager som möjligt.

GM är fortfarande en mördare och kanske till och med en mobbare han också, det förändrar dock inte att skolan och andra myndigheter kunde ha agerat och avstyrt detta.

Vi får se om skolan klarar av att vara rakryggad och berätta sanningen om vad som egentligen ligger bakom detta, för det vet de garanterat.
Citera
2016-01-12, 09:03
Medlem
Ni här inne är ju grovt efterblivna , hade det varit en svensk pappa som sa att " Skolan gjorde inget för att hjälpa honom och upprätta hans heder" Hade det inte varit något snack om den raden, men bara för att det är en invandrare så understryker ni ordet HEDER.

heder för mig är mycket om personligt värde, och där ingår det för mig att ingen ska få mig att må dåligt.

Läs rätt och tänk inte efter etnicitet era urholkade tattare.
Citera
2016-01-12, 09:04
Medlem
Ravnungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillothekid
Nu sås det tvivel för att upprätta heder åt slyngen som knivade och Svensk äckelmedia hoppar på tåget. Är det ok att kniva om man blivit mobbad... nej MEN ....

Vi blir allt färre och färre som vill jobba kvar inom skolans värd ska ni veta. Allt fler duktiga lärare börjar göra annat i takt med att utländsk import tar över skolkorridorerna. Räkna med en väldigt nedåtgående Svensk skola framöver med dåliga resultat, ordningsvakter och lärare som saknar både kompetens och ork för att uträtta nått vettigt.

I Polen har den nya regeringen tagit hand om PK-median. Det samma kanske bör påhejas i Sverige 2018 när SD vinner valet. Frågan är hur många tjejer som blivit förstörda av taffsande krigsoffer och hur många Svenska ungdomar som fått skippa skolan pga rädsla för dessa kusiner.

Vad det verkar så har en Litauer stått upp för kvinnofolket i landet och för det fick han betala det högsta priset. Tack Reinfeldt och Löfven för ert öppna hjärta o öppna gränser. Det drabbar ju inte er
Eeh, polen har ingen PK-Media. Om du hadde sett hur den egentligen är, ville du trodd i "svensk" sammanhang, att den var nynasistisk hehe. Det som hender i polen är faktisk ganksa politisk alà Putin.

Det med lærere i sverige har vi i norge tenkt på også. Snakkes mye om hur dom orkar med alla problem med fölge av integreringen och alla dens problem. Vi ser ju hur innvandrartetta skolor i oslo har massor med vald mot lærare mm.

Och, hur orkar menniskor jobba innom svenska polisen? Verkar inte som eran nye landsmenn är så glada i dom
Citera
2016-01-12, 09:10
Medlem
Chrillothekids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravnung
Eeh, polen har ingen PK-Media. Om du hadde sett hur den egentligen är, ville du trodd i "svensk" sammanhang, att den var nynasistisk hehe. Det som hender i polen är faktisk ganksa politisk alà Putin.

Det med lærere i sverige har vi i norge tenkt på også. Snakkes mye om hur dom orkar med alla problem med fölge av integreringen och alla dens problem. Vi ser ju hur innvandrartetta skolor i oslo har massor med vald mot lærare mm.

Och, hur orkar menniskor jobba innom svenska polisen? Verkar inte som eran nye landsmenn är så glada i dom

Har 2 vänner som slutat som poliser efter många års tjänst. Den ena frilansar som "bodyguard", den andra som fastighetsskötare(!). Det var kanske den dåliga lönen som vägde tungt men båda är väldigt rasistiska i sina åsikter vad gäller brottslingar. De pratar om hur illa integrationen är och hur laglöst det är i många områden i Sverige.

Frågan är om det är bättre i Oslo? Min släkt där berättar om mycket problem med invandringen också.
Citera
2016-01-12, 09:12
Medlem
cammos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg2
Ni här inne är ju grovt efterblivna , hade det varit en svensk pappa som sa att " Skolan gjorde inget för att hjälpa honom och upprätta hans heder"

Ingen Svensk använder ordet Heder.
Citera
2016-01-12, 09:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eg2
Ni här inne är ju grovt efterblivna , hade det varit en svensk pappa som sa att " Skolan gjorde inget för att hjälpa honom och upprätta hans heder" Hade det inte varit något snack om den raden, men bara för att det är en invandrare så understryker ni ordet HEDER.

heder för mig är mycket om personligt värde, och där ingår det för mig att ingen ska få mig att må dåligt.

Läs rätt och tänk inte efter etnicitet era urholkade tattare.
Det är ju du som är helt jävla efterbliven, en svensk pappa hade aldrig börjat babbla om heder och definitivt inte mindre än ett dygn efter att sin son dödat ett annat barn sen skiter jag i vad heder är för dig men det är då inte att mörda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in