Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-01-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Den är ju raderad.

Edit: Det var inte ens GM så därför raderades den.

Bilden var ju bland kommentarerna och inte i själva artikeln också.
Citera
2016-01-11, 23:13
Medlem
Nosemonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Möllan63
Litauerna är våra goda grannar och Litauen ett av våra grannländer, så de skall behandlas som de vore vi själva.

Dagens mest korkade kommentar

Behagar du skämta? En litauer mördade bestialiskt Lisa Holm, litauer rånar och misshandlar gamla på landsbygden och bedriver diverse kriminalitet och skit i Sverige. Inte alla naturligtvis, men väldigt många.

De ska nog behandlas lite annorlunda än din familj, släkt, vänner eller grannar.
Citera
2016-01-11, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Möllan63
Nu skriver Exponerat i en uppdatering att båda pojkarna var litauer och hänvisar till litauiska media (länk finns). Någon som behärskar litauiska och kan vederlägga? Kan det finnas någon sanning i uppgifterna? http://www.exponerat.net/14-aring-knivhogg-15-aring-till-dods-pa-skaneskola/

Det står INTE att båda är litauer... Exponerat verkar inte kunna litauiska..
Senast redigerad av sp8018 2016-01-11 kl. 23:17.
Citera
2016-01-11, 23:14
Medlem
Äppelkäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UAC
Vårterminen i Östra Göinge startade 8/1, dvs första skoldagen var i fredags.

Aha. Och du vet att båda var där i fredags?
Citera
2016-01-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Nja, det stämmer nog inte.
Kommentatorsfältet efter den Litauiska artikeln beskriver något helt annat.

Det var därför jag frågade. Jag kan inte litauiska.
Citera
2016-01-11, 23:15
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audi-cab
Bilden var ju bland kommentarerna och inte i själva artikeln också.

Det är den bilden jag pratar om. Den som fanns bland kommentarerna. Det var den som var borttagen.
Citera
Medlem
Vintergrisens avatar
Jag kan säga som såhär, att om namnuppgifterna är korrekta (om än felstavade) och det är rätt person jag lokaliserat så ser han faktiskt ut att vara just i 14-årsåldern. Jag har som sagt inte för avsikt att länka något, men har jag rätt så rör det sig inte om något s.k. "skäggbarn" i alla fall.

Skulle det nu vara rätt GM så känns det i alla fall som att han, med sina föräldrar, kommit till Sverige från Syrien för inte allt för länge sedan.

Ta infon för vad den är och med en nypa salt!
Citera
Medlem
FreakyFatBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attacherad
Ingen GM är bekräftad, trots det påstår du att han heter Ahmad. Vad är din källa?

Jag har pratat med 2 barn som går där. Båda säger att det är han som jag tidigare sa. Det ena av dessa barnen umgicks flitigt med BO så det är inget snack om saken.
Hade det varit mitt barn skulle jag satt fyr å bränt upp hela den jävla flyktingförlängningen som är i den byn. Bättre å bränna ihjäl 450 oskyldiga av 500 så länge man har ihjäl dom 50 st med sådan snedvriden syn på livet som den här apan hade.
Citera
2016-01-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sp8018
Det står INTE att båda är litauer...

Bekräftar: BO är litauer, GM - ngn från ngt krigsland enl 2 litauiska källor.
Citera
2016-01-11, 23:16
Medlem
TV4 kör en nyhetssammanfattning där dem drar det viktigaste som hänt idag.

1. Bowie dött
2. Polisen mörkar övergrepp
3. Ny medicin mot cancer kan ha hittats

Sen är sändningen slut.

Är ju helt jävla otroligt att man inte ens nämner i 5 sekunder att en 15 åring blivit mördad på en skola.

Så jävla less på den här skiten nu
Citera
2016-01-11, 23:17
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monedika
Jag vill bara säga att Litauen inte har haft någonting att göra med Ryssland i 26 år.
Den här veckan påminner det litauiska folket 25 år av Januarihändelserna: "The January Events (Lithuanian: Sausio įvykiai) took place in Lithuania between January 11 and 13, 1991 in the aftermath of the Act of the Re-Establishment of the State of Lithuania. As a result of Soviet military actions, 13 civilians were killed and around 1000 injured (källa: https://en.wikipedia.org/wiki/January_Events_(Lithuania)).
Dessutom påminner jag också om en massa mina släktingar och andra litauer som var utbildade eller bönder, eller affärsmän och därför fick de dö... eller deporterades till Siberia, och dog där efter Soviet Ryssland ockuperade Litauen 1940. De dog bara att de var litauer och hade välfungerande hjärna och hjärta och älskade sitt hemland.

Det vad jag skriver är out off topic men sådana inlägg som ditt och liknande accepterar jag också som out off topic och personligt upplever jag det även som ngn angrepp mot etnisk grupp.

R.I.P. Arminas
du som är så insatt i Litauens befolkning kan väl tala om för läsarna om hur många procent av Litauens befolkning som är av rysk härkomst och boende i Litauen.
Citera
2016-01-11, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Attacherad
Ingen GM är bekräftad, trots det påstår du att han heter Ahmad. Vad är din källa?

Om han heter Sven så ska du få mina besparingar. Du missar poängen och fattar du inte det så är du helt jävla efterbliven. Kör inga fattiga rasistkort för du fattar precis varför jag är förbannad. Några få jävlar förstör allt för alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in