Citat:
Ursprungligen postat av
eshkoshka
Man har ju varit frbannad flera r p spelet nr man spelat Ultimate Team. Jag har slutat och spelar vanlig ssong vanligtvis, men ibland fr man ett ryck och vill spela UT igen. En match rcker fr att inse att allt r ett jvla lotteri och en handkontroll gr snder. MYCKET av skiten som hnder i UT ser man ju inte rken av nr man spelar en vanlig fifa. Trist nr spellget r en briljant id.
Ni som fortfarande spelar - Hur str ni ut?
Instmmer till tusen.. blev s arg igr att jag knckte ihop PS4 dosa lite ltt s den brjade knaka hehe, s d lugnade jag ner mig igen. Tror det r denhr knslan av att "levla" p andra spel som gr sig bekant hr, ven om speldynamiken i sig suger kuk stundtals s r det vldigt kul att bygga lag, precis som man ville samla alla fotbollskort nr man va liten, eller klisterbilder i champions league hftena :P
Efter att ha spelat lite seasons mrker jag av en del variation dr med. Vissa matcher sitter bollen som limmad p ftterna och gr som ett skott mellan spelarna och allt sitter, andra kan du inte ta emot en boll om ditt liv s vl hngde p det, medan din motstndare dunkar in lngskott med (stt in valfri spelare med 44 i avslut och 32 i skottkraft).. lagom frustrerande