2016-01-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Det lggs ut bilder p spelarna som reser till galan p twitter.

och vart finns bilder p chiellini?
Citera
2016-01-11, 17:44
Medlem
Kan ngon snlla frklara fr mig varfr mina spelare kollar p bollen som idioter istllet fr att mta den eller springa mot den vid en sl passning? Blir s jkla irriterad p att mina spelare r passiva. Ingen pass gr fram och dem bara glor p bolljveln. r det ngot fel p kontrollen eller vad fan r det frgan om? Hade 51-12-17 nu har jag 65-15-50. Har frlorat match efter match och gtt ner i divison efter divison. Vill bara mrda ngon nu. Jvla fifa som gr mig p nerver som jag inte ens trodde jag hade.

Frslag p frbttringar?
http://www.futhead.com/16/squads/7714129/
http://www.futhead.com/16/squads/7714333/

Byter lagen efter varje match
Citera
2016-01-11, 18:36
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Kan ngon frklara fr mig hur Cazorla kan vara s mycket billigare och lgre rankad n zil nr han r i princip likvrdig med zil p PACE, DRI och PAS, och bttre p resten + 5* WF. r det bara hype?

Caz IF vs zil SIF
http://www.futbin.com/compare/33860/34256
Citera
2016-01-11, 18:42
Medlem
eshkoshkas avatar
Man har ju varit frbannad flera r p spelet nr man spelat Ultimate Team. Jag har slutat och spelar vanlig ssong vanligtvis, men ibland fr man ett ryck och vill spela UT igen. En match rcker fr att inse att allt r ett jvla lotteri och en handkontroll gr snder. MYCKET av skiten som hnder i UT ser man ju inte rken av nr man spelar en vanlig fifa. Trist nr spellget r en briljant id.

Ni som fortfarande spelar - Hur str ni ut?
Citera
2016-01-11, 18:50
Medlem
luca modric fr ses som rets joker fr toty 11an helt klart.
Citera
2016-01-11, 18:50
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Man har ju varit frbannad flera r p spelet nr man spelat Ultimate Team. Jag har slutat och spelar vanlig ssong vanligtvis, men ibland fr man ett ryck och vill spela UT igen. En match rcker fr att inse att allt r ett jvla lotteri och en handkontroll gr snder. MYCKET av skiten som hnder i UT ser man ju inte rken av nr man spelar en vanlig fifa. Trist nr spellget r en briljant id.

Ni som fortfarande spelar - Hur str ni ut?

Instmmer till tusen.. blev s arg igr att jag knckte ihop PS4 dosa lite ltt s den brjade knaka hehe, s d lugnade jag ner mig igen. Tror det r denhr knslan av att "levla" p andra spel som gr sig bekant hr, ven om speldynamiken i sig suger kuk stundtals s r det vldigt kul att bygga lag, precis som man ville samla alla fotbollskort nr man va liten, eller klisterbilder i champions league hftena :P

Efter att ha spelat lite seasons mrker jag av en del variation dr med. Vissa matcher sitter bollen som limmad p ftterna och gr som ett skott mellan spelarna och allt sitter, andra kan du inte ta emot en boll om ditt liv s vl hngde p det, medan din motstndare dunkar in lngskott med (stt in valfri spelare med 44 i avslut och 32 i skottkraft).. lagom frustrerande
Citera
2016-01-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
toty

GK Neuer
LB Marcelo
CB Ramos
CB Chiellini
RB Alves
CM Iniesta
CM Pogba
CM Rodriguez
RW Messi (Winner)
LW Neymar
ST Ronaldo

Riktigt vasst toty ir

Boateng borde dock g fre ramos alla dagar i veckan..
Aldrig en bra id att lita helt p Twitter.
Citera
2016-01-11, 18:52
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
luca modric fr ses som rets joker fr toty 11an helt klart.

FAN vad vlfrtjnt!! Grymt glad fr hans skull
Citera
2016-01-11, 18:54
Medlem
Marcelo?
Modric?
Alves?

Vilket jvla skmt!
Citera
2016-01-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckybalb0a555
FAN vad vlfrtjnt!! Grymt glad fr hans skull

skrp dig, vlfrtjnt r vldigt off hr, extremt icke-frtjnt snarare. modric var skadad i parti och minut frra ssongen.

vidal skulle alla dagar i veckan gtt fre modric (och pogba) pirlo med sen av dom sen ej var nominerad s r det skam att varken marchisio eller kevin de bruyne tog sig till dom 15 finalisterna.
Citera
2016-01-11, 19:01
Medlem
Vad blev elvan nu d? Fr oss som inte sett
Citera
2016-01-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaackie
Vad blev elvan nu d? Fr oss som inte sett
http://i66.tinypic.com/do3o8n.png
Citera