2016-01-11, 13:05
Medlem
Berra777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Tankar och sikter om det hr laget?

http://www.futbin.com/16/squad/191917

Fr det frsta, du behver inte "highlighta" ditt inlgg genom att anvnda fet text, vi kan lsa. Fr det andra, uppstllningen r ingen hjdare, ingen anvnder 3-4-3. Fr det tredje, du kan inte ha tv CM's med workratesen M/H, d blir det motorvg nr motstndaren vinner boll. De har dessutom kassa defensiva stats, du skulle bli verkrd varje gng du mter en vettig motstndare.
Citera
2016-01-11, 14:33
Medlem
BZKs avatar
Yaya Toure eller De Bruyne som en av tv CM i ett 4-3-3(2)?

Har dividerat fram och tillbaka men kan inte bestmma mig. Lirar med Yaya dr just nu och det funkar vl okej, dock upplever jag honom som betydligt trubbigare i r. De Bruyne har jag inte testat s det kan jag inte uttala mig om. Lirar med Matic som CDM och Cazorla som den andra CM och han fungerar fantastiskt. S kom grna med sikter
Citera
2016-01-11, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BZK

Har dividerat fram och tillbaka men kan inte bestmma mig. Lirar med Yaya dr just nu och det funkar vl okej, dock upplever jag honom som betydligt trubbigare i r. De Bruyne har jag inte testat s det kan jag inte uttala mig om. Lirar med Matic som CDM och Cazorla som den andra CM och han fungerar fantastiskt. S kom grna med sikter
Jag kr Yaya som cdm och De Bruyne som cm. Kan inte sga att jag r srskilt imponerad av ngon av dom n. Men mest De Bruyne i s fall. Han har ett hyfsat lngskott som seglat in vid ett par tillfllen. Men jag hade hoppats p att han skulle kunna gra sig lite mer fri och f yta och ppna upp fr att sen spela cam eller strikers. Men jag har krt vldigt f matcher med honom s ska inte sga fr mycket n.
Citera
2016-01-11, 16:52
Medlem
htsolna08s avatar
toty

GK Neuer
LB Marcelo
CB Ramos
CB Chiellini
RB Alves
CM Iniesta
CM Pogba
CM Rodriguez
RW Messi (Winner)
LW Neymar
ST Ronaldo

Riktigt vasst toty ir

Boateng borde dock g fre ramos alla dagar i veckan..
Senast redigerad av htsolna08 2016-01-11 kl. 17:02.
Citera
2016-01-11, 16:58
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
toty

GK Neuer
LB Marcelo
CB Ramos
CB Chiellini
RB Alves
CM Iniesta
CM Pogba
CM Rodriguez
RW Messi (Winner)
LW Neymar
ST Ronaldo

Riktigt vasst toty ir

Boateng borde dock d fre ramos alla dagar i veckan..

Har det lckt redan!? Kan du lnka?

Chiellini vlfrtjnt, Ramos och Marcelo fre Pique/Alaba? Not so much... Resten var isfall precis som jag tippat det.
Citera
2016-01-11, 17:01
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckybalb0a555
Har det lckt redan!? Kan du lnka?

Chiellini vlfrtjnt, Ramos och Marcelo fre Pique/Alaba? Not so much... Resten var isfall precis som jag tippat det.

Det lggs ut bilder p spelarna som reser till galan p twitter.
Citera
2016-01-11, 17:04
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Det lggs ut bilder p spelarna som reser till galan p twitter.

Ok, sg bilder p Ronaldo frut, kte sjlv med ngot entourage, lite oklart att alla 4 frn madrid inte kte ihop! Hela grejen knns oklar, att bayern som gr en sjuk ssong fr med 2, juve 2, barca vinner allt o har lika mnga som madrid som vinner inget
Citera
2016-01-11, 17:06
Medlem
Slpps toty idag?
Citera
2016-01-11, 17:09
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Exakt nu verkar index-niverna vara exakt jmna med eller 1 point ifrn de lgsta de varit p hela ret, och packs har inte brjat ppnas n. Det blir en bra shoppingvecka detta

Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Slpps toty idag?

Ja.... Frsvararna kommer i packs frn ca kl 19-20 och sedan rullar det p hela veckan.
Citera
2016-01-11, 17:10
Medlem
Berra777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckybalb0a555
Ok, sg bilder p Ronaldo frut, kte sjlv med ngot entourage, lite oklart att alla 4 frn madrid inte kte ihop! Hela grejen knns oklar, att bayern som gr en sjuk ssong fr med 2, juve 2, barca vinner allt o har lika mnga som madrid som vinner inget

Utses inte laget efter vad folk har rstat p UEFA:s hemsida? Eller r det spelare som rstar fram laget? I vilket fall s r det en usel id precis som guldbollen.
Citera
2016-01-11, 17:15
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra777
Utses inte laget efter vad folk har rstat p UEFA:s hemsida? Eller r det spelare som rstar fram laget? I vilket fall s r det en usel id precis som guldbollen.

UEFA:s omrstning r precis som du sger gjord av "folket", och den presenterades frra veckan.
Fifas vrldselva som presenteras idag (FIFPro World XI) r utsedd av 55 000 professionella fotbollsspelare och lite annat vrlden runt
Citera
2016-01-11, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BZK

Om du nu har Cazorla som en CM s hade jag krt Yaya som den andra CM fr mer tyngd i mittfltet. Jag lirar med honom och r s kr i honom, otrolig styrka, riktig fin passningsfot, bra skott, trots en riktig frsmring defensivt jmfrt med frra ret s har han fortfarande okej defensiva stats. S vlj honom. ven ganska snabb ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in