2016-01-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
Det läggs ut bilder på spelarna som reser till galan på twitter.

och vart finns bilder på chiellini?
Citera
2016-01-11, 17:44
Medlem
Kan någon snälla förklara för mig varför mina spelare kollar på bollen som idioter istället för att möta den eller springa mot den vid en slö passning? Blir så jäkla irriterad på att mina spelare är passiva. Ingen pass går fram och dem bara glor på bolljäveln. Är det något fel på kontrollen eller vad fan är det frågan om? Hade 51-12-17 nu har jag 65-15-50. Har förlorat match efter match och gått ner i divison efter divison. Vill bara mörda någon nu. Jävla fifa som går mig på nerver som jag inte ens trodde jag hade.

Förslag på förbättringar?
http://www.futhead.com/16/squads/7714129/
http://www.futhead.com/16/squads/7714333/

Byter lagen efter varje match
Citera
2016-01-11, 18:36
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Kan någon förklara för mig hur Cazorla kan vara så mycket billigare och lägre rankad än Özil när han är i princip likvärdig med özil på PACE, DRI och PAS, och bättre på resten + 5* WF. Är det bara hype?

Caz IF vs Özil SIF
http://www.futbin.com/compare/33860/34256
Citera
2016-01-11, 18:42
Medlem
eshkoshkas avatar
Man har ju varit förbannad flera år på spelet när man spelat Ultimate Team. Jag har slutat och spelar vanlig säsong vanligtvis, men ibland får man ett ryck och vill spela UT igen. En match räcker för att inse att allt är ett jävla lotteri och en handkontroll går sönder. MYCKET av skiten som händer i UT ser man ju inte röken av när man spelar en vanlig fifa. Trist när spelläget är en briljant idé.

Ni som fortfarande spelar - Hur står ni ut?
Citera
2016-01-11, 18:50
Medlem
luca modric får ses som årets joker för toty 11an helt klart.
Citera
2016-01-11, 18:50
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Man har ju varit förbannad flera år på spelet när man spelat Ultimate Team. Jag har slutat och spelar vanlig säsong vanligtvis, men ibland får man ett ryck och vill spela UT igen. En match räcker för att inse att allt är ett jävla lotteri och en handkontroll går sönder. MYCKET av skiten som händer i UT ser man ju inte röken av när man spelar en vanlig fifa. Trist när spelläget är en briljant idé.

Ni som fortfarande spelar - Hur står ni ut?

Instämmer till tusen.. blev så arg igår att jag knäckte ihop PS4 dosa lite lätt så den började knaka hehe, så då lugnade jag ner mig igen. Tror det är denhär känslan av att "levla" på andra spel som gör sig bekant här, även om speldynamiken i sig suger kuk stundtals så är det väldigt kul att bygga lag, precis som man ville samla alla fotbollskort när man va liten, eller klisterbilder i champions league häftena :P

Efter att ha spelat lite seasons märker jag av en del variation där med. Vissa matcher sitter bollen som limmad på fötterna och går som ett skott mellan spelarna och allt sitter, andra kan du inte ta emot en boll om ditt liv så väl hängde på det, medan din motståndare dunkar in långskott med (sätt in valfri spelare med 44 i avslut och 32 i skottkraft).. lagom frustrerande
Citera
2016-01-11, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
toty

GK Neuer
LB Marcelo
CB Ramos
CB Chiellini
RB Alves
CM Iniesta
CM Pogba
CM Rodriguez
RW Messi (Winner)
LW Neymar
ST Ronaldo

Riktigt vasst toty iår

Boateng borde dock gå före ramos alla dagar i veckan..
Aldrig en bra idé att lita helt på Twitter.
Citera
2016-01-11, 18:52
Medlem
R0ckybalb0a555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
luca modric får ses som årets joker för toty 11an helt klart.

FAN vad välförtjänt!! Grymt glad för hans skull
Citera
2016-01-11, 18:54
Medlem
Marcelo?
Modric?
Alves?

Vilket jävla skämt!
Citera
2016-01-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R0ckybalb0a555
FAN vad välförtjänt!! Grymt glad för hans skull

skärp dig, välförtjänt är väldigt off här, extremt icke-förtjänt snarare. modric var skadad i parti och minut förra säsongen.

vidal skulle alla dagar i veckan gått före modric (och pogba) pirlo med sen av dom sen ej var nominerad så är det skam att varken marchisio eller kevin de bruyne tog sig till dom 15 finalisterna.
Citera
2016-01-11, 19:01
Medlem
Vad blev elvan nu då? För oss som inte sett
Citera
2016-01-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaackie
Vad blev elvan nu då? För oss som inte sett
http://i66.tinypic.com/do3o8n.png
Citera