Citat:
Ursprungligen postat av
eshkoshka
Man har ju varit förbannad flera år på spelet när man spelat Ultimate Team. Jag har slutat och spelar vanlig säsong vanligtvis, men ibland får man ett ryck och vill spela UT igen. En match räcker för att inse att allt är ett jävla lotteri och en handkontroll går sönder. MYCKET av skiten som händer i UT ser man ju inte röken av när man spelar en vanlig fifa. Trist när spelläget är en briljant idé.
Ni som fortfarande spelar - Hur står ni ut?
Instämmer till tusen.. blev så arg igår att jag knäckte ihop PS4 dosa lite lätt så den började knaka hehe, så då lugnade jag ner mig igen. Tror det är denhär känslan av att "levla" på andra spel som gör sig bekant här, även om speldynamiken i sig suger kuk stundtals så är det väldigt kul att bygga lag, precis som man ville samla alla fotbollskort när man va liten, eller klisterbilder i champions league häftena :P
Efter att ha spelat lite seasons märker jag av en del variation där med. Vissa matcher sitter bollen som limmad på fötterna och går som ett skott mellan spelarna och allt sitter, andra kan du inte ta emot en boll om ditt liv så väl hängde på det, medan din motståndare dunkar in långskott med (sätt in valfri spelare med 44 i avslut och 32 i skottkraft).. lagom frustrerande