Citat:
Nej det är det inte, det är det enda uppenbara svaret av två, där svar nummer två är att onecoin scammar alla som lägger säljordrar
Citat:
Citera mig någonstans där jag ger sken av att inte begripa detta?
Citat:
Här har du helt fel igen , på samma sätt som punkt 1
Om jag lägger en köporder på 1000 Onecoins , medans medlemmarna endast kan sälja exempelvis 50 Onecoins per gång , skulle detta betyda i praktiken att jag betalar 20 medlemmars sälj.
Problemet som uppstår gällande fråga 1 och 3 är rätt uppenbar....
Vem betalar de Onecoins (i.e. tokens som gör att jag får "gratis" onecoins") jag får i varje paket jag köper? Dom skapas ju från tomma intet! Där finns det INGEN köp och säljorder?????
Så med andra ord , gällande 1 & 3 får du gå tillbaka till ritbordet och fundera igen hur det fungerar , för det du säger håller inte i verkligheten.
Om jag lägger en köporder på 1000 Onecoins , medans medlemmarna endast kan sälja exempelvis 50 Onecoins per gång , skulle detta betyda i praktiken att jag betalar 20 medlemmars sälj.
Problemet som uppstår gällande fråga 1 och 3 är rätt uppenbar....
Vem betalar de Onecoins (i.e. tokens som gör att jag får "gratis" onecoins") jag får i varje paket jag köper? Dom skapas ju från tomma intet! Där finns det INGEN köp och säljorder?????
Så med andra ord , gällande 1 & 3 får du gå tillbaka till ritbordet och fundera igen hur det fungerar , för det du säger håller inte i verkligheten.
Medlemmarna betalar dem när de går köper paket givetvis? Egentligen finns det inget att betala i det här läget eftersom det inte finns någon kostnad eller något marknadsvärde för de onecoin som mineas? Jag vetefan om jag missförstår vad du är ute efter och i så fall får du ta och precisera dig?
Citat:
Haha, ja absolut! Det faktum att jag inte har insyn vederlägger att det hela är en scam. Ta dig i kragen istället och inse att det faktum att jag inte kan besvara frågan inte vederlägger någonting annat än att jag inte vet svaret. Och, jo, "vet inte" är ett svar. http://www.synonymer.se/?query=svar
Citat:
Ja , och det är alltså inte ett svar på frågan "Vet inte" är inte ett svar.
Och kan man inte besvara sån elementär fråga , när man tror att det är sälj & köp som finansierar varandra - när det genereras Onecoins ur tomma intet.
Då bör till och med ett klappmongo som du inse att det är en fet scam.
Och kan man inte besvara sån elementär fråga , när man tror att det är sälj & köp som finansierar varandra - när det genereras Onecoins ur tomma intet.
Då bör till och med ett klappmongo som du inse att det är en fet scam.
Jo, det är precis vad det är. För till skillnad från dig så spekulerar jag inte när jag inte vet. Dina slutsatser är patetiska, att JAG inte vet vederlägger att det är en SCAM. Att Onecoin inte redovisar förfarandet vid köp/sälj med en öppen orderbok tyder på att det kan vara en scam. Ingenting annat!
Citat:
Jo, allihop. http://www.synonymer.se/?query=svar
Dock verkar din karaktär på ett svar vara att det är något som överbevisar frågan det ställs emot. Jag har redan berättat för dig att jag inte har något behov av att överbevisa någon. Det gjorde jag för flera månader sedan.
Citat:
Nej, två av dem var länkade med att jag redan gett min syn på spörsmålen tidigare. Det betyder att jag har svarat.
I så fall är det beroende på att jag har missförstått frågeställningarna, förtydliga isf
Citat:
Utveckla genom att antingen förklara eller hänvisa till tidigare inlägg jag gjort som gör att min argumentationslinje från dag 1 i den här tråden inte blir stringent
Citat:
Nej jag hittar inte på. Och nej, det är ingen omöjlighet, din trögtänkta fan.
EDIT: Jag vet inte om du fått för dig att jag skrivit att ALLA onecoins härstammar från köp/säljordrar. I så fall är du en idiot som saknar läsförståelse (iofs ingen skräll)
Citat:
Känsligt... Om vi börjar med att backa bandet hit:
(FB) Onecoin
"... jag inte har något egenintresse i att gröna onecoin med något som inte vore sanningsenligt"
och om du sedan vill kan du följa mina inlägg framåt så kommer du märka att jag håller den linjen.
Berätta nu för mig varför jag skulle tycka det var känsligt ifall det kom fram att onecoin är en bluff. Varsågod:
Citat:
Jag tackar dig för ytterligare ett inlägg bestående av dogmatiskt svammel samt påhopp
Senast redigerad av Lyssna Kompis 2016-01-09 kl. 01:37.
Senast redigerad av Lyssna Kompis 2016-01-09 kl. 01:37.