2015-10-29, 23:12
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebeginner

Till mitt Onecoinkonto har jag ett Mastercard.

Var använder du detta = Vem tar emot Onecoin som betalningsmedel?

Eller är det du som har det famøsa hemgjorda? I såfall är du redan en legend.
Citera
2015-10-30, 00:14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyssna Kompis
Onecoins värde styrs inte av tillgång och efterfrågan i det här skedet.

Vad styrs värdet av då?
Det jag framhållit i tråden hittills är att värdet styrs av antalet nyrekryterade medlemmar vilket antyder "pyramidspel". Om detta inte är fallet så skulle jag uppskatta om du kunde bjuda på information som visar på motsatsen. Kan du det?

Citat:
Skulle aldrig gå att styrka med en skärmdump eftersom det bara står "ankommande eu-betalning" eller något liknande på mitt bankkontoutdrag

Från all bullshit som spytts i tråden hittills, så är en sådan skärmdump för närvarande värd 9 punkter av 10 i Onecoin-förtroende.

Ge oss en skärmdump på ditt uttag hos Onecoin (daterat efter den 15'e sept), och därefter en skärmdump på din "ankommande eu-betalning". 3 av trådens 4 stödjare av denna skit har ej kunnat prestera ens det. Om Du kan, så vore det bra.
Senast redigerad av Trolltestet 2015-10-30 kl. 00:37.
Citera
2015-10-30, 00:47
Medlem
ben300s avatar
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1FRIgUP8QNWa0zOsMTh6JHlvIBiDFESVXbEBmLiOy6_w/edit?usp=sharing

Se hur länge det tar att sälja Onecoins.

Nya tabeller kommer sen om priset på onecoin "höjs"
Senast redigerad av ben300 2015-10-30 kl. 01:13.
Citera
2015-10-30, 08:39
Medlem
ben300s avatar
https://www.youtube.com/watch?v=fAmNAu7eS4Q

23.43 -18.12 Greenwood takining about the 3030€ Cloud package.

Security is everything online. We know that. This is a preperation for the future.

18.12 ->21.38 Greenwood talking about Withdrawals.
A lot of of people have said that the withdrawls have not beed processed, That is not true!!
The company processes all witdrawals as normal and for some countries it takes longer then for others.

All withdrawls in terms of processing ar done. I have seen some support emails coming the network where it's actually the fault of the member itself. There is a lot of wrong data being inputted again from the bank acoounts wrong information this definitely slow down the process a lot.
6 Veckor att få veta att IBAN var inte korrekt. Men 15€ avgift är borta. Tänk om din bank gjorde så på samma sätt!!
Citera
2015-10-30, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Vad styrs värdet av då?
Det jag framhållit i tråden hittills är att värdet styrs av antalet nyrekryterade medlemmar vilket antyder "pyramidspel". Om detta inte är fallet så skulle jag uppskatta om du kunde bjuda på information som visar på motsatsen. Kan du det?

Jag kan långtifrån ge ett hundraprocentigt svar, men det min magkänsla säger mig är att ruja & co som reglerar värdet. Eller snarare, hur ska det annars styras? Troligen efter någon slags kalkyl de har vad de vill att onecoin ska ha för värde när och om valutan släpps på den öppna marknaden, utifrån hur många coins som minats. Men som sagt, det är bara egna spekulationer

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Från all bullshit som spytts i tråden hittills, så är en sådan skärmdump för närvarande värd 9 punkter av 10 i Onecoin-förtroende.

Ge oss en skärmdump på ditt uttag hos Onecoin (daterat efter den 15'e sept), och därefter en skärmdump på din "ankommande eu-betalning". 3 av trådens 4 stödjare av denna skit har ej kunnat prestera ens det. Om Du kan, så vore det bra.

Problemet är att jag inte har gjort ngt uttag efter den 15 september. Har också hört att det varit en jävla massa strul efter det datumet så jag kan inte på ett trovärdigt vis vederlägga något annat, på sett och vis har jag inte ens intresse av att vederlägga något som inte har med sanningen att göra. Jag har dock svårt att tro att de scammar, för då ligger de JÄVLIGT pyrt till. Men det är en annan femma.

Jag kan ge dig en skärmdump på uttag som gjordes tidigare i år om du tycker det är värt nått? Dock är jag lite paranoid av mig och skulle isf vilja maska beloppet, men då kanske det blir värdelöst?
Citera
2015-10-30, 10:01
Medlem
ben300s avatar
Citat:
Jag kan långtifrån ge ett hundraprocentigt svar, men det min magkänsla säger mig är att ruja & co som reglerar värdet. Eller snarare, hur ska det annars styras? Troligen efter någon slags kalkyl de har vad de vill att onecoin ska ha för värde när och om valutan släpps på den öppna marknaden, utifrån hur många coins som minats. Men som sagt, det är bara egna spekulationer

Problemet är att jag inte har gjort ngt uttag efter den 15 september. Har också hört att det varit en jävla massa strul efter det datumet så jag kan inte på ett trovärdigt vis vederlägga något annat, på sett och vis har jag inte ens intresse av att vederlägga något som inte har med sanningen att göra. Jag har dock svårt att tro att de scammar, för då ligger de JÄVLIGT pyrt till. Men det är en annan femma.

Jag kan ge dig en skärmdump på uttag som gjordes tidigare i år om du tycker det är värt nått? Dock är jag lite paranoid av mig och skulle isf vilja maska beloppet, men då kanske det blir värdelöst?

De mest intressanta är uttag i oktober. Det är då problemen med "bankerna" upstod tydligen för Ruja. Men visa oss vad som helst. bra början iaf
Senast redigerad av ben300 2015-10-30 kl. 10:10.
Citera
2015-10-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ben300
De mest intressanta är uttag i oktober. Det är då problemen med "bankerna" upstod tydligen för Ruja. Men visa oss vad som helst. bra början iaf

Om jag endast lägger upp den raden av mitt cash account som innehåller uttaget, känner du då igen onecoinsidan så pass väl att du kommer kunna bekräfta att screenshottet kommer därifrån?
Citera
2015-10-30, 17:26
Medlem
Citat:
Om jag endast lägger upp den raden av mitt cash account som innehåller uttaget, känner du då igen onecoinsidan så pass väl att du kommer kunna bekräfta att screenshottet kommer därifrån?

Vad är det för problem att förstå detta med screenshots?

1) Ta en skärmdump från Onecoin sidan där ett uttag är begärt efter 15:e September
2) Spara skärmdumpen på din hårddisk
3) Ta bort känslig information från skärmdumpen och spara om den
4) lägg upp skärmdumpen på nätet
5) Ta en skärdump på ditt bankkonto
6) Upprepa 2-4 för denna skärmdump också
7) Lägg upp de två länkarna här på forumet för allmän beskådan

Detta så att man kan se att korrekt summa har blivit överfört från Onecoin till Bankkonto
och det inte är en "hitta på summa".
Citera
2015-10-30, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Vad är det för problem att förstå detta med screenshots?

1) Ta en skärmdump från Onecoin sidan där ett uttag är begärt efter 15:e September
2) Spara skärmdumpen på din hårddisk
3) Ta bort känslig information från skärmdumpen och spara om den
4) lägg upp skärmdumpen på nätet
5) Ta en skärdump på ditt bankkonto
6) Upprepa 2-4 för denna skärmdump också
7) Lägg upp de två länkarna här på forumet för allmän beskådan

Detta så att man kan se att korrekt summa har blivit överfört från Onecoin till Bankkonto
och det inte är en "hitta på summa".

Men du...

Jag har redan skrivit att jag inte gjort några uttag efter den 15 september. Dessutom skrev jag tidigare att jag inte har något egenintresse i att gröna onecoin med något som inte vore sanningsenligt samt att jag är lite paranoid av mig när det gäller att lägga upp screenshots, där t.ex. beloppet kan spåras tillbaka. Tyck vad du vill om det, hade jag lagt upp en screenshot hade det knappast varit för att behaga dig. Men vi skippar det hela. Jag vet att jag fått ut pengar och det räcker för mig
Senast redigerad av Lyssna Kompis 2015-10-30 kl. 17:39.
Citera
2015-10-30, 17:36
Medlem
Citat:
Men du...

Jag har redan skrivit att jag inte gjort några uttag efter den 15 september. Dessutom skrev jag tidigare att jag inte har något egenintresse i att gröna onecoin med något som inte vore sanningsenligt samt att jag är lite paranoid av mig när det gäller att lägga upp screenshots, där t.ex. beloppet kan spåras tillbaka. Tyck vad du vill om det, hade jag lagt upp en screenshot hade det inte varit för att behaga dig. Men vi skippar det hela. Jag vet att jag fått ut pengar och det räcker för mig

Lägg upp 2 screenshots då - enligt ovan

Som visar uttag före 15 Sep (Men om man inte kan få ut pengar på 1 och en halv månad bör man inse att man blivit lurad...)
Citera
2015-10-30, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Lägg upp 2 screenshots då - enligt ovan

Som visar uttag före 15 Sep (Men om man inte kan få ut pengar på 1 och en halv månad bör man inse att man blivit lurad...)

Är du korkad på något sätt? Vad var det i mitt förra inlägg du inte begrep? Du sabbade chansen att få någon form av "bevis" eftersom du inte respekterade mina premisser
Citera
2015-10-30, 17:44
Medlem
Citat:
Är du korkad på något sätt? Vad var det i mitt förra inlägg du inte begrep? Du sabbade chansen att få någon form av "bevis" eftersom du inte respekterade mina premisser

Nä - du underminerar den lilla gnutta hopp som alla Onecoin konspiratorer hade med att visa ett uttag fån början till slut...

Om du inte visar så bevisar du bara att det inte går att göra uttag från Onecoin...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in