Citat:
Ursprungligen postat av
NewDeer
Jag kan lova dig att det inte handlade om något sådant

Jag kollade på början av programmet, gick sen och rökte, och när jag kom tillbaka så var de i olika burar. Så nu borde du absolut veta att det inte handlar om något klassförakt, eftersom jag röker. Sånt gör bara white trash.
Beror lite på det där. Att röka inomhus är mycket vanligt hos överklassen. Kanske springer du runt och röker på någon fin Louix-cigarr därtill?
Satt själv klistrad framför TV:n, och märkte inte något byte av burar. Om det inte handlar om ett klassförakt, kanske det har att göra med den vinkel du befinner dig i medan du tittar på programmet? Det är alltid lite svårare att skilja på vänster och höger om du inte är tillräckligt centrerad i rummet. Kameraarbetet i programmet är även mycket statiskt och inzoomat, så säkerligen många förlorar sitt lokalsinne för någon sekund etc.
Men aja. Du får väl skicka ett mejl till redaktionen med rubriken "bytte deltagarna burar mitt under sändning?"
I övrigt de tips jag kan ge är att sitta rakt framför tv:n. Helst med lite höjd. Sitter själv som bekant i en bur monterad i taket. Sedan mycket viktigt att inte se ned på medel och arbetarklassen så ska vi nog reda ut vem som sitter var.