2016-01-07, 20:26
Medlem
orrecrists avatar
har efter noga övervägande utsett den här till den bästa RC-stimulanten någonsin. Kanske även en av dom bästa stimulanter. Om någon stod framför mig med en påse amfetamin & en påste 3-cmc & bad mig välja en hade jag utan tvekan tagit 3-cmc. 200mg i snoken gav en sådan upplevelse så de är ju nästan sjukt, blixsnabbt påskjut, vi snackar sekunder, 300 mg blev för mig överväldigandes.. blev för mycket helt enkelt. inte ens en avtändning gav denna, även om jag kanske hade förtjänat det.

Du är saknad!
Citera
2016-01-07, 23:56
Medlem
creepyones avatar
Fy fan vad jag saknar denna chem med en stor tår på kinden. Känslan som uppstod när man damma i sig en ordentlig panna på ca 250-300 mg 3-CMC från RC kems. Kristallerna glittra som stora jävla sockerbitar helt jävla under bart. Kicken som man upplevde av 3-CMC va nått utöver det vanliga ingen jävla hårt pushande tjack kick utan det måste upplevas för att förstås. Krossa låt oss säga 300 mg i koppen och höra knastrandet från kristallerna när dom löses upp i det 40-50 gradiga varma vattnet samt höra kristallerna knastra mot spikens hölje allt mer och mer medans dom sakta men säkert löstes upp mot mitt orangefärgade 25G hölje som täcker den 16mm långa spiken. ahhh känslan är förjävlig men ändå det käraste man har för stunden. filtrera genom en sketen bomulls tops som har inhadlats på ica under dagen sen få beskåda den klara lösningen skina genom en 5 ml luer soft inject pump. samt glimra som aldrig förr. Leta svar i höger armveck och få svar och inom loppet av 10 sec. sen hitta svar och skjuta in i lösningen men först få låta svaret färga lösnigen till en klar blodröd färg. Varav därpå trycka kolven till botten av pumpen och få uppleva den mest intensiva upplevelsen som jag nånsin upplevt fram till denna dag! fy fan 3-CMC come back please i beg you!

ju mer och mer jag själv läser igenom detta inlägget låter det så jävla pundigt haha men ja ni genuina jävla pundare kan relatera hoppas jag haha fy fan den där jävla dosen får en och skriva som om man trodde man va nån jävla poet hahaha
Senast redigerad av creepyone 2016-01-08 kl. 00:19.
Citera
2016-01-08, 09:32
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
sen hitta svar och skjuta in i lösningen. Varav därpå trycka kolven till botten av pumpen och få uppleva den mest intensiva upplevelsen

Måste ha varit nått helt sjukt att skjuta 300.. Själv verkar det som onödigt bassel med tanke på att 3-cmc i snoken kickade minst lika fort. (kanske inte lika hårt, men tillräckligt jävla hårt på mig för att inte behöva skjuta, testa dock rövpanna & det slog lika hårt & snabbt som i snoken)
Citera
2016-03-05, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DampNisse
Dos & ROA?

tror att det beror på att uppåt droger inte är ens grej längre utan neråt, för gick jag på massa uppåt med höga doser men idag går allt åt helvete,psykos,noja,panikångest räcker med en liten lina, så nu äre neråt mest alkhol vill vara chill avslappnad
Citera
2016-03-06, 08:49
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Fy fan vad jag saknar denna chem med en stor tår på kinden. Känslan som uppstod när man damma i sig en ordentlig panna på ca 250-300 mg 3-CMC från RC kems. Kristallerna glittra som stora jävla sockerbitar helt jävla under bart. Kicken som man upplevde av 3-CMC va nått utöver det vanliga ingen jävla hårt pushande tjack kick utan det måste upplevas för att förstås. Krossa låt oss säga 300 mg i koppen och höra knastrandet från kristallerna när dom löses upp i det 40-50 gradiga varma vattnet samt höra kristallerna knastra mot spikens hölje allt mer och mer medans dom sakta men säkert löstes upp mot mitt orangefärgade 25G hölje som täcker den 16mm långa spiken. ahhh känslan är förjävlig men ändå det käraste man har för stunden. filtrera genom en sketen bomulls tops som har inhadlats på ica under dagen sen få beskåda den klara lösningen skina genom en 5 ml luer soft inject pump. samt glimra som aldrig förr. Leta svar i höger armveck och få svar och inom loppet av 10 sec. sen hitta svar och skjuta in i lösningen men först få låta svaret färga lösnigen till en klar blodröd färg. Varav därpå trycka kolven till botten av pumpen och få uppleva den mest intensiva upplevelsen som jag nånsin upplevt fram till denna dag! fy fan 3-CMC come back please i beg you!

ju mer och mer jag själv läser igenom detta inlägget låter det så jävla pundigt haha men ja ni genuina jävla pundare kan relatera hoppas jag haha fy fan den där jävla dosen får en och skriva som om man trodde man va nån jävla poet hahaha

Blir ju så man dreglar.

Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Måste ha varit nått helt sjukt att skjuta 300.. Själv verkar det som onödigt bassel med tanke på att 3-cmc i snoken kickade minst lika fort. (kanske inte lika hårt, men tillräckligt jävla hårt på mig för att inte behöva skjuta, testa dock rövpanna & det slog lika hårt & snabbt som i snoken)

Det kickar redan efter några minuter nasalt och man är i princip fullt påtänd inom 10-15 minuter, vilket kan kännas rätt intensivt. Speciellt om du tagit mycket. Men det är tyvärr inte jämförbart med iv som kickar intensivt blixtsnabbt, där man blir fullt påtänd inom räkna på fingrar sekunder.
Senast redigerad av kattvrak 2016-03-06 kl. 09:09.
Citera
2016-03-06, 09:03
Medlem
Popshuv1ts avatar
Citat:

Kan bara hålla med om det jag fetade.

Första gången jag tog 3-CMC var 200mg IV och jag hade ingen aning om vad jag hade att förvänta mig.

Oj oj oj...

Kicken är hårdare än att sätta en gubbe tjack. Fick dra så djupa och långsamma andetag. Pustade som en efterbliven.

Ögonen vobblade inte utan studsade bokstavligen talat runt. Kunde knappt se något.

Och sen välbefinnande som uppstod efteråt och höll i sig i cirka 30 minuter efteråt var större än vad jag någonsin känt på MDMA. Orgasmer pulserade genom kroppen. Orgasmer som var 100 gånger skönare än dom man får på MDMA.

Det var min första och enda upplevelse på 3-CMC.

Tog det aldrig igen efteråt då jag blev skrämd av att det kickade så jävla hårt. Vågade helt enkelt inte även fast det var den bästa upplevelse jag har haft och jag har tagit många droger i doser både höga och små.

Såg liksom ingen anledning till att testa snorta/bomba då jag vet att jag enbart hade blivit besviken.
Vågade heller inte inta en lika stor dos IV igen då jag, som sagt, blev skrämd av kicken som var så otroligt hård.

Är idag glad att jag avstog från att ta mer och försöka uppnå samma nivå då mitt minne av 3-CMC förevigt kommer att bevaras och kommas ihåg som den bästa upplevelse jag har haft.
Citera
2016-03-10, 23:02
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in.my.mind
Någon som styrt CMC utrikes med framgång? Stor chans att bli haffad? Är det bara ett tullbrev hem som man slänger i papperskorgen om skiten träffar fläkten?

det undrar jag med. vet att en viss inrikesshop hade det inne månader efter det klassades men både slutade svara på mail samt slutade agera aktivt för några månader sedan. Ni som har bättre koll än mig, är denna substans likabra att glömma?
Citera
2016-03-21, 13:44
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Håller med förgående postare att 3-CMC IV är helt jävla out of this world!

Roligt nog så är min historia exakt som Popshuv1ts!

Kört en gång, 200mg och känner inget behov att köra igen även om det var bland det sjukaste jag varit med om

Anledning till varför jag inte vill ge mig på det igen är helt enkelt för att kicken var för sjuk och så jävla hård att det skrämmer mig lite även fast det var så underbart.

Lite för nära the edge of madness för att vilja upprepa men är glad att jag fick uppleva det en gång i mitt liv iallafall!
Senast redigerad av Theloveforthemusic 2016-03-21 kl. 13:58.
Citera
2016-03-21, 20:41
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Håller med förgående postare att 3-CMC IV är helt jävla out of this world!

Roligt nog så är min historia exakt som Popshuv1ts!

Kört en gång, 200mg och känner inget behov att köra igen även om det var bland det sjukaste jag varit med om

Anledning till varför jag inte vill ge mig på det igen är helt enkelt för att kicken var för sjuk och så jävla hård att det skrämmer mig lite även fast det var så underbart.

Lite för nära the edge of madness för att vilja upprepa men är glad att jag fick uppleva det en gång i mitt liv iallafall!
Fan vad najs det måste ha varit panga en redig rykare 3-Cmc! Kör enbart nasalt+oralt men det vattnas i munnen bara av tanken av 3cmc.

Och svampen: jag har letat och letat men hittar ingen shop som kränger 3-Cmc Skriv gärna om du hittar, gissar på att det är bodegan du pratar om. dom fick ju strul med tullen, de hade även a-PVP tror jag, orkar inte kolla nu skriver från mobilen.

Mvh
Senast redigerad av noobz1337 2016-03-21 kl. 20:44.
Citera
2016-03-22, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Fan vad najs det måste ha varit panga en redig rykare 3-Cmc! Kör enbart nasalt+oralt men det vattnas i munnen bara av tanken av 3cmc.

Och svampen: jag har letat och letat men hittar ingen shop som kränger 3-Cmc Skriv gärna om du hittar, gissar på att det är bodegan du pratar om. dom fick ju strul med tullen, de hade även a-PVP tror jag, orkar inte kolla nu skriver från mobilen.

Mvh
Står på bodegas sida att de får in det nu i veckan. Gröna?
Detta var en av de bättre rc. Kärlek i påse.
Citera
2016-03-22, 05:48
Medlem
115g stora fina kristaller ligger ivrigt och väntar i frysen, en på hela 26g bara den. Inte långt kvar tills provsmak, håller mig till slutet av april
Citera
2016-03-22, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
det undrar jag med. vet att en viss inrikesshop hade det inne månader efter det klassades men både slutade svara på mail samt slutade agera aktivt för några månader sedan. Ni som har bättre koll än mig, är denna substans likabra att glömma?

Glömma? Beställde nyss hem 250g tillsammans med en kompis till priser som ja, bodegas enda fördel är inomlands men med DHL express så det är det inga problem

(DHL express från utlandet dvs)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in