Citat:
Ursprungligen postat av
creepyone
Fy fan vad jag saknar denna chem med en stor tår på kinden. Känslan som uppstod när man damma i sig en ordentlig panna på ca 250-300 mg 3-CMC från RC kems. Kristallerna glittra som stora jävla sockerbitar helt jävla under bart. Kicken som man upplevde av 3-CMC va nått utöver det vanliga ingen jävla hårt pushande tjack kick utan det måste upplevas för att förstås. Krossa låt oss säga 300 mg i koppen och höra knastrandet från kristallerna när dom löses upp i det 40-50 gradiga varma vattnet samt höra kristallerna knastra mot spikens hölje allt mer och mer medans dom sakta men säkert löstes upp mot mitt orangefärgade 25G hölje som täcker den 16mm långa spiken. ahhh känslan är förjävlig men ändå det käraste man har för stunden. filtrera genom en sketen bomulls tops som har inhadlats på ica under dagen sen få beskåda den klara lösningen skina genom en 5 ml luer soft inject pump. samt glimra som aldrig förr. Leta svar i höger armveck och få svar och inom loppet av 10 sec. sen hitta svar och skjuta in i lösningen men först få låta svaret färga lösnigen till en klar blodröd färg. Varav därpå trycka kolven till botten av pumpen och
få uppleva den mest intensiva upplevelsen som jag nånsin upplevt fram till denna dag! fy fan 3-CMC come back please i beg you!
ju mer och mer jag själv läser igenom detta inlägget låter det så jävla pundigt haha men ja ni genuina jävla pundare kan relatera hoppas jag haha fy fan den där jävla dosen får en och skriva som om man trodde man va nån jävla poet hahaha

Kan bara hålla med om det jag fetade.
Första gången jag tog 3-CMC var 200mg IV och jag hade ingen aning om vad jag hade att förvänta mig.
Oj oj oj...
Kicken är hårdare än att sätta en gubbe tjack. Fick dra så djupa och långsamma andetag. Pustade som en efterbliven.
Ögonen vobblade inte utan studsade bokstavligen talat runt. Kunde knappt se något.
Och sen välbefinnande som uppstod efteråt och höll i sig i cirka 30 minuter efteråt var större än vad jag någonsin känt på MDMA. Orgasmer pulserade genom kroppen. Orgasmer som var 100 gånger skönare än dom man får på MDMA.
Det var min första och enda upplevelse på 3-CMC.
Tog det aldrig igen efteråt då jag blev skrämd av att det kickade så jävla hårt. Vågade helt enkelt inte även fast det var den bästa upplevelse jag har haft och jag har tagit många droger i doser både höga och små.
Såg liksom ingen anledning till att testa snorta/bomba då jag vet att jag enbart hade blivit besviken.
Vågade heller inte inta en lika stor dos IV igen då jag, som sagt, blev skrämd av kicken som var så otroligt hård.
Är idag glad att jag avstog från att ta mer och försöka uppnå samma nivå då mitt minne av 3-CMC förevigt kommer att bevaras och kommas ihåg som den bästa upplevelse jag har haft.