2015-05-16, 17:11
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Jag kan med andra ord inte göra mer än att lära mig av mina misstag, helt enkelt. Borde insett det på egen hand med tanke på hur liknande i ruset 3-MMC och 3-CMC står sig till varandra, där även den förstnämnda krävde en just bastant förstados.

300 mg bomb, det ska jag ta med mig.

Ta en 200mg lina 15-20 minuter efter du svalt bomben. Det kan kännas aningen överväldigande när det kickar och kickar, och bara fortsätter att kicka till peaken. Men inte så du mår dåligt, utan du kommer helt enkelt må bra som bara fan. Det tyckte iaf jag innan jag visste hur det skulle urarta första gången. Drog 250mg i vardera näsborre efter allergitest, alltså 500mg på samma gång.

Så du är medveten om det och inte ballar ur och tänker att du drog för mycket.
Senast redigerad av kattvrak 2015-05-16 kl. 17:24.
Citera
2015-05-16, 17:35
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Ta en 200mg lina 15-20 minuter efter du svalt bomben. Det kan kännas aningen överväldigande när det kickar och kickar, och bara fortsätter att kicka till peaken. Men inte så du mår dåligt, utan du kommer helt enkelt må bra som bara fan. Det tyckte iaf jag innan jag visste hur det skulle urarta första gången. Drog 250mg i vardera näsborre efter allergitest, alltså 500mg på samma gång.

Så du är medveten om det och inte ballar ur och tänker att du drog för mycket.

Att det ballar ur till ett kaos är inget som oroar mig, snarare uppskattas, så länge man inte agerar rent livsfarligt. Minns de galnaste rusen på 6-APB, när man helt tappade tid och rum när det slog på.

Tack för tipset!
Citera
2015-05-18, 01:52
Medlem
Presentpappers avatar
Det är relativt mild avtändning på denna substans, får jag påstå. Likt i princip mestadels av dess effekter känner man väl igen sig från 3-MMC, som gav en liknande AT utifrån mina erfarenheter. När 3-CMC går ur infaller sig med det samma en tomhetskänsla i magen som i värsta fall kan bubbla upp till mild ångest vid stor dosering under sessionen. Utan benso till hands får man dras med hög puls/hjärtklappning några timmar efter sista effekten av ruset lagt sig. Sedermera kan man slutligen sova utan större problem, om än sömnen saknar något djup och till synes egentlig meningsfullhet, men givetvis betyder dessa timmar mer än man tror eller tycker sig känna.

Dagen efter är avtändningen i princip obefintlig, endast utmattning och lätt nedstämdhet infinner sig. Goda nyheter för de flesta, sämre för dem som likt mig själv har en del personlig självdisciplin att jobba på. En kväll blir lätt till flera och genast har man i min bok missbrukat substansen. Det gäller med andra ord att vara på sin vakt och inte låta suget ta över handen allt för lätt.

Får väl dock poängtera saken att detta med all säkerhet ter sig individuellt från person till person, men jag är i allmänhet ingen hejare på att hantera stimulanter särskilt väl utan har ett flertal race bakom ryggen och därigenom fått mig ett lass av elaka avtändningar längs vägen av mitt hobbybruk.

Ett tips! Ta för guds skull en dusch efter avslutad session, lägg er inte direkt i sängen och sov. Dagen efter är det ingen smickrande odör man möts av när man svettats ned lakanen med den fränt kemikaliska stimulantlukten. Ingen bra start på dagen att smärtsamt få titta sig själv i spegeln och förstå hur kolossalt, totalt omotiverat, jävla pundig man för stunden ter sig.

Segla lugnt!
Senast redigerad av Presentpapper 2015-05-18 kl. 02:12.
Citera
2015-05-18, 10:02
Medlem
kattvraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Det är relativt mild avtändning på denna substans, får jag påstå. Likt i princip mestadels av dess effekter känner man väl igen sig från 3-MMC, som gav en liknande AT utifrån mina erfarenheter. När 3-CMC går ur infaller sig med det samma en tomhetskänsla i magen som i värsta fall kan bubbla upp till mild ångest vid stor dosering under sessionen. Utan benso till hands får man dras med hög puls/hjärtklappning några timmar efter sista effekten av ruset lagt sig. Sedermera kan man slutligen sova utan större problem, om än sömnen saknar något djup och till synes egentlig meningsfullhet, men givetvis betyder dessa timmar mer än man tror eller tycker sig känna.

Dagen efter är avtändningen i princip obefintlig, endast utmattning och lätt nedstämdhet infinner sig. Goda nyheter för de flesta, sämre för dem som likt mig själv har en del personlig självdisciplin att jobba på. En kväll blir lätt till flera och genast har man i min bok missbrukat substansen. Det gäller med andra ord att vara på sin vakt och inte låta suget ta över handen allt för lätt.

Får väl dock poängtera saken att detta med all säkerhet ter sig individuellt från person till person, men jag är i allmänhet ingen hejare på att hantera stimulanter särskilt väl utan har ett flertal race bakom ryggen och därigenom fått mig ett lass av elaka avtändningar längs vägen av mitt hobbybruk.

Ett tips! Ta för guds skull en dusch efter avslutad session, lägg er inte direkt i sängen och sov. Dagen efter är det ingen smickrande odör man möts av när man svettats ned lakanen med den fränt kemikaliska stimulantlukten. Ingen bra start på dagen att smärtsamt få titta sig själv i spegeln och förstå hur kolossalt, totalt omotiverat, jävla pundig man för stunden ter sig.

Segla lugnt!

Vilka doseringar och intagningssätt körde du på?
Citera
2015-05-19, 20:48
Medlem
Beställde från rckem och det kom dagen efter med ett sample. Skan till att testa en line snart.
Citera
2015-05-19, 23:38
Medlem
CristDaFists avatar
Funderar på att testa 3cmc igen. Någon. Som handlar av rckemi***ier det senaste?
Citera
2015-05-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Funderar på att testa 3cmc igen. Någon. Som handlar av rckemi***ier det senaste?

Fick min femma i en enda stor kristall, lite ögonporr för vackert är det!
Citera
2015-05-19, 23:46
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse

ja deras kristaller är mycket fina. Vart lite sugen på något ett tag men vet inte vad, så kom jag att tänka på cmc.
Citera
2015-05-20, 07:38
Medlem
Citat:

Tycker den var lite klen. Saknade lite värme som mmc har. Denna får inte jämföras med 6-apb överhuvudtaget.

På ca 2 timmar tog grammet slut. Bomb fungerar bäst.

Började lite försiktigt med 200mg i näsan och insåg snabbt att jag behövde fylla på. Shottade 200mg och ytterligare 100mg i näsan. Efter en timme bombade jag 400mg och drog 100mg i näsan samtidigt.

Klart det färgade på efter sista men fortfarande inte vad jag är ute efter.

Denna blev det bara en beställning av.
Citera
2015-05-20, 08:02
Medlem
Citat:
Den mesta porren är för ögonen
Citera
2015-05-20, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hj80
150515

Har blivit kontaktad av RCBol och de har löst detta genom att skicka det rekommenderat. Fick mina varor som utlovat och är väldigt tacksam över deras initiativ att lösa detta. En god idé kan vara att beställa rek, betala lite extra och veta att man får det man betalat för. I mitt fall måste posten slarvat eller "snott" ?!?! det. Tack RCbol. i alla fall =)

Citat:
Ursprungligen postat av hj80
Stort tack till er att ni var villiga att rätta till det som troligtvis posten slarvat med! Kan vara en god idé att hädanefter beställa det rek. betala lite extra men vara säker på att man får varorna =)

Tack för ditt feedback och de fina orden Kul att du är nöjd och att allt löste sig

Vi gör alltid vårt yttersta för våra kunder och finns där för dem genom hela köpet

Mvh,
RC Bolaget
Citera
2015-05-20, 22:11
Medlem
svampssons avatar
Vill passa på att än en gång tacka rckems för utmärkt service. Snabbt, diskret och fick 2,9g istället för 2,5g. Kittlar dödskönt i snoken så här på semesterns första dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in