Gammal användare.. bla bla .. outningsrisk.. bla bla..
Nu, stickade tröjor. Vilka märken och modeller rekomenderad?
Jag klär mig i regel i en stickad tröja, ibland med skjorta under, jeans och cognacsfärgade broguesmöstrade tunna kängor och ett par chelseaboots i samma färg till vintern, de senaste åren har det varit vita paul smith i läder till sommaren.
jackorna jag äger (och nyttjar) är 2 st fjällräven, ofodrade, en vanlig greenland och en lite längre "trekking" jacka, 1st SI vårjacka med militärstuk i helsvart, 1 st oljerock från barbour, 1 st höst/vår rock från aquascutum, 1 st svart bommulsrock för vintern och 1 st parkas för vår/vinter/höst för t ex dagar i skogen medfsmilj el liknande. (urtagbart foder. Likadant i oljerocken.)
jag har även lite "helgkläder" ett par sweats från SI, fred perry, peak samt några trackjackets från adidas. Och några par Adidas tränings och "mys"byxor.
eftersom jsg bor i en mindre stad så är de märken som går att få tag på i en fysisk affär, är: henri lloyd, barbour, ralph lauren, fred perry, hacket, lyle andd scott och liknande.
jag gillar lyle and scotts tröjor, de är prisvärda och sitter bra, det är synd på det iögonfallande märket..
men de är väl mest sådana och lindeberg jaghar, sen har jag några SI och ett par henri lloyd.
jag hade tänkt att köpa en belstaff trailmaster, men sen har de juh gjort om den verkar det som, så det kanske får bli en roadmaster eller streetmaster ist då, i brist på.
Men nu till min fråga, säg att jag har 25k kr och ska köpa en belstaffjacka, helst en jacka till, en riktig vinterjacka.
Jag gillar CP company jackan med pälskrage, från senaste kollektionen. Men jag tkr den är alldeles för dyr..
Men, hjälp mig nu, vilka tröjor bör jag ta en titt på? Även klassiker som SI och CP etc.. tips på jackor, pikéer, skor. Ja allt
Jag BEHÖVER egentligen ingenting, förutom underkläder, och då köper jag boxer från björn borg och undertröjor från levis, ev några linnen från resteröds..
nu har ni 25 papp att "låtsashandla" för.

vi fåt väl se om nån kan ge några tips, även allmänna tips ang klädet mottages tacksamt. Då jag bor i en liten stad så är det svårt att hitta nån inspiration.
Så tack på görhsnd, expertos!