Ljugheffner. Jag börjar med att svara på din fråga, nej, jag vill inte klä upp mig i kläder från fjällräven, eller från L&S, och har inte för vana att göra det, ang chelseabootsen har du rätt. Jag anser att när jag BEHÖVER klä upp mig, så kan jag inte komma i adidasskor, även om jag även äger några sådana par. Sen är det bara jackor hag äger, stämplade fjällräven. Och om du kikar på de dtörre läktarna, så ser du att det är ett sllt vanligare förekommande märke.
men här gäller väl svart vindjacka från "North Face"?
Att jag sen tkr det bör hållas lite på klass och stil, och att en sweat är en sweat även med SI patch gör mig väl inte sämre klädd, bara för att jag endast har en SI jacka i bruk och väljer ett par skor med ytterligare en nolla i slutet på prislappen, än dina rea-adidas, när jag väl ska ut på någonting.
Jag skrev tydligt att jag vill ha hjälp med nya tröjor, att jag gillade modellen på och hur L&S's tröjor sitter, men ogillar märket. Du kanske kan ge mig tips om ett trevligare ist för att klaga? Ett som inte har ett bröstmärke som lyser upp en hel balsal.
Och så måste jag fråga, även om skjortan är från P&S eller R.L, varför dra en jävla sweat över den, inte bättre (och framför allt stiligare) att låta bli tröjan om du inte har en ren stickad i passande färg, eller har råd att köpa annat än det absolut billigaste från SI för bidraget?
Varför ska det spelas allan ballan i tråden, är du kanske en av de som trar påbdig en"North Face" jacka, eller nån adidas windbreaker när du står på läktaren, eftersom att du är så jävla rädd att någon ska rycka patchen från din kära SI sweat eller att du ska åka i backen och ett plagg faktiskt får sig en fläck?
Jag själv, som jag skrev tidigare, befinner mig sällan på någon fotbollsarena då jag inte bor i en stad stor nog för att kunna leverera annat än några mindre Ultrasgrupperingar, så blir det heller nästan eller mer riktigt, aldrig, några slagsmål ang fotboll för min del.
Jag föredrar även brittisk fotboll, men inte så till den milda grad att jag åker dit en gång i veckan å ser på gotboll och försöker smyga mig närmare och närmare högdjuren, för var vecka.
vill jag slåss så kan jag bara förolämpa någon på stan en fredag el lördagskväll. Jag bor i en mindre stad som sagt, och ivsådana har människor en vana att dricka för mkt, inte sällan i kombination med benso, vilket gör de både lättretade och så har de glömt vem de slogs med kvällen innan, när de vaknar
Detta gäller även kvinnor, även snygga kvinnor (för det finns sådana på andra ställen än i de centrala delarna av de sk "storstäderna", här i Sverige.) Och dessa kvinnor kan du charma med en 3k kr sedelbunt, en sthlms dialekt och Fan tom om du har en sån där "manbun".
Nu när jag gett er ett tips på garanterade ligg, helt utan förpliktelser efteråt, efterdom bruden själv stoppat i sig kopiösa mängder benso, så lär hon inte komma ihåg dig ens om du gör henne gravid, förutsatt att du inte är klumpig och låter dig fotas i allt för fina vinklar eller glömmer plånboken när du smiter med hennes pojkväns SI sweats på morgonen...
Så NU kanske ni kan ge mig lite tips på de kläder jag söker? Säg att du har 25k att handla för, eller 30, om de blir lättare.
Jag skulle vara tacksam för lite hjälp ist för löjliga gliringar av 20åringar som klär upp sig i en sweatshirt..
LjugHeffner, jag lär juh bara fråga, finns det inga tillfällen då du använder annat än "casual kläder", aldrig klädkoder? Begravningar? Etc etc, Eller har du adidastrainers på dig på en begravning, eller om du ska gå ut och äta middag? (Inte bjuda tjejen på den lokala grillen, en riktig middag)..
och slutligen, jag har tidigare i tråden upplevt en helt annan attityd, folk försökte inte vara sådana besserwissrar, utan hjälpte mer än gärna varandra.
Det är tråkigt att se att det som verkar betyda något nu är två saker: En patch på vänsterärmen och goggles. Det känns nästan som om "ey vilka köru för" på 17 år har dykt upp i tråden.. Jaja..
"Dä va bättre förr"

Hoppas nån av eet gamla gardet finns kvar. De gsmla uvsrna med både stilen och åldern. Jsg kan juh naturligtvis inte skriva vilket nick jag skrev under förut, eller för hur länge sedan.
Men det skrevs inte på detta viset, det är då solklart.
Tack så länge. Mvh