Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Du har förspråkat att man ska skaffa den bostad man vill ha direkt och sedan bo kvar där, det blir lite märkligt när du då sedan kritisierar just de och kallar de som gör det för förståndshandikappade.
Du säger så mycket som inte går ihop, t.ex. att du är hyresvärd trots att du inte har koll på de mest grundläggande reglerna som gäller för det. Vem som är mytoman är rätt uppenbart.
Eftersom du tror att jag ljuger om att jag äger en hyresfastighet så betyder det att du tycker det vore märkvärdigt med att äga en hyresfastighet
Kul att man kan reta nån (speciellt dig) men kan lugna dig med att det inte är något speciellt med att äga en hyresfastighet, e ju lixom bara gå och köpa en om man nu vill äga en.
Sedan att du yrar om vilka regler som gäller när man äger en hyresfastighet vet jag inte om jag orkar lägga tid på att förklara för dig då det är uppenbart att du har svårt att förstå ekonomins grunder men skall göra det för dig så att du kan googla fram svar.
Så delar av mitt hyreshus hyrs ut till kommunen och andra delar hyrs ut till privata hyresgäster, googla på det så du slipper göra bort dig ännu mer