2016-01-01, 22:41
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EstebanD
Tack!

Ja "botad" blir man väl aldrig, suget lär sitta i länge. Nu handlar det "bara" om att inte agera på suget... Typ som när jag slutade röka....

Gott nytt år!!
Ja, skaffa en KK/tjej eller en PS4 så du har fokus någon annanstans ett tag. Kanske bäst med en KK/tjej då PS4 inte ger servicen

Lycka till och gott nytt år!
Citera
2016-01-02, 12:26
Medlem
Gula febern fortsätter...

#5#

En salong jag provar på tips från fb broder. Hemsidan ger ett snyggt och fräscht intryck av salongen.
När jag kommer dit en tidig måndagsförmiddag så möts jag av en kort söt tjej i 25 års åldern som visar sig vara den som skall ta hand om mig. Hon har långt hår och är smal. Jag beställer en olje/thai mix och näckar på britsen och hittar en minmal handuk att lägga över. Britsen är uppvärmd och väldigt skön. Massagen tar vid och hon frågar flera ggr hur jag vill ha det och hur det känns. Hon är riktigt bra på att massera. Teasing förekommer, men det är ganska subtilt även o jag är helt säker på extra.
Efter vändning, och lite benmassage tar hon ett stadigt tag i lilleman samtidigt som hon smeker mig med den andra handen och erbjuder b2b för en astronomisk summa.
Hur exalterad jag än är lyckas jag dock behärska mig till ett vanligt HJ för en betydligt mer human kostnad. Efter avslutat massage bjuds det på lite kaffe och så ut på gatan.

Sammanfattning Massage mkt bra, extra ok men något mekaniskt. minus för saknad dusch.

#6#

Samma salong som 5

2 veckor senare hade jag åter vägarna förbi götet och valde ett pitstop på en salong.
Jag ville ha ett säkert kort så därför blev det återbesök på föregående stället.
Helst hade jag velat pröva ett ställe med spa, då jag tycker detta verkar lockande. Någon som har provat det och har lust att dela med sig?
I alla fall. det här stället saknar ju såväl dusch som spa, men mer tid fanns inte den här dagen.
Jag möts att en annan tjej en sist. Lång ganska smal och lite kortare hår. Jag får använda ett parrum då dom andra rummen är upptagna och det gör att stämningen inte känns lika mysigt intim som i dom mindre rummen.
Massagen som följer är dock helt ok vad det gäller ryggdelen. Nedre halvan koncentreras med på min bakdel och lilleman som får så mycket tease att den nästan känns fånigt. Efter vändning har hon i alla fall arbetat upp en rejäl resning och det hela slutar med ett BJ. efteråt masserar hon lite extra och ordentligt på en punkt som jag verkligen hade ont på, och det var mycket uppskattat.
Avsaknaden av dusch gör dock att jag väntar med fler återbesök här.

Sammanfattning. Massage bra, Extra bra
Citera
2016-01-02, 17:30
Medlem
WickedSicks avatar
Efter att ha läst en hel del här så tänkte jag prova på thaimassage för första gången istället för glädjeflickorna i Danmark, då det där är mer pang på rödbetan. Medans här vet man inte vad man får vilket är spännande!

Recenserar nu min första gång för några månader sedan.
Så, vi beger oss in i staden, har valt ut två ställen att gå till. Ringer på första stället, fullt, kom tillbaka om 2h. Nä fy, går till andra stället och hoppas det inte är likadant där. Väl inne i byggnaden så ser jag två kvinnor med asiatisk bakgrund men ingen vid kassan, frågar den första som sitter i väntrummet om hon jobbar här? Jo det gjorde hon, bad om 1h oljemassage och jag blir ivägskickad med en ung vacker smal tjej till ett annat rum.. Här slår dem visst två flugor i samma smäll genom att dela upp rummet med en vägg jag säkert hade kunnat se rakt igenom om jag ansträngt mig nog. Tänkte för mig själv att detta bådar ju inte gott. Hon ber mig ta av kläderna, jag frågar om kalsongerna också ska av, har läst att man inte ska fråga det osv men fan, man känner ju sig som en blottare utan att fråga
Hon går ut och jag börjar klä av mig, hon kommer in lika fort igen så det var ju inte lönt av henne.

Jag lägger mig ner på magen men placerar inte kuken så som jag läst man bör göra här, kändes lite fult då hon var bredvid mig om de nu inte utför extratjänster. Handduk över rumpan.
Massagen i sig är lagom mysfaktor inget kittlande men inte för hårt heller. Jag är ju kåt så det räcker hon masserar på ryggen vilket resulterar i att hon pressar ner min kuk i madrassen för att den ska växa.
Men när inga direkt närmanden från hennes sida (kanske lite svårt när man ligger på paketet) Så jag börjar tänka för mig själv, väggen, oerhört lyhört ( hör allt och alla) frågan om kalsongerna, m.m. Nä här blir det nog inget, då börjar hon närma sig ljumskarna, tänker det minsta jag kan göra är att visa uppskattning på att hon är där och smeker så jag svankar med rumpan och hon börjar snudda pungen lite och väldigt försiktigt vilket jag är tacksam för då jag är super känslig där

Snart därefter ber hon mig att vända mig på rygg, givetvis har jag stånd, väl planerat av henne. handduk över.
Masserar resten av kroppen och touchar lite då och då sen bara rätt som det är pekar hon mellan benen på mig och frågar "OK?", visst säger jag, "how much" frågar vi samtidigt. Hon säger 500, jag kontrar med 300 vilket gick bra. Av med handduken och hon börjar med ett löst grepp föra handen sakta upp och ner på mitt skaft medans hon med andra handen håller om min påse, med tanke på hur nätt hon har varit både med massagen och det lilla tease som förekom så känner jag mig nu helt säker med att hon inte ska vara för burdus med kulorna. Hon ökar gradvis på farten men fortfarande ett väldigt lågt tempo, jag hade inte sprutat på en vecka så det behövdes max 1 minut sen kom jag, hon torkar därefter av kuken varsamt och noga och fortsätter massagen.

När allt var klappat och klart så fick hon pengarna och jag gick ut från rummet och tackar för mig, min massös säger något till de andra, dem är nog runt 5 där just då och de börjar tjoa och flina en annan kund är i väntrummet och bara tittar på mig. Lite awkward men sammanfattningsvis så är jag nöjd med min debut.

Tjejen 8/10
Massagen, ärligt talat så föredrar jag så lite smärta som möjligt så det är ju individuellt men jag ger det en 7/10
HJ, inget stressrunk, passionerat om man får säga så. 9/10
Citera
2016-01-02, 19:19
Medlem
Har inte haft de bästa besöken på sistone före nyåret. Gillar som sagt unga petite damer, tease och bb. Verkar som dom åkt hem över helgerna och endast mamasan är kvar på vissa salonger och på andra ställen att mamasan är borta och yngre kör racet.

1. Besöker ett tidigare säkert ställe, knubbig mamasan tar emot. Det blir bb med mamasan men sen säger jag att jag vill ha yngre. Ok säger hon och hämtar yngre. Hon är max 20 trevlig väldigt tjock och underbar massage. Inget bb bara hj. Skulle fortsatt med mamasan men den yngres hj var ej helt fel.

2.Även detta ett säkert bb ställe. Normalt fina kåta milf men nu två kåta unga runt 25. BB fanns ej på menyn men mina fingrar njöt dom av i både ettan och tvåan och jag njöt också av behandlingen.

3.För mig ny salong. Mamasan kommer in strippar naken och börjar "massage" utan att fråga. Kåt våt och rakad kör hon könet i mitt ansikte för att slicka, jag säger inte nej. Sedan var det full rulle i båda hålen.

Besöken var ok men jag saknade mina petite damer som jag haft tidigare.
Citera
2016-01-03, 18:57
Medlem
Gott nytt år till alla i Thaiträsket

Återigen till Stockholms nordligaste utpost för att försöka fullfölja mitt uppdrag , att fälla min 14 taggare ..

Kör ett dropin och ser henne inte först , alla verkar upptagna för det är tomt i entren...
Väntar några minuter och är på väg att dra då jag hör nån som skrammlar med en kaffe/te kopp i köket ...

Knallar fram och tittar in och där står hon och möter mig med ett härligt leende .

Massage ?

Ja tack svarar jag med ett leende .

Får vänta några minuter innan ett bås blir tomt , men det känns helt ok ;-))

Massagen blir kort kanske 5 min när hon ber mig vända , jag vänder mig om utan protester .
Då tar hon av sig t-shirten och blottar sina härliga bröst (sillicon), hon böjer sig fram mot mitt ansikte och så viskar hon , "sug o slicka"
"ok" svarar jag

Resten av massagen blir mer än perfekt , full fart och kåt kan man kalla henne :-))

Mitt uppdrag fullföljs och det blir garanterat återbesök

Tålamod är en dygd !
Citera
2016-01-04, 00:33
Medlem
OldMemberNewNames avatar
Golgatavandringen fortsätter.

Ugly gamla tanter som utför en halvtaskig massage är mina 3 senaste besök, alla i dec.
Hoppas finingarna kommer tillbaka efter julledigheten.

Har börjat tacka nej nu till xtra som alltid kommer efter vänding, skiter i om jag sårar dem.
Sätt dit en snygg brud som ger en ok massage och erbjuder xtra med najs kropp så pyntar jag.

Alla ställen ligger söder om sthlm.
Citera
2016-01-04, 09:42
Medlem
HerrLustgass avatar
Nytt besök i djungeln.

Tar bilen och parkerar utanför och ringer på den låsta dörren. Öppnar gör en Thai i 30 års åldern. Stort plus för att hon är läckert dressad i en läcker klänning. Gillar helt klart när tjejerna klär upp sig lite, bara där ler mina ögon.
1 timme thaimassage beställs istället för den vanliga oljemassagen. Och vilket knådande! Med händer, med armbågar, med hela tjejen klättrande på mig.
Massagen utförs på en britts istället för på madrass på golvet vilket jag gillar.
Efter en väldigt hård och brutal massage förbyts det i ett naffs. Helt plötsligt blir massagen väldigt erotiskt och en viskning "what do you want today, I do everything for you"...

Beställer ändå bara ett HJ och hon ber om betalning. Då gör den lilla thaitjejen något elakt, hon ställer sig och putar med sin lilla rumpa, smeker sig och undrar om det är säkert att jag inte vill ha mer?

Föll och det blev en B2B där ett par vackra siliconbröst uppenbarade sig...

Så kan det gå. Snart ut igen!
Citera
2016-01-04, 12:58
Medlem
Här kommer en recension grabbar!

Ringer på hos salongen och öppnar gör en kvinna i korta shorts och en tight urringad topp, min första tanke var att det verkar lovande. Kvinnan som möter mig i dörren är även min blivande massös, hon är i 37-års åldern och ser ut ha riktigt stora bröst.
Jag betalar och går in i det anvisade rummet och klär av mig näck, lägger över mig en handduk och väntar. Efter någon min kommer hon in och startar massagen.
Hon börjar med ryggen och ger en bra massage, sedan sätter hon sig för att massera mina axlar/rygg fast nu sitter uppe vid mitt huvud. Dvs att hennes mus är några cm från min panna och hennes bara lår rör vid mina kinder. Vilket var väldigt upphetsande, hon böjde sig ofta framåt när hon masserade mig över ryggen och då kunde jag känna hennes bröst mot huvudet och nacken. Jag rös av välbehag.

Massage fortsätter och hon börjar massera benen, vid det här laget småpratar vi lite och hon säger något om att det är varmt. Jag uppfattar det inte då men hon tycker det är varmt och tar helt enkelt av sig sin topp. Så en stund senare när vändningen kommer sitter hon där i BH med ett par bröst som är på väg att hoppa ut.
Nu dröjer det inte länge förrän frågan om extra kommer. Vi enas om ett HJ men säger dock att det finns mer på menyn.
Hon ville inte ta av sig BH:n men tycker det är ok om jag känner på hennes stora silikonbröst medans hon skötte HJ;n.
Både brösten och HJ var kanonbra. Efteråt frågan hon om jag vill ha hennes nr då vi skulle kunna ses utanför Thaiställets väggar, jag avböjer men lovar snabbt återbesök.

Massage 7/10.
Överraskning och tease 8/10.
Citera
2016-01-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanxoxo
owo = oral without condom.

Trodde att det hette BBBJ om det ska vara på engelska
????
Citera
2016-01-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanxoxo
owo = oral without condom.

Citat:
Ursprungligen postat av tunagubben
Trodde att det hette BBBJ om det ska vara på engelska
????

Både owo och BBBJ (BareBack BlowJob) används på engelska.
Citera
2016-01-04, 17:26
Medlem
En stilla undran bara; hur mycket har ni lagt ut på dessa "nöjen" under 2015? Tänkte bara jämföra med mig själv
Citera
2016-01-04, 19:00
Medlem
goteborg90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
En stilla undran bara; hur mycket har ni lagt ut på dessa "nöjen" under 2015? Tänkte bara jämföra med mig själv

Skulle chansa på ca 3-4k men då är detta ett ganska nyupptäckt intresse för min del så blir inte förvånad ifall andra har lagt det dubbla på ett år!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in