Citat:
Hon insisterade på att jag själv skulle öppna kondomförpackningen och sätta på den.
När jag vid andra tillfällen fått BJ så har massösena självmant och entusiastiskt öppnat förpackningen och satt på kondomen.
Varför var det så viktigt för henne att jag gjorde det själv?
När jag vid andra tillfällen fått BJ så har massösena självmant och entusiastiskt öppnat förpackningen och satt på kondomen.
Varför var det så viktigt för henne att jag gjorde det själv?
Hon kanske också är rookie? Nej, faktiskt ingen aning, det där känns som mer en personlig preferens hos henne än en regel. Många trär ju även på gummit med munnen, så över lag finns ingen fobi för att röra kondomen.
Nyfiken fråga - varför har du gummi vid BJ? Lite väl onödigt, såvida du inte har ett sår eller nåt som kan få en otrevlig infektion. Det är inget jag skulle betala för då det känns som låg risk för smittor så länge kuken är hel och ren.
Citat:
De brukar ha själva, vilket tyder på att hon är ny i matchen. Men som tidigare talare påpekade så är det bra att alltid vara redo, även utanför salonger.
Massage är ju bra för kroppen. Att vi sedan i det här forumet gärna förenar nytta med nöje är en annan femma. Så om du är stel kan riktig ordentlig massage göra underverk, men då kanske du ska hålla dig borta från bordellerna där tjejerna inte är så duktiga på att massera.