2015-12-27, 09:29
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompa3
Hon insisterade på att jag själv skulle öppna kondomförpackningen och sätta på den.
När jag vid andra tillfällen fått BJ så har massösena självmant och entusiastiskt öppnat förpackningen och satt på kondomen.
Varför var det så viktigt för henne att jag gjorde det själv?

Hon kanske också är rookie? Nej, faktiskt ingen aning, det där känns som mer en personlig preferens hos henne än en regel. Många trär ju även på gummit med munnen, så över lag finns ingen fobi för att röra kondomen.

Nyfiken fråga - varför har du gummi vid BJ? Lite väl onödigt, såvida du inte har ett sår eller nåt som kan få en otrevlig infektion. Det är inget jag skulle betala för då det känns som låg risk för smittor så länge kuken är hel och ren.

Citat:
Det tog också säkert 5 minuter för henne att ordna fram en kondom från en av de andra massöserna eftersom hon inte hade själv. Bör man själv ta med kondom för att inte missa bra lägen?

De brukar ha själva, vilket tyder på att hon är ny i matchen. Men som tidigare talare påpekade så är det bra att alltid vara redo, även utanför salonger.

Citat:
En liten observation. Jag har länge varit väldigt stel och ovig, tänker då mest på ben och rygg.
Efter att jag börjat med thaimassage så märker jag en tydlig förbättring. Någon annan som har liknande erfarenhet?
Massage är ju bra för kroppen. Att vi sedan i det här forumet gärna förenar nytta med nöje är en annan femma. Så om du är stel kan riktig ordentlig massage göra underverk, men då kanske du ska hålla dig borta från bordellerna där tjejerna inte är så duktiga på att massera.
Citera
2015-12-27, 09:40
Medlem
crusades avatar
Citat:
Vill tacka för alla svar jag fick på mina rookiefrågor som jag ställde efter 10 besök på thaimassage (bara ett besök per salong).

Därefter har jag gjort mitt 11:e besök och fått mitt första FS-erbjudande (som var ganska svårbegripligt eftersom massösen inte kunde svenska och bara litet engelska och dessutom bara ville viska samtidigt som musik spelades på ganska hög nivå).

Vilket gör att jag har några ytterligare rookiefrågor.

Hon insisterade på att jag själv skulle öppna kondomförpackningen och sätta på den.
När jag vid andra tillfällen fått BJ så har massösena självmant och entusiastiskt öppnat förpackningen och satt på kondomen.

Det tog också säkert 5 minuter för henne att ordna fram en kondom från en av de andra massöserna eftersom hon inte hade själv. Bör man själv ta med kondom för att inte missa bra lägen?

En liten observation. Jag har länge varit väldigt stel och ovig, tänker då mest på ben och rygg.
Efter att jag börjat med thaimassage så märker jag en tydlig förbättring. Någon annan som har liknande erfarenhet?

Jag har alltid kådis med mig, kan vara så att hon har olja på händerna...
Prova själv att öppna en plastförpackning med massageolja på fingrarna

Min rygg är mycket bättre efter att jag regelbundet går på massage, har jag hoppat över en månad knakar det betänkligt i ryggkotorna när massagen börjar.
Citera
2015-12-27, 12:31
Medlem
Citat:
Vill tacka för alla svar jag fick på mina rookiefrågor som jag ställde efter 10 besök på thaimassage (bara ett besök per salong).

Därefter har jag gjort mitt 11:e besök och fått mitt första FS-erbjudande (som var ganska svårbegripligt eftersom massösen inte kunde svenska och bara litet engelska och dessutom bara ville viska samtidigt som musik spelades på ganska hög nivå).

Vilket gör att jag har några ytterligare rookiefrågor.

Ja, en del massage blir man stel av och en annan blir man mjuk och ledig av😊👍
Citera
2015-12-27, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Ja, en del massage blir man stel av och en annan blir man mjuk och ledig av😊👍

Det finns ett ställe i min hemstad! Massagen är grym! Hon hittar muskler som jag inte trodde jag hade. Rena tortyren.
Har gått därifrån och sagt aldrig mer. Dagen efter känns det som det bästa jag har varit med om.
Nu pratar vi bara massage
Citera
2015-12-28, 22:24
Medlem
Herrpalms avatar
Sprang förbi en flagga och gled ned för garageinfarten till källarn för en timmes massage.
Möts av en lång blond med stora silikontrutar som pekade åt öst & väst.
Ganska duglig för de flesta här vid första anblick.

Kalsonger på i kylan och massagen inleds med några tafatta komplimanger om röven...

Efter ett tag inser jag att denne vill erbjuda mer med tanke på hur ofta pungen nuddas.
Telefonen ringer med hög volym vilket ursäktas och min massage avslutas en kort stund. Efter 5-10 minuter möts vi igen.
Då får jag höra att tiden var dubbelbokad och hur pinsamt det är. Upprepade gånger ombeds jag återkomma mot utlovad rabatt eftersom "jag vill massera dig", "du är snygg kille".

Jag får pengarna tillbaka och tvingas gå, men jag förklarar att sånt händer. Ingen fara!
Då får jag en kram och en handskakning på kommande rabatt.

Har ni kommit såhär långt måste jag göra er besvikna... Först nu inser jag att läspandet, den hesa rösten och de hårda tagen på benen (som var det enda som blev masserade) kommer från en MAN.
Handslaget är stenhårt och händerna stora och varma. Nästan så jag ryckte till av chock.

"det var som fan, jag blev nästan lite tänd till en början"

Nää, inget för mig. Blir inget återbesök där oavsett rabatter.
Hur är det för er? Drar ni er för shemales eller gillar ni läget, med tanke på att hanhon ändå ser bra ut?
Citera
2015-12-28, 23:20
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
Sprang förbi en flagga och gled ned för garageinfarten till källarn för en timmes massage.
Möts av en lång blond med stora silikontrutar som pekade åt öst & väst.
Ganska duglig för de flesta här vid första anblick.

Kalsonger på i kylan och massagen inleds med några tafatta komplimanger om röven...

Efter ett tag inser jag att denne vill erbjuda mer med tanke på hur ofta pungen nuddas.
Telefonen ringer med hög volym vilket ursäktas och min massage avslutas en kort stund. Efter 5-10 minuter möts vi igen.
Då får jag höra att tiden var dubbelbokad och hur pinsamt det är. Upprepade gånger ombeds jag återkomma mot utlovad rabatt eftersom "jag vill massera dig", "du är snygg kille".

Jag får pengarna tillbaka och tvingas gå, men jag förklarar att sånt händer. Ingen fara!
Då får jag en kram och en handskakning på kommande rabatt.

Har ni kommit såhär långt måste jag göra er besvikna... Först nu inser jag att läspandet, den hesa rösten och de hårda tagen på benen (som var det enda som blev masserade) kommer från en MAN.
Handslaget är stenhårt och händerna stora och varma. Nästan så jag ryckte till av chock.

"det var som fan, jag blev nästan lite tänd till en början"

Nää, inget för mig. Blir inget återbesök där oavsett rabatter.
Hur är det för er? Drar ni er för shemales eller gillar ni läget, med tanke på att hanhon ändå ser bra ut?

Jag skulle inte gå tillbaka. Stör mig inte på vad folk gillar men själv är jag väldigt heterosexuell.
Det faktum att du ställer frågan säger mig att du är mer än bara lite nyfiken på att prova.
Citera
2015-12-29, 05:50
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpalm
...
...
Varför kalsonger på? Är det så att du bara är ute efter massage och inte vill ha några intima delar rörda så kanske det inte spelar någon roll om det är en han, hon eller hen som ger dig massagen?

En ladyboy är tveklöst starkare och ska du knådas på ben och rygg är det väl bara att prova!

Är du ute efter extratjänster så av med kallingarna, för bövelen!
Citera
2015-12-29, 08:16
Medlem
B-types avatar
Gör ett återbesök på en salong jag bodde i närheten av tidigare.
Möts av en dam runt trettiofem som jag inte träffat på. Knappast någon skönhetsdrottning men inte någon padda heller... In i rummet och lägger mig och dasen tillrätta. Ganska bra massage men lite hoppig och rörelserna känns stressiga. Minimalt med teasing och vändning efter ca tjugofem minuter. Tio minuter senare kommer frågan om extra. Lilleman är inte riktigt på humör men då owo för en femhundring erbjuds får hon göra ett försök.
Hon gör inga ansatser till att ta av kläderna så jag hjälper till lite med att dra ner tightsen och smeka en hårig men väldigt blöt vagina. Soldaten är såpass trött efter tidigare marcher att hon blir trött i munnen av allt sugande och börjar runka mig mer än suga. När jag känner att det börjar närma sig klimax lägger jag en lätt hand på hennes nacke för att sätta sprutet i munnen på henne.
Får ett litet förebrående för att det varit svårt att få mig att komma....
Duschar och går hem med tomt både i penispung och penningpung.
Citera
2015-12-29, 08:37
Medlem
Herrpalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Jag skulle inte gå tillbaka. Stör mig inte på vad folk gillar men själv är jag väldigt heterosexuell.
Det faktum att du ställer frågan säger mig att du är mer än bara lite nyfiken på att prova.

Nää jag är också väldigt hetero. Ställde frågan för att det slog mig att jag lika gärna hade kunnat gå på den där och faktiskt gått därifrån i tron om att jag fått massage av en snygg tjej.
Sen vet jag att det finns människor som skiter i könet så länge "den" ser bra ut.
Citera
2015-12-29, 08:39
Medlem
Herrpalms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Varför kalsonger på? Är det så att du bara är ute efter massage och inte vill ha några intima delar rörda så kanske det inte spelar någon roll om det är en han, hon eller hen som ger dig massagen?

En ladyboy är tveklöst starkare och ska du knådas på ben och rygg är det väl bara att prova!

Är du ute efter extratjänster så av med kallingarna, för bövelen!

är inte ute efter extratjänster längre. Numera njuter jag bara av massagen och tycker att det är lite roligt med lite extra "omhändertagning" från någon som tror sig kunna dra mer pengar ur mig. Ibland blir det med kalsonger, ibland inte.
I det här fallet var lokalen kall och jag själv frusen vilket innebar - kalsipperna på!
Citera
2015-12-29, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Gör ett återbesök på en salong jag bodde i närheten av tidigare.
Möts av en dam runt trettiofem som jag inte träffat på. Knappast någon skönhetsdrottning men inte någon padda heller... In i rummet och lägger mig och dasen tillrätta. Ganska bra massage men lite hoppig och rörelserna känns stressiga. Minimalt med teasing och vändning efter ca tjugofem minuter. Tio minuter senare kommer frågan om extra. Lilleman är inte riktigt på humör men då owo för en femhundring erbjuds får hon göra ett försök.
Hon gör inga ansatser till att ta av kläderna så jag hjälper till lite med att dra ner tightsen och smeka en hårig men väldigt blöt vagina. Soldaten är såpass trött efter tidigare marcher att hon blir trött i munnen av allt sugande och börjar runka mig mer än suga. När jag känner att det börjar närma sig klimax lägger jag en lätt hand på hennes nacke för att sätta sprutet i munnen på henne.
Får ett litet förebrående för att det varit svårt att få mig att komma....
Duschar och går hem med tomt både i penispung och penningpung.

"owo"?
Citera
2015-12-29, 13:51
Medlem
Johanxoxos avatar
owo = oral without condom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem