Efter att ha läst en hel del här så tänkte jag prova på thaimassage för första gången istället för glädjeflickorna i Danmark, då det där är mer pang på rödbetan. Medans här vet man inte vad man får vilket är spännande!
Recenserar nu min första gång för några månader sedan.
Så, vi beger oss in i staden, har valt ut två ställen att gå till. Ringer på första stället, fullt, kom tillbaka om 2h. Nä fy, går till andra stället och hoppas det inte är likadant där. Väl inne i byggnaden så ser jag två kvinnor med asiatisk bakgrund men ingen vid kassan, frågar den första som sitter i väntrummet om hon jobbar här? Jo det gjorde hon, bad om 1h oljemassage och jag blir ivägskickad med en ung vacker smal tjej till ett annat rum.. Här slår dem visst två flugor i samma smäll genom att dela upp rummet med en vägg jag säkert hade kunnat se rakt igenom om jag ansträngt mig nog. Tänkte för mig själv att detta bådar ju inte gott. Hon ber mig ta av kläderna, jag frågar om kalsongerna också ska av, har läst att man inte ska fråga det osv men fan, man känner ju sig som en blottare utan att fråga
Hon går ut och jag börjar klä av mig, hon kommer in lika fort igen så det var ju inte lönt av henne.
Jag lägger mig ner på magen men placerar inte kuken så som jag läst man bör göra här, kändes lite fult då hon var bredvid mig om de nu inte utför extratjänster. Handduk över rumpan.
Massagen i sig är lagom mysfaktor inget kittlande men inte för hårt heller. Jag är ju kåt så det räcker hon masserar på ryggen vilket resulterar i att hon pressar ner min kuk i madrassen för att den ska växa.
Men när inga direkt närmanden från hennes sida (kanske lite svårt när man ligger på paketet) Så jag börjar tänka för mig själv, väggen, oerhört lyhört ( hör allt och alla) frågan om kalsongerna, m.m. Nä här blir det nog inget, då börjar hon närma sig ljumskarna, tänker det minsta jag kan göra är att visa uppskattning på att hon är där och smeker så jag svankar med rumpan och hon börjar snudda pungen lite och väldigt försiktigt vilket jag är tacksam för då jag är super känslig där
Snart därefter ber hon mig att vända mig på rygg, givetvis har jag stånd, väl planerat av henne. handduk över.
Masserar resten av kroppen och touchar lite då och då sen bara rätt som det är pekar hon mellan benen på mig och frågar "OK?", visst säger jag, "how much" frågar vi samtidigt. Hon säger 500, jag kontrar med 300 vilket gick bra. Av med handduken och hon börjar med ett löst grepp föra handen sakta upp och ner på mitt skaft medans hon med andra handen håller om min påse, med tanke på hur nätt hon har varit både med massagen och det lilla tease som förekom så känner jag mig nu helt säker med att hon inte ska vara för burdus med kulorna. Hon ökar gradvis på farten men fortfarande ett väldigt lågt tempo, jag hade inte sprutat på en vecka så det behövdes max 1 minut sen kom jag, hon torkar därefter av kuken varsamt och noga och fortsätter massagen.
När allt var klappat och klart så fick hon pengarna och jag gick ut från rummet och tackar för mig, min massös säger något till de andra, dem är nog runt 5 där just då och de börjar tjoa och flina

en annan kund är i väntrummet och bara tittar på mig. Lite awkward men sammanfattningsvis så är jag nöjd med min debut.
Tjejen 8/10
Massagen, ärligt talat så föredrar jag så lite smärta som möjligt så det är ju individuellt men jag ger det en 7/10
HJ, inget stressrunk, passionerat om man får säga så. 9/10