Citat:
Ursprungligen postat av
pyro860
Så snyggt asså!

Filmades Bazooka Candle förresten?
Haha va fan. Där var några ungar hos grannen som sköt lite 2" bomber och lite polska smällare (verkade det som), small på bra på marken iaf.
Såklart vill jag ju smälla dom lite på fingrarna så jag drog av några Zink 901/902 några 3" shells och några 4" shells. När jag väl hade börjat skjuta shells över 3" så tyckte jag ingen annat var roligt längre.
Så jag sköt inte en ända airbomb igår eller en ända 2". Därför sköt jag inte Bazooka röret i heller för jag tyckte det såg lite klent ut :P
Så jag har iaf beslutat mig i år för att inte köpa några 2" eller mindre. Eller jo lite 2" kommer det säkert bli, om dom nu kommer bli förbjudna till 2017 vill man ju ändå ha ett lager.
Men iaf så vet jag att Pyronostalgi här på forumet också hade ett Bazooka Candle, kan hända att han fick en film på det
Och tro det eller ej, men en tårta är klar för mig i år iaf. Ska lugnt ha Cheyenne från Extremefireworks igen. En väldigt bra tårta enligt mig, den var inte så jävla snabb. Men där hände mycket i den och finalen bestod av saluter i W-shape
Mina betyg kommer senare ikväll/natt!