2015-12-30, 11:50
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postkodmiljonar
Det är väl så att dom antingen har haft någon desperat/nybörjarkund som betalat detta eller hört talas om nån kollega som lyckats suga ut detta ur en kund.

Ryktet går och så ska alla göra likadant..thaimentalitet i ett nötskal.

Sen förlorar dom ju inget på att försöka klämma ur varje liten farangpeng dom kan.
Visst är det så. Ryktet bland massöser säger att det går att tjäna 5-10k om dagen på innerstadssalonger.
Citera
2015-12-30, 13:09
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Visst är det så. Ryktet bland massöser säger att det går att tjäna 5-10k om dagen på innerstadssalonger.

......och det är därför man håller sig till salonger i förorterna som har max 350kr som timpenning. Att betala mer ger inte bättre upplevelse eller billigare extra.
Hur många här brukar ta halvtimme förresten? Själv gör jag det väldigt sällan.
Citera
2015-12-30, 14:37
Medlem
EstebanDs avatar
Ja, nu kommer min sista recension. Som jag skrev tidigare är det dags för mig att lägga ner denna "sporten".
Varför då? Flera orsaker. Det är en kostbar hobby, det är tveksamt moraliskt och jag vill fokusera på sexuella upplevelser där inte pengar är inblandade. Dessutom dyker det ibland upp kommentarer här på forumet om "thaihoror" och liknande. Det vill jag inte vara en del av så jag väljer att logga ut istället.

Så till recensionen.

Var på stället som ligger centralt i går för att boka tid, ville helst ha två timmar men det var fullt så det fick bli en timme. Har varit där tidigare och vista vem jag skulle boka.
Kom dit som dagens första kund och får ett litet men mysigt rum med en skön värmedyna under madrassen. Får en långsam och helt underbar massage med lagom mycket teasing. Vi småpratar och efter ett tag går det upp för mig att hon inte är den tjejen som jag trodde, däremot väldigt lik. Vi skrattar båda åt mitt lilla missförstånd. Inte för att det gör något, jag var väldigt nöjd med hennes sköna händer. Tackar naturligtvis ja till en skön b2b och får även massage efteråt, tom lite över tiden.

Kan inte ha varit en bättre avslutning på min karriär inom thaimassage!!

Lycka till alla ni som är kvar i träsket
Citera
2015-12-30, 14:43
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EstebanD
Ja, nu kommer min sista recension. Som jag skrev tidigare är det dags för mig att lägga ner denna "sporten".
Varför då? Flera orsaker. Det är en kostbar hobby, det är tveksamt moraliskt och jag vill fokusera på sexuella upplevelser där inte pengar är inblandade. Dessutom dyker det ibland upp kommentarer här på forumet om "thaihoror" och liknande. Det vill jag inte vara en del av så jag väljer att logga ut istället.

Så till recensionen.

Var på stället som ligger centralt i går för att boka tid, ville helst ha två timmar men det var fullt så det fick bli en timme. Har varit där tidigare och vista vem jag skulle boka.
Kom dit som dagens första kund och får ett litet men mysigt rum med en skön värmedyna under madrassen. Får en långsam och helt underbar massage med lagom mycket teasing. Vi småpratar och efter ett tag går det upp för mig att hon inte är den tjejen som jag trodde, däremot väldigt lik. Vi skrattar båda åt mitt lilla missförstånd. Inte för att det gör något, jag var väldigt nöjd med hennes sköna händer. Tackar naturligtvis ja till en skön b2b och får även massage efteråt, tom lite över tiden.

Lycka till själv!
Vi får väl se om du är permanent "botad" eller om du i framtiden trillar dit nån gång igen
Citera
2015-12-30, 15:56
Medlem
Dom som tar 30 min är väl antagligen bara där för lite xtra, för en massage på 30 minuter ger nog inget
Citera
2015-12-30, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EstebanD

Så till recensionen.

Lycka till.
Citera
2015-12-30, 21:27
Medlem
EstebanDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Lycka till själv!
Vi får väl se om du är permanent "botad" eller om du i framtiden trillar dit nån gång igen

Tack!

Ja "botad" blir man väl aldrig, suget lär sitta i länge. Nu handlar det "bara" om att inte agera på suget... Typ som när jag slutade röka....

Gott nytt år!!
Citera
2015-12-31, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Jag bara undrar...hur kan du vara säker på att du BARA fick i dig din egen sperma. Killarna vid entren kanske hade bidragit med mer än tummen up.. Men antar att det var helt ok....jaa som det kan bli...

Hahaha....
Citera
2015-12-31, 15:42
Medlem
söndag kväll.. fick ett otroligt sug efter närhet och letade upp några ställen som faktiskt hade öppet rätt sent på söndagskvällen. Tog bilen, halt och jävligt ute, och redan på första stället fick jag napp.
(kanske inte så konstigt med tanke på söndagskväll).
Mamsan öppnade och välkomnade mig och det blev hon som tog hand om mig... Det var rätt kallt ute och även där inne så jag nästan frös när jag näckade och la mig på madrassen på golvet.

Massagen började och det var mjukt och oljigt men jag trivdes med beröringen. Ganska lite tease.
Vändning och efter en stund kom frågan.... Vi kom överens om ett HJ som hon började med och sen ville hon sälja in ett BJ också. Tackade artigt nej då jag inte går igång på det alls.
Hon jobbade på och det tog ett tag. Inte den bästa tekniken.... Jag försökte lägga min hand på henne, att få röra på tjejen är det som gör att avslutningen kommer :-)
Massagen var hygglig, priset överkomligt och jag var hyfsat nöjd för jag hade fått lite beröring.

Upptäckte att klockan fortfarande inte kommit till stängningsdags så jag tog chansen och åkte förbi nästa ställe på listan. Parkerade, ringde på men fick svar att det var stängt och jag skulle komma tillbaka imorrn. Nej tack, tyckte hon var otrevlig så det stället åkte ner ett par snäpp....

Trots en bra stund hade suget inte försvunnit på måndagskvällen. Tänkte åka åt andra hållet och testa nått nytt ställe... kollade TMG och gjorde en färdplan.

Första stopp ett nytt ställe relativt nära min bostad. Öppnade dörren och lokalen kändes sunkig, bara draperier, ingen som kom och mötte mig, så jag vände direkt i dörren (för att slippa tacka nej). Hörde hur någon ropade och öppnade dörren när jag hade vänt på klacken.. sneglade och såg en äldra dam som inte tilltalade mig så jag gick tillbaka till bilen.

Parkerade på nästa ställe och ser en annan man gå mot dörren... väntar nån minut och sen går jag dit med förhoppningen om att dom kanske är fler som jobbar ikväll.
Kommer ner i en ljus och trevlig källarlokal och möts av en tjej som välkomnar mig. hon visar mig till ett rum, och ber mig klä av mig allt :-P
Hon presenterar sig och sen börjar hon med massagen... första gången jag fått frågan om jag vill ha hård eller mjukt, väljer hård då jag gillar när det känns.

Lite för mycker koncentration på benen och det blir lite tease, men förstår sen varför då frågan kommer direkt efter vändningen. Hon frågar om jag vill ha nått extra och jag undrar vad som finns på menyn.
Hon svarar BJ eller FS... Jag som egentligen var ute efter ett HJ undrar om det inte går att få det. Nej svarar hon, det vill hon inte....*hmmm*. Okej, BJ är inget alternativ för mig men priset var helt överkommligt för ett FS och jag har lite svårt att säga nej ibland så det blev det. Hon börjar med att dra på gummi och börja med munnen. Jag avbröt det och hon ställde sig på alla fyra. Det var ingen vidare upplevelse och jag bytte efter stund till att hon fick rida (då håller hon sina armar om brösten för att skyla sig.....). Inte heller detta gjorde underverk utan hon fick i alla fall avsluta med ett HJ för att avsluta hela föreställningen.....

Betalade, tackade för mig och gick ut till entren. Hade då inga tankar på att återvända dit, men där i soffan satt en riktigt söt tjej, som log och hälsade glatt... Nu finns stället kvar på min lista en stund till i alla fall...

Gott Nytt År !
Citera
2016-01-01, 12:13
Medlem
Efter att ha följt den här tråden med länge passivt så försöker jag mig på att recensera några besök jag har gjort i gbg.

Efter att ha prövat på diverse salonger i mindre städer utan någon som helst framgång så sökte jag lyckan västerut, till Sveriges framsida.

#1#
Första försöket. En salong som jag hade fått tips om av en fb-broder. Mycket fin och diskret framtoning på salongen. Fina och avskilda rum med riktiga dörrar. Jag kommer in med darriga ben och undrar om jag äntligen skall bli erbjuden något extra efter en massa misslyckanden på min hemmaplan. En timme oljemassage beställs och jag leds in till mitt rum och näckar och lägger mig tillrätta enligt alla gängse tips Min massös kommer in och hon börjar med att lyfta av handduken för kontroll. Detta verkar lovande. Massagen inleds och till en början är den precis som valigt. men när benen masseras så kommer en hel del teasing på insida lår och pung. Vid vändning läggs handduken väl tillrätta över paketet och massagen övergår i mer oskyldigt masserande och jag börjar nästan misströsta innan hennes hand glider ner till lilleman och frågan om massage här också kommer
Äntligen. Hon anar kanske att jag är grön och försöker med en lax för hj! Men jag lyckas trots handen runt staken att få ner det till 300. Handarbetet känns något mekaniskt och oinspirerat, men efteråt så får jag mkt skön nack och huvudmassage. Salongen har bra duschmöjligheter också så man slipper gå hem kladdig.

Sammanfattning Bra massage, tråkig extra

#2#

Andra försöket.

En salong jag hittat i tmg som jag anar bjuder på extra massage.
Jag är på plats vid öppningsdags och möts av 2 tjejer som hälsar mig välkommen. Ena tjejen har en rejäl hylla och stället verkar mycket lovande. En timme olje beställs och jag vallas in i ett rum med låsbar dörr. Jag får massösen med den tilltagna hyllan. Hon är i 30 års ålder gissningsvis.
Jag passar på att ta en dusch innan då det finns. Massagen inleds sedan och här behöver man inte fundera om det kommer att erbjudas mer. det masseras ordentligt på rumpa och runt lilleman. När hon masserar mig från huvudändan så begraver hon hyllan ordentlig i nacken på mig. Vid vändning kommer frågan direkt och jag lyckas få till ett oljeindränkt äventyr mellan hennes bröst för en röding. Det tar inte lång stund innan jag leverar en jätteladdning som hänger och dinglar från undersidan av hennes meloner. Helt otroligt. Efter lite huvudmassage så talar hon om att allt erbjuds
om jag kommer tillbaka.

Sammanfattnng. Ok Massage, Fantastiskt extra

Fler recensioner kommer senare om intresse finns
Citera
2016-01-01, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Bensin
Efter att ha följt den här tråden med länge passivt så försöker jag mig på att recensera några besök jag har gjort i gbg.

Efter att ha prövat på diverse salonger i mindre städer utan någon som helst framgång så sökte jag lyckan västerut, till Sveriges framsida.

#1#
Första försöket. En salong som jag hade fått tips om av en fb-broder. Mycket fin och diskret framtoning på salongen. Fina och avskilda rum med riktiga dörrar. Jag kommer in med darriga ben och undrar om jag äntligen skall bli erbjuden något extra efter en massa misslyckanden på min hemmaplan. En timme oljemassage beställs och jag leds in till mitt rum och näckar och lägger mig tillrätta enligt alla gängse tips Min massös kommer in och hon börjar med att lyfta av handduken för kontroll. Detta verkar lovande. Massagen inleds och till en början är den precis som valigt. men när benen masseras så kommer en hel del teasing på insida lår och pung. Vid vändning läggs handduken väl tillrätta över paketet och massagen övergår i mer oskyldigt masserande och jag börjar nästan misströsta innan hennes hand glider ner till lilleman och frågan om massage här också kommer
Äntligen. Hon anar kanske att jag är grön och försöker med en lax för hj! Men jag lyckas trots handen runt staken att få ner det till 300. Handarbetet känns något mekaniskt och oinspirerat, men efteråt så får jag mkt skön nack och huvudmassage. Salongen har bra duschmöjligheter också så man slipper gå hem kladdig.

Sammanfattning Bra massage, tråkig extra

#2#

Andra försöket.

En salong jag hittat i tmg som jag anar bjuder på extra massage.
Jag är på plats vid öppningsdags och möts av 2 tjejer som hälsar mig välkommen. Ena tjejen har en rejäl hylla och stället verkar mycket lovande. En timme olje beställs och jag vallas in i ett rum med låsbar dörr. Jag får massösen med den tilltagna hyllan. Hon är i 30 års ålder gissningsvis.
Jag passar på att ta en dusch innan då det finns. Massagen inleds sedan och här behöver man inte fundera om det kommer att erbjudas mer. det masseras ordentligt på rumpa och runt lilleman. När hon masserar mig från huvudändan så begraver hon hyllan ordentlig i nacken på mig. Vid vändning kommer frågan direkt och jag lyckas få till ett oljeindränkt äventyr mellan hennes bröst för en röding. Det tar inte lång stund innan jag leverar en jätteladdning som hänger och dinglar från undersidan av hennes meloner. Helt otroligt. Efter lite huvudmassage så talar hon om att allt erbjuds
om jag kommer tillbaka.

Sammanfattnng. Ok Massage, Fantastiskt extra

Fler recensioner kommer senare om intresse finns

Välkommen in i thai-världen!
Självklart vill vi läsa mer om dina erfarenheter.
Citera
2016-01-01, 18:22
Medlem
Fortsättning på min utforskning i gula djungeln..

#3#

Återbesök på salong 2.

Får faktiskt samma tjej som förra gången trots att det gått ett par månader. Hon ger en helt ok massage, men det är inte direkt någon tease eller spänning utan hon talar ganska omgående om vad hon erbjuder och jag tycker inte det känns direkt så spännade att bli erbjuden allt utan tease. När vändningen sker så blir det endast ett vanligt HJ.

Sammanfattning, Massage ok, extra ok

#4#

Åter i gbg, och åter igen hade jag letat upp ett ställe i tmg som jag tyckte gav alla dom rätta vibbarna.
Jag är på plats tidigt på förmiddagen och jag möts av endast en tjej som håller på med en kund, när jag frågar om jag skall komma tillbaka senare så skyndar hon sig att ordna lite kaffe åt mig istället och ber mig att vänta. Hon är strax klar med den andra kunden och jag leds upp till hennes rum efter hon har fräschat till det. Jag lånar duschen innan och kommer tillbaka och lägger mig ned med lilleman i söderläge. Massösen är hela tiden i rummet och frågar om jag är blyg, men det svarar jag att jag inte är. Hon är en ganska kort och petite tjej runt 25. Massagen inleds och detta är första gången som ingen handduk alls ligger på. Hon använder mycket knän och armbågar, och jag blir grundigt genomarbetad. Efter vändningen, utan handduk.. så står lilleman som ett spett. Hon fortsätter dock masserandet runt paketet och teasar så jag nästan blir tokig! När hon väl tar tag i saken så blir det ett BJ för en röding. det går inte många sekunder innan jag exploderar. den här tjejen var helt otrolig på att teasa. Efter en dusch vinglar jag lycklig och knäsvag ut på gatan!

Massage, Jättebra, extra Ännu bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in