Efter att ha följt den här tråden med länge passivt så försöker jag mig på att recensera några besök jag har gjort i gbg.
Efter att ha prövat på diverse salonger i mindre städer utan någon som helst framgång så sökte jag lyckan västerut, till Sveriges framsida.
#1#
Första försöket. En salong som jag hade fått tips om av en fb-broder. Mycket fin och diskret framtoning på salongen. Fina och avskilda rum med riktiga dörrar. Jag kommer in med darriga ben och undrar om jag äntligen skall bli erbjuden något extra efter en massa misslyckanden på min hemmaplan. En timme oljemassage beställs och jag leds in till mitt rum och näckar och lägger mig tillrätta enligt alla gängse tips

Min massös kommer in och hon börjar med att lyfta av handduken för kontroll. Detta verkar lovande. Massagen inleds och till en början är den precis som valigt. men när benen masseras så kommer en hel del teasing på insida lår och pung. Vid vändning läggs handduken väl tillrätta över paketet och massagen övergår i mer oskyldigt masserande och jag börjar nästan misströsta innan hennes hand glider ner till lilleman och frågan om massage här också kommer

Äntligen. Hon anar kanske att jag är grön och försöker med en lax för hj! Men jag lyckas trots handen runt staken att få ner det till 300. Handarbetet känns något mekaniskt och oinspirerat, men efteråt så får jag mkt skön nack och huvudmassage. Salongen har bra duschmöjligheter också så man slipper gå hem kladdig.
Sammanfattning Bra massage, tråkig extra
#2#
Andra försöket.
En salong jag hittat i tmg som jag anar bjuder på extra massage.
Jag är på plats vid öppningsdags och möts av 2 tjejer som hälsar mig välkommen. Ena tjejen har en rejäl hylla och stället verkar mycket lovande. En timme olje beställs och jag vallas in i ett rum med låsbar dörr. Jag får massösen med den tilltagna hyllan. Hon är i 30 års ålder gissningsvis.
Jag passar på att ta en dusch innan då det finns. Massagen inleds sedan och här behöver man inte fundera om det kommer att erbjudas mer. det masseras ordentligt på rumpa och runt lilleman. När hon masserar mig från huvudändan så begraver hon hyllan ordentlig i nacken på mig. Vid vändning kommer frågan direkt och jag lyckas få till ett oljeindränkt äventyr mellan hennes bröst för en röding. Det tar inte lång stund innan jag leverar en jätteladdning som hänger och dinglar från undersidan av hennes meloner. Helt otroligt. Efter lite huvudmassage så talar hon om att allt erbjuds
om jag kommer tillbaka.
Sammanfattnng. Ok Massage, Fantastiskt extra
Fler recensioner kommer senare om intresse finns