2015-12-29, 14:37
Medlem
Var på en massage i stockholm och fick en bra massage, när jag frågade om xtra så sa hon ja men gick ut och in kom en annan tjej och gjorde jobbet,, skön var det men är det vanligt att dom gör så?
Citera
2015-12-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicknyfiken
Var på en massage i stockholm och fick en bra massage, när jag frågade om xtra så sa hon ja men gick ut och in kom en annan tjej och gjorde jobbet,, skön var det men är det vanligt att dom gör så?

Vanligt är det inte men det som är säkert är att man aldrig kan veta vad som händer på en thaimassagesalong. Man får alltid vara beredd på att något oväntat kan hända.

Vilket liksom är lite av spänningen
Citera
2015-12-29, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicknyfiken

Hänt mig 3-4 ggr. Första gången det hände så var det ingen skönhet som kom in bara att bita ihop. Nu skulle jag tacka nej om det skulle hända igen, men å andra sidan ställer jag aldrig frågan om extra själv, har aldrig behövts.
Citera
2015-12-29, 22:26
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Julklappsöppning dagarna innan julafton...

Nu när jag åter börjat besöka salonger frekvent igen så går jag i stort sett alltid till nya. Som många tycker här så är det ju en stor del av spänningen att inte veta vad som sker.

Denna salong jag senast besökte var jag en (eller två, minns ej) gånger i för ett par år sedan. Denna gång gjorde jag valet med geografisk hänsyn då den låg bra till för ett annat ärende i centrala Stockholm. Ringer på och blir emottagen av en dam som verkar vara ägarinnan. Hon verkar stressad och säger lite snabbt att ingen tjej är ledig och jag måste vänta 20-25 min.
Jag säger lite snabbt, en annan dag och är på väg att gå (man vill ju inte vara till besvär) Då säger hon att hon masserar inte så ofta men erbjuder sig att börja och sen får en av "the girls" ta över. OK!

Ganska många herrskor i hyllan och det verkar busy inför jul här! In på rummet och hon dröjer sig kvar under avklädningen och plockar lite med handdukar och annat i rummet som inte är helt i ordning än. Men vem väntar? Bara att strippa ned och visa upp sig som man är skapad! Man får inte vara blyg på Thaimassage-salonger!
När jag står där bredvid madrassen näck så tittar hon till mot paketet och uttrycker ett uppskattande "Oh, you nice shave balls hah" Sen kupar hon handen under pungen och tar ett försiktigt tag och skrattar när han reagerar med ett begynnande stånd. Man får som sagt inte va blyg...

I magläge så börjar massagen och denna dam är väldigt pratsam av sig. Hon är verkligen trevlig och det är inte störande på nåt sätt för mig. Mycket bra massage dessutom! Suverän faktiskt.
Hon pratar om var hon bor, att hon är singel, ja om lite av varje. Efter ca en kvart knackar det på dörren, min utbytestjej. Hon frågar snabbt om det är ok att hon fortsätter. Javisst säger jag. Massagen är bra och till råga på allt så är mama-san en kvinna i min smak. Rund och kurvig med stora naturliga (skulle det visa sig) TUTTAR!

"Jag vill inte ge bort dig till nån av tjejerna längre" säger hon och skrattar igen. "Du är så stilig och jag måste bara ha dig för mig själv" Bla bla bla. Jag skrattar också och vet inte vad jag ska tro, men 10 min senare var jag redan bjuden hem på "Drinks and more"

I ryggläge så ägnas den mesta uppmärksamheten åt den nu ganska pigga soldaten. Hon frågar vad jag vill göra och jag frågar vad hon gör och vad det kostar. FS slänger hon ur sig ett fullständigt vettlöst pris på (men säger snabbt att hemma blir det gratis om du tar med drinks)
Jag kommenterar hennes tillgångar och hon säger att de är äkta vara. Schlurp, dessa vill man ju inspektera!
Av med överdelen efter att ha förhandlat fram ett HJ med tuttkläm. Och det är nu vi snackar julklappar. Stoooora naturliga klappar som på denna äldre kvinna efter barnafödande trotsar tyngdlagen på ett alldeles mirakulöst vis! Riktigt härliga!
Hon oljar in sig och jag går loss på härligheterna och hon ömsom glider som i ett B2B och runkar mig utan brådska. Får också tuttknulla och suga på brösten. Så underbart att jag knappt tänkte på att jag fick massa olja i munnen.
Gör ett litet test och smeker henne på fittan över tightsen och hon stönar högt och protesterar inte. Smeker av tightsen och masserar hennes stora skinkor. Uuuuuhh nice. Blir en hel del mer än förhandlat skulle man kunna säga. Till slut blir det för mycket för mig och hon runkar av satsen över sina bröst. En underbar syn!

Mitt i detta knackar det på dörren igen och det pratas Thai. "Min nästa kund", sa hon. Jag sträcker mig efter handduken lite snabbt som för att visa att jag förstår vinken, men hon stoppar mig. "Jag sa till henne att ta kunden, jag är upptagen" Bra att vara chef!
Vi ligger kvar där på madrassen och jag inser att jag bara beställde en 30 min massage då jag hade en annan tid att passa. Men det blev plötsligt mindre viktigt nu.
Hon ber mig ligga kvar när hon hämtar en balja varmt vatten. Hon tvättar mig skönt över hela kroppen och speciellt (numera lilleman) får sig en skön tvätt. Berömmer återigen rakningen av pungen och han styvnar återigen lite under hennes uppmärksamhet. "Oh, you very good man"
Återigen tar hon av sig på överkroppen och tar nu min styvnande kuk i munnen och börjar en avsugning. Wow! Skönt!
Hon håller på ett tag medan jag fortsätter njuta av hennes stora bröst. De är inte ömma och hon stönar ordentligt när jag masserar hårt och drar i bröstvårtorna. "Jag skulle verkligen vilja knulla" säger hon, men det blir inte här. Jag förstår säger jag. "Vill du komma i min mun?"
Klart jag vill säger jag! Hon fortsätter ett tag till, men jag lyckas tyvärr inte.
Jag säger att jag behöver mer tid när hon ser lite besviken ut. Myser ett tag och ser på klockan att mina 30 min börjar närma sig en timme och 30 min! Ja ja...

Nu börjar det bli dags att dra. Frågar vad hon vill ha och hon säger "Det vi kom överens om" Det andra var för att jag gillar dig. 250+500 är ju högst överkomligt kan man säga. Men hon får två rödingar och jag beger mig med ett löfte om snart återbesök (och hembesök)

Den här kvinnan var så otroligt cool och skön att jag absolut kommer träffa henne!

PS

Varje gång jag skriver recensioner bombas jag av PM. Har ej svarat på ett enda och gör ej så fortsättningsvis heller. Har ej behov av tips.
Ut med er och upptäck världen, det är det som är grejen! Puss!
Citera
2015-12-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Julklappsöppning dagarna innan julafton...

Tack för en dröm recension, nu väckte du mina massageforskarlustar
Citera
2015-12-30, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Julklappsöppning dagarna innan julafton...!

Visst är det härligt, Gott nytt år
Citera
2015-12-30, 03:01
Medlem
Tjena bröder!

Länge sedan man skrev här.

Var för en tid sedan på thaimassage i en större stad på Sveriges framsida.

Kommer in i lokalen, går fram till disken där en fin tjej i 25-30 (svårt att se åldern på thailändskor) står.
Betalar för en timmes oljemassage.

Blir visad in i rummet med riktig dörr.

Hon frågar om jag vill ta en dusch innan, vilket jag tackar jag till.

Efter duschen tillbaka upp på massagebänken, skönt med en värmedyna under, så slipper man frysa.
Lägger mig på rygg med benen isär och soldaten är trött.
Han ligger undangömd o vilar.

Hon kryper upp mellan benen och oljar in händerna och går igång med en skön ryggmassage.
Lite för mjuk för min smak, och till en början lite kalla händer.
Men det blir snart bättre.

Efter ett tag blir det mycket fokus på rumpan, mer smek än massage.
Ganska uppenbart att hon vill få soldaten och vakna.
Men han är trött och jag har heller ingen lustigt till mer än en skön massage.

Hon fortsätter massera rumpan och "petar" lite på pungen utan någon reaktion från soldaten.
Börjar nästan bli lite komiskt, hon gör allt för att få en reaktion, men lyckas inte riktigt.

Efter en liten stund blir det ryggläge och soldaten vaknar till lite.
Hon smeker lårens insida med långa tag upp över soldaten som vaknar till.
Och hon frågan kommer om han också vill ha massage.
En röding vill hon har för hj.

Frågar om hon har B2b och hon svarar 2k.

Lite dyrt tycker jag men säger inte det, kör med att jag har för lite pengar med.
Hon tycker jag kan gå och hämta och återkomma.
Tackade artigt nej, och sa att jag kommer tillbaka en annan dag.

Lite sugen blir man ju på B2b med en sådan fin tjej...

Kanske blir det återbesök snart
Citera
2015-12-30, 07:04
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodaBertil
Tjena bröder!

Kommer in i lokalen, går fram till disken där en fin tjej i 25-30 (svårt att se åldern på thailändskor) står.

Efter duschen tillbaka upp på massagebänken, skönt med en värmedyna under, så slipper man frysa.

Hon kryper upp mellan benen och oljar in händerna och går igång med en skön ryggmassage.

Hon fortsätter massera rumpan och "petar" lite på pungen utan någon reaktion från soldaten.
Börjar nästan bli lite komiskt, hon gör allt för att få en reaktion, men lyckas inte riktigt.

Lite dyrt tycker jag men säger inte det, kör med att jag har för lite pengar med.

Bara en liten fråga: hur masserade hon rumpan då du startade med att lägga dig på rygg? Låter akrobatiskt
Citera
2015-12-30, 07:27
Medlem
Haha, så fel det blev. Menar givetvis att jag lade mig på mage först. Som brukligt...
Citera
2015-12-30, 11:04
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodaBertil
Tjena bröder!

Hon var inte blyg om hon vill ha 2k för B2B. Det förtjänar inte mer än att mötas av ett gapskratt!
Fattar inte ens att de orkar försöka med såna fantasibelopp.
Citera
2015-12-30, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Hon var inte blyg om hon vill ha 2k för B2B. Det förtjänar inte mer än att mötas av ett gapskratt!
Fattar inte ens att de orkar försöka med såna fantasibelopp.

Det är väl så att dom antingen har haft någon desperat/nybörjarkund som betalat detta eller hört talas om nån kollega som lyckats suga ut detta ur en kund.

Ryktet går och så ska alla göra likadant..thaimentalitet i ett nötskal.

Sen förlorar dom ju inget på att försöka klämma ur varje liten farangpeng dom kan.
Citera
2015-12-30, 11:42
Medlem
B-types avatar
Ute och rör på mig i mellandagarna.
Kommer ihåg ett tips från en person på fb och glider in i en källarlokal i söderort.
Draperier som dörrar på båsen. Blir invisad i ett stort rum med två riktiga massagebänkar med hål för ansiktet. Näckar och lägger mig tillrätta. Värmemadrass och allt ger ett väldigt fräscht intryck. Det dröjer ganska länge innan massösen kommer och hon har med sig ett värmeelement för hon tycker att det är kallt.
Riktigt bra massage,ibland lite för hård, men ingen teasing och hon sveper in de kroppsdelar som inte masseras i handdukar.
Vändning efter drygt en halvtimme fortfarande ingen teasing. Efter lite drygt en timme är massagen över och jag vallas till en liten men rätt fräsch dusch. Inget extra för bara tredje gången i massagekarriären. Så kan det gå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in