Citat:
Alltså det är skrämmande att det sitter folk här och svarar på frågor de inte har en susning av, troll är ni.
Skummade igenom dessa sidor och jag tappade fan hakan, ni har ju ingen aning om mcvärlden över huvudtaget.
Jag kör själv med i SBM så jag vet vad jag pratar om.
Sen det där med att VÅGA stå utanför, jag tycker att det är bra att vara med, förstår inte varför man skulle vilja stå utanför. Möjligtvis om man är oinsatt.
Alla SBM klubbar har kontakt med varandra och det är indelat i regioner, sammanhållningen är bra som fan.
Och folk som säger att SBM är toppstyrt och att HA ger order neråt pratar bara skitsnack. HA, RD o.s.v kör också i SBM men de styr inte. Vi har regionsmöten och sverigemöten där alla får säga sin röst.
Jag har aldrig varit med om att någon "uppifrån" kommit och sagt vad och hur jag ska göra.
Jag blir bara så förbannad då man läser här på flashback då finniga små fjortonåringar uttalar sig om saker och ting de inte har en aning om. Det enda som händer är att en till finnig fjortis går på era lögner och det sprids.
Håll käft istället.
Skummade igenom dessa sidor och jag tappade fan hakan, ni har ju ingen aning om mcvärlden över huvudtaget.
Jag kör själv med i SBM så jag vet vad jag pratar om.
Sen det där med att VÅGA stå utanför, jag tycker att det är bra att vara med, förstår inte varför man skulle vilja stå utanför. Möjligtvis om man är oinsatt.
Alla SBM klubbar har kontakt med varandra och det är indelat i regioner, sammanhållningen är bra som fan.
Och folk som säger att SBM är toppstyrt och att HA ger order neråt pratar bara skitsnack. HA, RD o.s.v kör också i SBM men de styr inte. Vi har regionsmöten och sverigemöten där alla får säga sin röst.
Jag har aldrig varit med om att någon "uppifrån" kommit och sagt vad och hur jag ska göra.
Jag blir bara så förbannad då man läser här på flashback då finniga små fjortonåringar uttalar sig om saker och ting de inte har en aning om. Det enda som händer är att en till finnig fjortis går på era lögner och det sprids.
Håll käft istället.
Du har verkligen köpt sagan med hull och hår.
"Bilnörden" förresten...?
"Bilnörd" precis som den raggarklubb som fick bli MC Sweden efter att som inträdesprov misshandlat en MC-journalist i grupp - med redskap och tillhyggen?
"Bilnörd" precis som dom som fortsätter än i dag att åka land och rike kring i bilar för att hota och stänga ner klubbar, misshandla vuxna och barn med sina redskap?
"Bilnörd" precis som dom som bara poserar med motorcykel några månader om året, men hasar runt i bil huvuddelen av tiden?
"Sverigemodellen" är en skam för både Sverige och motorcykelkulturen, och alla som befattar sig med den får de kriminellas skit på sina händer.