2015-12-27, 19:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Nonsens. Kom med vetenskapliga belägg för dina idiotiska påståenden. På vilket sätt gör du mindre meningslösa saker än kvinnor som kollar på tv? Du spenderar uppenbarligen exceptionellt mycket tid vid datorn fast du påstår att
- du ska arbeta för att försörja din man
- du ska sköta om ditt överklasshem (som ser ut som en flyktingförläggning)
- du ska träna varje dag så att du håller dig snygg (du är inte snygg)
- du ska ta hand om dina barn eftersom Herr Babian bara ska gå runt och lata sig dagarna i ända

Som sagt, nonsens.

Vad exakt vill du ha vetenskapliga belägg på? Det finns massor med belägg för att kvinnor mår psykiskt dåligt och att sex hjälper mot depression. Duger det om jag länkar till sådana studier?

Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Sluta trolla och sluta blanda in bögsex.

Acceptera att kvinnor tycker att sex är äckligt.
Citera
2015-12-27, 19:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Du skulle mått bra av att försöka bli upplyst. Du har uppenbarligen enorma problem att skilja på person och sak och tom att skilja på olika områden som personen tenderar att vara aktuell inom.
Visst visst. Vi säger väl så.
Citera
2015-12-27, 19:27
Bannlyst
Citat:
Visst visst. Vi säger väl så.

Nej inte visst visst. Gå djupare än så. Observera vad du känner när du skriver sådana korta inlägg. Möt känslan istället. För just nu bländas du av hatet.
Citera
2015-12-27, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Vad exakt vill du ha vetenskapliga belägg på? Det finns massor med belägg för att kvinnor mår psykiskt dåligt och att sex hjälper mot depression. Duger det om jag länkar till sådana studier?

Det finns även studier på att kvinnor som konsumerar sperma löper mindre risk att bli deprimerade.
Citera
2015-12-27, 19:33
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Du skulle mått bra av att försöka bli upplyst. Du har uppenbarligen enorma problem att skilja på person och sak och tom att skilja på olika områden som personen tenderar att vara aktuell inom.
Upplyst av herr Missfall och Herr Babian? Tack men nej tack.
Citera
2015-12-27, 19:35
Bannlyst
Citat:
Ja, och det har jag sagt i tråden. Men det är inte jämförbart med att killar har sex med andra killar när de är heterosexuella. Du vill tro att du säger saker som andra tänker men inte säger, men det här med böggrejen är ingen sån sak. Därför är jämförelsen dålig och direkt felaktig.

Kvinnor vill ha saker för att kunna ha sex. De kan ha sex även om de inte får saker och det kan ske under tvång. När det är under tvång så tänder de på det på ett annat sätt och bryr sig inte om de får saker. Kan de få ut saker med deras fitta så gör det. Det är det som är meningen.
Citera
2015-12-27, 19:36
Bannlyst
Citat:

Fy fan vad hatisk du är.

Nej upplysningen har inga auktoriteter. Upplysningen är inte personlig.
Men du är osedvanligt hatisk och det är förvånande med tanke på att du suttit här i 14 år. Kanske har du inte blivit sedd förut men jag ser dig och konstaterar bara att du är hatisk.
Citera
2015-12-27, 19:38
Bannlyst
Citat:
Lever du än din fattiga hora. Vad sägs om att sluta trolla? Du svarade aldrig på frågan jag ställde 41 sidor bakåt. Den kommer igen och tråden har inget slut tills du lär dig.

Vilka är det som är flaskhalsen, är det kvinnor eller män? Varför?
Citera
2015-12-27, 19:46
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
För det är inte som att alla kvinnor fejkar sex intresse i början av en relation för att få mannen att investera i relationen.

Nej, så är det verkligen inte, Visserligen betalar jag mat och husrum för kvinnorna, dock är det inte i form av några lyxrestauranger utan det är spagetti och bacon som gäller och ändå vill de ha sex - Nu väckte du mitt intresse om hur du ser ut i verkligheten då din syn på detta är oerhört negativ, Får du bara ointressanta killar måntro och därav din syn på detta?

1) Skulle män känna närhet och att de är omtyckta om de tvingades att ställa upp på bögsex varje vecka? Bögen vill bara visa att han tycker om er.

Män och kvinnor tänker generellt olika, som jag sa vill de flesta män bara ha sex för att det är skönt för dem själva och inget mer.

2) Förstår ni inte att de flesta kvinnor tänker "han kan sätta på mig när som helst och det kommer att göra ont" när de lever med en man?

Det handlar om samtycke och inte att bara den ena vill ha sex.

3) Det verkar för mig som att ni inte förstår hur mycket kvinnor ogillar män.

Åtminstone mig ogillar dom inte - och jag är garanterat inte ensam om detta.

.
Citera
2015-12-27, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
.
Haha du måste ge mig originalet.
Citera
2015-12-27, 20:09
Avslutad
Citat:
Ja, och det har jag sagt i tråden. Men det är inte jämförbart med att killar har sex med andra killar när de är heterosexuella. Du vill tro att du säger saker som andra tänker men inte säger, men det här med böggrejen är ingen sån sak. Därför är jämförelsen dålig och direkt felaktig.

Kvinnor vill ha saker för att kunna ha sex. De kan ha sex även om de inte får saker och det kan ske under tvång. När det är under tvång så tänder de på det på ett annat sätt och bryr sig inte om de får saker. Kan de få ut saker med deras fitta så gör det. Det är det som är meningen.
1) Varför är den dålig? Om du tycker att bögsex är äckligt, är det inte rimligt att även många kvinnor tycker det?

2) Varför tror du att tjejer inte har problem med att kladda på varandra men vägrar att kladda på män for free? För att män är äckliga! Fundera lite på hur mycket betalt du vill ha för att ha sex med en gubbe.
Citera
2015-12-27, 20:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Nej det är värre ungefär som en 15 årig pojke som blir knullad av en 40 årig bög. Gå tillbaka till när du (ni) var 15 år och tänk er att ni levde med en 40 årig man som försökte knulla er 24/7 och tvingade er att ställa upp på bög-sex 1 gång/vecka fast ni inte ville. Så är det att vara i en relation som kvinna.

2) Alltså män är 40 åriga bögar och kvinnor är 15 åriga pojkar som inte vill ha sex.

3) Tänk er hur det skulle känns att ha en stor och tung man över er som knullar er hårt i analen och sen tvingar er att suga av honom tills han sprutar i eran mun. Så upplever kvinnor sex med män.

4) Ja jag är seriös så hemskt är det.

Citat:

Ja det här stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in