2015-12-27, 18:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Sex är inte hemskt för kvinnor. Det är en tankevurpa som många kvinnor gör där de tror att det är hemskt att underkasta sig killen för att de lärt sig det på politisk väg. Kvinnor har allt att vinna på att ge sex till killen, då får hon en stabil relation och slipper bli sjuk i huvudet.

1) Sluta leva i förnekelse. Tänk på hur det känns att suga kuk och bli knullad av en stor och stark man. Så upplever kvinnor sex.

2) Om sex inte är hemskt för kvinnor varför måste män betala kvinnor för sex? Kvinnor behöver inte betala män för sex.

3) Du kan inte övertala kvinnor till sex precis som du inte kan övertala hetero-män att ha bög-sex 1 gång/vecka. Kvinnor har bara sex när de känner sig tvingade (typ mannen dumpar kvinnan) eller får betalt.

4) Även om en kvinna kan ställa upp på sex så kommer hon inte att tycka om det hon kommer att tycka att det är äckligt, ångest, vilja att det ska vara över så fort som möjligt.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-27 kl. 18:27.
Citera
2015-12-27, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja kvinnor har blivit mycket bitchigare på grund av feminism.

2) Men feminism beror på att kvinnor går på universitet vilket betyder att de gifter sig senare vilket betyder att de får kuk regelbundet först vid 25-30.

3) Det betyder att kvinnor går utan kuk i 5-10 år vilket gör att de blir galna.

4) Om du tittar på kvinnor som gifte sig vid 18 (det är normen bland kvinnor som är 70+ idag) de har inte feminism, de har inte fittig attityd, de gör det som de ska utan utan några problem. De är väldigt normala.

5) Så problemet beror på att kvinnor inte får kuk regelbundet mellan 15 till 20.

1) De flesta kvinnor tänder inte på sex med män från början.

2) Så de måste ha mycket sex med män för att lära sig att tycka om det.

3) Det bästa jämförelsen är om en hetero-man skulle lära sig att tycka om bög-sex. Alltså att mannen har bög-sex även fast han inte gillar det och efter att han har gjort det typ 1000 gånger då börjar han att tycka om det.

4) Jag förstår att det låter hemskt men det är så hemskt sex är för kvinnor.

Babianen i stort håller jag med dig och tycker att du tillför åsikter som går utanför korridoren så att sgäa men nu säger du emot dig själv?

Först sgäer du att kvinnor inte gillar att få kuk i sig för att sedan säga att de blir galna av att inte få kuken i sig?
Hur ska du ha det babianen, med kvinnan och hur hon upplever att få kuken i sig?

/David
Citera
2015-12-27, 18:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Babianen i stort håller jag med dig och tycker att du tillför åsikter som går utanför korridoren så att sgäa men nu säger du emot dig själv?

Först sgäer du att kvinnor inte gillar att få kuk i sig för att sedan säga att de blir galna av att inte få kuken i sig?
Hur ska du ha det babianen, med kvinnan och hur hon upplever att få kuken i sig?

/David

1) Det är exakt så det är kvinnor gillar inte sex och gör allt för att undvika det men om de inte får kuk då blir de galna.

2) En bra jämförelse är en person som är väldigt deprimerad men som vägrar att ta sin medicin ungefär så är de flesta kvinnor idag.

3) Jag har alltid gillat sex så jag kan inte säga exakt hur vanliga kvinnor upplever det. Men jag skulle säga att de inte gillar det men de mår ändå bättre efteråt. Ju mer sex en kvinna har desto mer normal blir hon. Om mannen drar ner på sex-frekvensen då kommer kvinnan att börja bli galen igen.

4) Realistiskt är de flesta kvinnor över 20 ett lost cause. IMO måste en kvinna börja ha regelbundet sex innan det för att inte utveckla olika psykoser.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-27 kl. 18:37.
Citera
2015-12-27, 18:40
Bannlyst
Citat:
1) Det är exakt så det är kvinnor gillar inte sex och gör allt för att undvika det men om de inte får kuk då blir de galna.

2) En bra jämförelse är en person som är väldigt deprimerad men som vägrar att ta sin medicin ungefär så är de flesta kvinnor idag.

3) Jag har alltid gillat sex så jag kan inte säga exakt hur vanliga kvinnor upplever det. Men jag skulle säga att de inte gillar det men de mår ändå bättre efteråt. Ju mer sex en kvinna har desto mer normal blir hon. Om mannen drar ner på sex-frekvensen då kommer kvinnan att börja bli galen igen.

4) Realistiskt är de flesta kvinnor över 20 ett lost cause. IMO måste en kvinna börja ha regelbundet sex innan det för att inte utveckla olika psykoser.

Så kvinnor är alltså i ett ständigt läge av galenskap?

Kan det inte vara så att du projicerar dina egna känslor på andra? Du blir galen utan sex så då antar du att andra kvinnor också blir galna?

EDIT!
Kvinnliga porrstjärnor ska enligt vissa källor vara mer nöjda med livet och mer spirituella än andra kvinnor. Är porrstjärnan den perfekta kvinnan då enligt din logik?

/DavidMiscavige
Senast redigerad av DavidMiscavige 2015-12-27 kl. 18:44.
Citera
2015-12-27, 19:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Så kvinnor är alltså i ett ständigt läge av galenskap?

Ja. Det finns olika sorters galenskap,

- det vanligaste är olika sorters psykoser alltså att kvinnor inbillar sig saker som inte finns till exempel att män är ute efter att förtrycka kvinnor.

- en annan vanlig grej är att kvinnor är deprimerade alltså sitter inne och tittar på TV istället för att göra något vettigt.

- en annan grej är att kvinnan blir hysterisk alltså får utbrott över irrelevanta saker.

Citat:
Kan det inte vara så att du projicerar dina egna känslor på andra? Du blir galen utan sex så då antar du att andra kvinnor också blir galna?

1) Jag har aldrig gått utan sex tillräckligt länge för att bli galen.

2) Jag kan inte säga exakt hur det funkar men kvinnor är mycket mer känsliga för hormoner än män och eftersom kvinnor är designade för att ha sex då är det sannolikt att man inte får det release av hormoner som man ska få som kvinna av att ha sex och det är det som gör kvinnor galna.

Citat:
EDIT!
Kvinnliga porrstjärnor ska enligt vissa källor vara mer nöjda med livet och mer spirituella än andra kvinnor. Är porrstjärnan den perfekta kvinnan då enligt din logik?

/DavidMiscavige

En kvinna måste dedikera sitt liv till sex, sex måste vara meningen med hennes liv, sen om hon gör porr eller något är inte viktigt.
Citera
2015-12-27, 19:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Men du har på något sätt samlat ihop över 15000 inlägg. Anlitade du en spökskrivare för att erhålla dessa?

Vore trevligt om du höjde din lägstanivå, tycker att du ibland tenderar att vara en aning oförskämd.

/DavidMiscavige
Det här är ingen chat herr Miscarriage. Babianen sprider hat och nonsens. Han är ett ökänt troll som provocerat i alla möjliga ämnen. Nu är det plötsligt Fru Babian som "lånat hans konto" i syfte att sprida kvinnohat, lögner om att kvinnor vill bli våldtagna, att kvinnor inte bryr sig om de blir misshandlade, att i stort sett alla kvinnor hatar sex och tycker illa om män. Inga vetenskapliga bevis läggs fram och så fort någon påstår något annat kommer de här "argumenten" fram
- sluta låtsas vara kvinna
- jag tror du är en fulgubbe
- sluta white knighta
-sluta vara en mangina
- mangina detected
- manlig feminist detected
- sluta ljug. Du tycker som jag men försöker vara pk
- men lol. Vem bryr sig om vad du tycker
- jag är kvinna så jag vet hur ALLA kvinnor tänker
- jag är kvinna så jag vet att män ljuger om vad de gillar och inte gillar
- lägg upp en bild på när du postar så du kan bevisa att du är kvinna
- jag kan gå i cam när jag posar, kan du?

Tycker du det är riktiga argument så kan jag inte säga annat än att du är dum i huvudet, herr Miscarriage.
Citera
2015-12-27, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Det här är ingen chat herr Miscarriage. Babianen sprider hat och nonsens. Han är ett ökänt troll som provocerat i alla möjliga ämnen. Nu är det plötsligt Fru Babian som "lånat hans konto" i syfte att sprida kvinnohat, lögner om att kvinnor vill bli våldtagna, att kvinnor inte bryr sig om de blir misshandlade, att i stort sett alla kvinnor hatar sex och tycker illa om män. Inga vetenskapliga bevis läggs fram och så fort någon påstår något annat kommer de här "argumenten" fram
- sluta låtsas vara kvinna
- jag tror du är en fulgubbe
- sluta white knighta
-sluta vara en mangina
- mangina detected
- manlig feminist detected
- sluta ljug. Du tycker som jag men försöker vara pk
- men lol. Vem bryr sig om vad du tycker
- jag är kvinna så jag vet hur ALLA kvinnor tänker
- jag är kvinna så jag vet att män ljuger om vad de gillar och inte gillar
- lägg upp en bild på när du postar så du kan bevisa att du är kvinna
- jag kan gå i cam när jag posar, kan du?

Tycker du det är riktiga argument så kan jag inte säga annat än att du är dum i huvudet, herr Miscarriage.

Först och främst måste vi observera och erkänna att detta är Flashback. Här är av sedvana högt i tak.
Har inte suttit och granskat Babianen och läst allt personen har publicerat på detta forum.
Vad jag däremot har läst av personen är saker jag tycker är solklara observationer. Personen lyfter till exempel upp att dagens kvinnor i allmänhet inte alls ser ut som gemene man tenderar att tro att kvinnor i allmänhet ser ut. Detta konstaterade Babianen, även om personen må ha personliga preferenser på hur en kvinna ska se ut så har hon en godtagbar objektiv lägstanivå. Vissa grunddrag ska finnas för att man ska kunna anses besitta estetiska drag.

Du verkar vara en väldigt bitter människa Cineasten.

/DavidMiscavige
Citera
2015-12-27, 19:17
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ja. Det finns olika sorters galenskap,

- det vanligaste är olika sorters psykoser alltså att kvinnor inbillar sig saker som inte finns till exempel att män är ute efter att förtrycka kvinnor.

- en annan vanlig grej är att kvinnor är deprimerade alltså sitter inne och tittar på TV istället för att göra något vettigt.

- en annan grej är att kvinnan blir hysterisk alltså får utbrott över irrelevanta saker.

1) Jag har aldrig gått utan sex tillräckligt länge för att bli galen.

2) Jag kan inte säga exakt hur det funkar men kvinnor är mycket mer känsliga för hormoner än män och eftersom kvinnor är designade för att ha sex då är det sannolikt att man inte får det release av hormoner som man ska få som kvinna av att ha sex och det är det som gör kvinnor galna.

En kvinna måste dedikera sitt liv till sex, sex måste vara meningen med hennes liv, sen om hon gör porr eller något är inte viktigt.
Nonsens. Kom med vetenskapliga belägg för dina idiotiska påståenden. På vilket sätt gör du mindre meningslösa saker än kvinnor som kollar på tv? Du spenderar uppenbarligen exceptionellt mycket tid vid datorn fast du påstår att
- du ska arbeta för att försörja din man
- du ska sköta om ditt överklasshem (som ser ut som en flyktingförläggning)
- du ska träna varje dag så att du håller dig snygg (du är inte snygg)
- du ska ta hand om dina barn eftersom Herr Babian bara ska gå runt och lata sig dagarna i ända

Som sagt, nonsens.
Citera
2015-12-27, 19:19
Bannlyst
Citat:
1) Sluta leva i förnekelse. Tänk på hur det känns att suga kuk och bli knullad av en stor och stark man. Så upplever kvinnor sex.

2) Om sex inte är hemskt för kvinnor varför måste män betala kvinnor för sex? Kvinnor behöver inte betala män för sex.

3) Du kan inte övertala kvinnor till sex precis som du inte kan övertala hetero-män att ha bög-sex 1 gång/vecka. Kvinnor har bara sex när de känner sig tvingade (typ mannen dumpar kvinnan) eller får betalt.

4) Även om en kvinna kan ställa upp på sex så kommer hon inte att tycka om det hon kommer att tycka att det är äckligt, ångest, vilja att det ska vara över så fort som möjligt.
Sluta trolla och sluta blanda in bögsex.
Citera
2015-12-27, 19:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Först och främst måste vi observera och erkänna att detta är Flashback. Här är av sedvana högt i tak.
Har inte suttit och granskat Babianen och läst allt personen har publicerat på detta forum.
Vad jag däremot har läst av personen är saker jag tycker är solklara observationer. Personen lyfter till exempel upp att dagens kvinnor i allmänhet inte alls ser ut som gemene man tenderar att tro att kvinnor i allmänhet ser ut. Detta konstaterade Babianen, även om personen må ha personliga preferenser på hur en kvinna ska se ut så har hon en godtagbar objektiv lägstanivå. Vissa grunddrag ska finnas för att man ska kunna anses besitta estetiska drag.

Du verkar vara en väldigt bitter människa Cineasten.

/DavidMiscavige
Inte särskilt bitter längre men jag har varit väldigt bitter. Läs lite vad trollet har skrivit så lär du tröttna på hyllningarna...
Att påstå att kvinnor vill bli våldtagna och att det bör vara alla mäns rätt att misshandla och våldta kvinnor som det behagar dem är inte solklara observationer. Det är sinnessjukt kvinnohat.
Citera
2015-12-27, 19:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Alla kan testa det som jag säger själva. Gå fram till 100 kvinnor och fråga om sex. Be sen en kvinna att gå fram till 100 män och fråga om sex.

2) Jag har en länkat till en legit sex-forskare som har publicerat massor med bevis på att det som jag säger stämmer,

Citat:
He’s pondering the results of sex surveys he has been conducting since 1971, which have recently *revealed some startling results: • A big drop in female orgasms. More women, particularly young women, having trouble climaxing.• More arousal and lubrication problems, especially in younger and much older women.• An increasing desire gap between men and women, with more women going off sex.• Even young women experiencing loss of desire, with one in four losing interest even less than two years into a relationship.• A big drop in sexual frequency, with more and more couples *celibate.

Citat:
“Why was there such a decline in intercourse frequency in the 2000s? There’s been a 10 to 15 per cent drop in people of all ages who say they’ve had sex in the last week. People are now having less sex than in the early 1970s and the greatest decline has been for young people, those aged 25 to 40.”

3) Jag har postat massor med studier, undersökningar, och kvalitativa bevis i den här tråden. Vill du att jag ska länka till dem igen?
Citera
2015-12-27, 19:22
Bannlyst
Citat:
Inte särskilt bitter längre men jag har varit väldigt bitter. Läs lite vad trollet har skrivit så lär du tröttna på hyllningarna...
Att påstå att kvinnor vill bli våldtagna och att det bör vara alla mäns rätt att misshandla och våldta kvinnor som det behagar dem är inte solklara observationer. Det är sinnessjukt kvinnohat.

Du skulle mått bra av att försöka bli upplyst. Du har uppenbarligen enorma problem att skilja på person och sak och tom att skilja på olika områden som personen tenderar att vara aktuell inom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in