2015-11-24, 14:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Varför skulle jag? För att någon som inte gör mycket annat än ber tjejer visa sig på bild och sedan i cam ber mig? Har du inget vettigare för dig än att förstöra varenda tråd du kommer åt genom att påstå att tjejer ljuger och sen kräva att de visar upp sig?
Visar som sagt gärna upp en helkroppsbild för andra(som kan argumentera vettigt) men inte för dig.

1) För att bevisa att bilden som du postade inte är photoshopad?

2) Jag kan visa mig på bild och i cam när som helst. Kan du också göra det?

3) Här är belägg för att kvinnor inte gillar sex,

Citat:
Studies in Britain, Europe and America, involving thousands of women of all ages, indicate that anything between 30 and 50  per cent of women have been hit by prolonged periods of little or no sex drive.

Citat:
Other surveys have shown that more than a third of women do not experience orgasm with a partner, or find sex actively painful.

ni kan se att upp till 50% av kvinnorna i olika undersökningar erkänner att de inte vill ha sex. Räkna sen in de som är smarta nog att inte säga det högt då blir det kanske 80-90%.
Citera
2015-11-24, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För att bevisa att bilden som du postade inte är photoshopad?

2) Jag kan visa mig på bild och i cam när som helst. Kan du också göra det?

Ett enda jävla ord till om bilder elle cam och jag anmäler det för OT, det är inte vad tråden handlar om. Ja, jag kan visa mig i bild när som helst men inte för dig eller likasinnade, det spelar ingen roll hur många ggr. jag skriver det för du fattar ändå inte. Slutdiskuterat.
Citera
2015-11-24, 15:44
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
1) Om kvinnor tyckte att sex var skönt då skulle de ha det på samma sätt som män alltså det skulle räcka med,

- Ligga?

- Ja.

2) Om kvinnan inte är en hora varför betalar hon inte mannen för sex? Till exemel bjuder på middag, köper presenter, försörjer mannen, och så vidare.

1) Men du äter nån sorts mat varje dag right?

2) Olika maträtter är som olika sex.

1) Om jag kan posta flera helkropps-bilder med en skylt varför kan inte du?

2) Erkänn att du e-transar och hittar på allt du skriver.

Bjuder du aldrig din partner på middag, köper presenter osv?
Hade varje tjej varit så hade jag nog valt att vara singel för resten av framtiden. Jag menar, vilken vettig människa vill leva i ett förhållande där bara en person ger, och får sex i utbyte mot presenter, middagar, resor mm?
Ganska sorglig situation.
Citera
2015-11-24, 16:05
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ett enda jävla ord till om bilder elle cam och jag anmäler det för OT, det är inte vad tråden handlar om. Ja, jag kan visa mig i bild när som helst men inte för dig eller likasinnade, det spelar ingen roll hur många ggr. jag skriver det för du fattar ändå inte. Slutdiskuterat.

1) http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/065/503/blablabla.jpg

2) Här är länken till mina bilder igen ifall någon har missat det, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Bjuder du aldrig din partner på middag, köper presenter osv?
Hade varje tjej varit så hade jag nog valt att vara singel för resten av framtiden. Jag menar, vilken vettig människa vill leva i ett förhållande där bara en person ger, och får sex i utbyte mot presenter, middagar, resor mm?
Ganska sorglig situation.

1) Hur menar du? Ingen skulle tycka att det var konstigt om en man betalade för en kvinna.

2) Men det är så de flesta förhållanden fungerar mannen tofflar och betalar för saker och kvinnan ställer upp på sex då och då.

3) Titta på hur sex funkar det är männen som tar initiativet, betalar för saker, försöker övertala kvinnan att ha sex med dem, det är kvinnorna som säger ja eller nej.

4) Om kvinnor gillade sex skulle det vara 50-50 om vem som raggar och betalar. Eller som minst skulle kvinnor tacka ja mycket oftare.
Citera
2015-11-24, 16:55
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
1) http://i3.kym-cdn.com/photos/images/original/000/065/503/blablabla.jpg

2) Här är länken till mina bilder igen ifall någon har missat det, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

1) Hur menar du? Ingen skulle tycka att det var konstigt om en man betalade för en kvinna.

2) Men det är så de flesta förhållanden fungerar mannen tofflar och betalar för saker och kvinnan ställer upp på sex då och då.

3) Titta på hur sex funkar det är männen som tar initiativet, betalar för saker, försöker övertala kvinnan att ha sex med dem, det är kvinnorna som säger ja eller nej.

4) Om kvinnor gillade sex skulle det vara 50-50 om vem som raggar och betalar. Eller som minst skulle kvinnor tacka ja mycket oftare.

Om majoriteten av män är sådana tofflor så är det sorgligt och pinsamt. Lika så om majoriteten av kvinnor tar och endast ger sex som belöning.
Då finns det inte mycket kärlek i ett förhållande.
Citera
2015-11-24, 16:55
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Om kvinnor tyckte att sex var skönt då skulle de ha det på samma sätt som män alltså det skulle räcka med,

- Ligga?

- Ja.

2) Om kvinnan inte är en hora varför betalar hon inte mannen för sex? Till exemel bjuder på middag, köper presenter, försörjer mannen, och så vidare.

1) Men du äter nån sorts mat varje dag right?

2) Olika maträtter är som olika sex.

1) Om jag kan posta flera helkropps-bilder med en skylt varför kan inte du?

2) Erkänn att du e-transar och hittar på allt du skriver.
Kvinnor och män tänker olika. Det borde du veta.
Klart jag äter nån sorts mat varje dag, gör inte du det ditt beniga elände? Spaghetti och kättfärssås är vaniljsex, chokladpudding är bajssex, äppeljuice är urinsex gissar jag?
Citera
2015-11-24, 17:01
Bannlyst
Citat:
Inte min erfarenhet. Ska vi få det till att min sexlust är onormalt låg då eller att mina kvinnor sticker ut?
Jag har inte läst allt du skrivit men jag förundras över hur du kan kan tro att bara 10-20% av alla kvinnor gillar sex och att du har så låg förståelse för kvinnors sexualitet. Förundras skriver jag, eftersom du är kvinna och jag är man och jag förstår att kvinnors väg till sex är annorlunda än mäns. Alla jag haft sex med har tyckt om sex. Vill du få det till att dessa då var de 10-20% av kvinnorna? Jag läste i annan undersökning nyligen att kvinnors och mäns sexlust är på i princip samma nivå. Är det också trams?

Känner du inte att ditt eget resonemang verkar orimligt? Alla andra anser annorlunda, är det inte något att fundera över?
Citera
2015-11-24, 17:07
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Om majoriteten av män är sådana tofflor så är det sorgligt och pinsamt. Lika så om majoriteten av kvinnor tar och endast ger sex som belöning.
Då finns det inte mycket kärlek i ett förhållande.

Det är bara män som kan känna kärlek. Kvinnor går efter det som gynnar dem. Till exempel,

Citat:
En större internationellt jämförande studie visar att för kvinnor men inte för
män är den tilltänktes "framtida intjäningsförmåga" av betydelse då man söker en partner
att
bilda familj med.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Kvinnor och män tänker olika. Det borde du veta.
Klart jag äter nån sorts mat varje dag, gör inte du det ditt beniga elände? Spaghetti och kättfärssås är vaniljsex, chokladpudding är bajssex, äppeljuice är urinsex gissar jag?

När det handlar om sex är det inte komplicerat,

- antingen är det roligt.

- eller så får kvinnan betalt på något sätt.

- om det inte är roligt eller ger betalt då blir det inget sex.
Citera
2015-11-24, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alltidxx
Inte min erfarenhet. Ska vi få det till att min sexlust är onormalt låg då eller att mina kvinnor sticker ut?
Jag har inte läst allt du skrivit men jag förundras över hur du kan kan tro att bara 10-20% av alla kvinnor gillar sex och att du har så låg förståelse för kvinnors sexualitet. Förundras skriver jag, eftersom du är kvinna och jag är man och jag förstår att kvinnors väg till sex är annorlunda än mäns. Alla jag haft sex med har tyckt om sex. Vill du få det till att dessa då var de 10-20% av kvinnorna? Jag läste i annan undersökning nyligen att kvinnors och mäns sexlust är på i princip samma nivå. Är det också trams?

Känner du inte att ditt eget resonemang verkar orimligt? Alla andra anser annorlunda, är det inte något att fundera över?
Länka till undersökningen (om den finns) så ska jag visa att det är trams.
Citera
2015-11-24, 17:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Ett förhållande innehåller så väldigt mycket mer än sex. Den kärlek, närhet och samhörighet som finns mellan oss finns inte i en kk relation.
Trams. Kvinnor vet inte vad samhörighet är. De håller ihop med killen så länge som de själva har en personlig vinning av det, men att ge uppskattning, sex och närhet gratis till killen av fri vilja och utan egoistiska eller materialistiska syften finns inte. Det kan du bara glömma.

Många kvinnor hjälper inte sin kille när han mår dåligt, förlorar jobbet eller håller ihop i svåra stunder, utan då letar de snabbt efter en ny partner och bortförklarar det med att känslorna har försvunnit. Kvinnor har aldrig känslor för män. De är däremot talangfulla skådespelare i att ge sken av att ha känslor.
Citat:
Vi tillbringar det mesta av vår lediga tid tillsammans för att vi trivs ihop, så varför skulle vi inte tillbringa tiden tillsammans på det sätt vi föredrar?
Du tillbringar tiden med honom så länge som du har vinning av det, annars vill kvinnor vara själva, prata skvaller, äta godis, kolla Facebook och massa andra fullständigt hjärndöda aktiviteter.
Citat:
Jag är fullständigt säker på att min man inte är tillsammans med mig enbart för sexets skull. Han skulle enkelt få sex som singel, så att han väljer att leva med mig beror på att han älskar mig och trivs med det liv vi lever tillsammans.
Ja, han gör det i brist på annat. Fitta är extremt dyrt.

Citat:
Det du skriver om att kvinnor bara parar sig uppåt är fel, däremot så väljer hon självklart den man hon gillar bäst. Hur skulle du själv välja om du hade möjlighet att välja? Skulle du välja den du gillar mest, skulle du välgörenhetsligga eller dra lott?
Fel? Du skämtar? Alla kvinnor parar sig bara uppåt. Det finns ingen jurist som faller för städaren i trappuppgången. Karriärkvinnor är olyckliga för att det är extremt få män som står över henne. Om hon inte parar sig uppåt borde hon vara lycklig som kan ta vilken annan kille som helst. Men du ljuger och förnekar verkligheten avsiktligt. Du vet att jag har rätt.

Hur jag skulle välja? Jag skulle välja den snyggaste kvinnan som gör allt i sängen, oavsett yrke, oavsett status och oavsett vilken utbildning hon har. Detta är dock extremt viktigt för statuskåta och ytliga varelser som kvinnor. Ni tänder inte på någonting som är kopplat till killens specifika utseendemässiga egenskaper eller personliga attribut. Ni bryr er inte om någonting annat än vad ni kan få ut av honom. Och detta mekaniska synsätt som ni har på oss killar gör er till extremt ytliga varelser. Ni ser oss som lätt utbytbara.

Kvinnans fitta kan liknas vid ett myntinkast där hon särar benen så länge hon får något i utbyte. Annars är apparaten konstant på strejk.

Citat:
Men rent logiskt då eftersom tjejer enligt dig inte ligger, hur kan det komma sig att många skriver att så många tjejer är slampiga? Finns dessa slampor bara i vissa mäns fantasivärld?

Slampor finns men de är få. De flesta, nästintill alla tjejer, är fullständigt ointresserade av sex. Du TROR att du är intresserad av sex när du snarare är intresserad över hur mycket du kan få ut av killen med din fitta. Många kvinnor vill prova sitt marknadsvärde och höjer priset så mycket det går.
Citat:
Tror du att människor skiljer sig för att vinna ekonomiskt på det så lever du inte i verkligheten.

Det är exakt vad kvinnor gör. Inte mer, inte mindre.
Citat:
Väldigt få personer får det bättre ekonomiskt på grund av en skilsmässa, för de flesta innebär det en tids ekonomiskt kaos utöver det känslomässigt jobbiga. Har man tillgångar innan äktenskapet som man vill skydda så skriver man äktenskapsförord.
Du menar tack vare en skiljsmässa. Kvinnor får det praktiskt taget alltid bättre efter en skiljsmässa.
Citat:
Just detta håller en viss del sanning för en viss del kvinnor så är så många till antalet att det är värt att beröra. Men lösningen är inte att bli förbannad, lösningen är att ta med sånt i beräkningen. Annars kommer du vara arg resten av livet och det orkar inte ens arga människor.
Självklart stämmer det jag säger. De kan beskriva en rik kille som snygg, deras sinnen blir förtrollade och rubbade och de slutar se nyktert på saker och ting. Och på exakt samma sätt tror de att de gillar sex när de egentligen är intresserade av att fittan fungerar som ett fiskenät för att få ut saker.

Ju bättre nät desto bättre fiskar (helst hajar).
Citera
2015-11-24, 17:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Du rationaliserar bara för att du vet att det som jag säger stämmer.

2) Det är bara 10% av kvinnorna som gillar sex. Ytterligare 10% experimenterar med sex under en period i livet oftast när de är unga.

3) Har du någonsin satt dig in i kvinnans situation när det handlar om sex?

- Har du funderat på hur det känns att suga av en man?

- Har du fundrat på hur det känns att bli påsatt av en man?

- Har du funderat på hur det känns att svälja en mans sperma?

- Har du funderat på hur det känns att göra det här flera gånger i veckan? Och då talar vi inte om att göra det med Brad Pitt utan med en 40-årig man med öl-mage och 0 social kompetens.

4) Självklart är det trams. Hur många kvinnor betalar män för sex till exempel?
Citera
2015-11-24, 17:18
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Det är bara män som kan känna kärlek. Kvinnor går efter det som gynnar dem. Till exempel,

När det handlar om sex är det inte komplicerat,

- antingen är det roligt.

- eller så får kvinnan betalt på något sätt.

- om det inte är roligt eller ger betalt då blir det inget sex.

Om det nu är så illa så måste jag ha en jäkla tur. Känner nämligen inte igen något av det där personligen. Däremot ser jag dessa tendenser hos vänner och deras flickvänner. Skrämmande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in