Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Ett förhållande innehåller så väldigt mycket mer än sex. Den kärlek, närhet och samhörighet som finns mellan oss finns inte i en kk relation.
Trams. Kvinnor vet inte vad samhörighet är. De håller ihop med killen så länge som de själva har en personlig vinning av det, men att ge uppskattning, sex och närhet gratis till killen av fri vilja och utan egoistiska eller materialistiska syften finns inte. Det kan du bara glömma.
Många kvinnor hjälper inte sin kille när han mår dåligt, förlorar jobbet eller håller ihop i svåra stunder, utan då letar de snabbt efter en ny partner och bortförklarar det med att känslorna har försvunnit. Kvinnor har aldrig känslor för män. De är däremot talangfulla skådespelare i att ge sken av att ha känslor.
Citat:
Vi tillbringar det mesta av vår lediga tid tillsammans för att vi trivs ihop, så varför skulle vi inte tillbringa tiden tillsammans på det sätt vi föredrar?
Du tillbringar tiden med honom så länge som du har vinning av det, annars vill kvinnor vara själva, prata skvaller, äta godis, kolla Facebook och massa andra fullständigt hjärndöda aktiviteter.
Citat:
Jag är fullständigt säker på att min man inte är tillsammans med mig enbart för sexets skull. Han skulle enkelt få sex som singel, så att han väljer att leva med mig beror på att han älskar mig och trivs med det liv vi lever tillsammans.
Ja, han gör det i brist på annat. Fitta är extremt dyrt.
Citat:
Det du skriver om att kvinnor bara parar sig uppåt är fel, däremot så väljer hon självklart den man hon gillar bäst. Hur skulle du själv välja om du hade möjlighet att välja? Skulle du välja den du gillar mest, skulle du välgörenhetsligga eller dra lott?
Fel? Du skämtar? Alla kvinnor parar sig bara uppåt. Det finns ingen jurist som faller för städaren i trappuppgången. Karriärkvinnor är olyckliga för att det är extremt få män som står över henne. Om hon inte parar sig uppåt borde hon vara lycklig som kan ta vilken annan kille som helst. Men du ljuger och förnekar verkligheten avsiktligt. Du vet att jag har rätt.
Hur jag skulle välja? Jag skulle välja den snyggaste kvinnan som gör allt i sängen, oavsett yrke, oavsett status och oavsett vilken utbildning hon har. Detta är dock extremt viktigt för statuskåta och ytliga varelser som kvinnor. Ni tänder inte på någonting som är kopplat till killens specifika utseendemässiga egenskaper eller personliga attribut. Ni bryr er inte om någonting annat än vad ni kan få ut av honom. Och detta mekaniska synsätt som ni har på oss killar gör er till extremt ytliga varelser. Ni ser oss som lätt utbytbara.
Kvinnans fitta kan liknas vid ett myntinkast där hon särar benen så länge hon får något i utbyte. Annars är apparaten konstant på strejk.
Citat:
Men rent logiskt då eftersom tjejer enligt dig inte ligger, hur kan det komma sig att många skriver att så många tjejer är slampiga? Finns dessa slampor bara i vissa mäns fantasivärld?
Slampor finns men de är få. De flesta, nästintill alla tjejer, är fullständigt ointresserade av sex. Du TROR att du är intresserad av sex när du snarare är intresserad över hur mycket du kan få ut av killen med din fitta. Många kvinnor vill prova sitt marknadsvärde och höjer priset så mycket det går.
Citat:
Tror du att människor skiljer sig för att vinna ekonomiskt på det så lever du inte i verkligheten.
Det är exakt vad kvinnor gör. Inte mer, inte mindre.
Citat:
Väldigt få personer får det bättre ekonomiskt på grund av en skilsmässa, för de flesta innebär det en tids ekonomiskt kaos utöver det känslomässigt jobbiga. Har man tillgångar innan äktenskapet som man vill skydda så skriver man äktenskapsförord.
Du menar
tack vare en skiljsmässa. Kvinnor får det praktiskt taget alltid bättre efter en skiljsmässa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Alltidxx
Just detta håller en viss del sanning för en viss del kvinnor så är så många till antalet att det är värt att beröra. Men lösningen är inte att bli förbannad, lösningen är att ta med sånt i beräkningen. Annars kommer du vara arg resten av livet och det orkar inte ens arga människor.
Självklart stämmer det jag säger. De kan beskriva en rik kille som snygg, deras sinnen blir förtrollade och rubbade och de slutar se nyktert på saker och ting. Och på exakt samma sätt tror de att de gillar sex när de egentligen är intresserade av att fittan fungerar som ett fiskenät för att få ut saker.
Ju bättre nät desto bättre fiskar (helst hajar).