Citat:
Ursprungligen postat av
klurigkluring
Att du med flera till varje pris vill fastställa att NB är ett äckel är OT. Det är inget brott att vara ett äckel. Jag är kvinna och har ingen uppfattning om vad som är norm gällande karlars runkande, jag vet bara att de flesta män runkar. Många gör det i tid och otid utan någon speciell anledning. Det gör dem varken till mördare eller äckel.
Du? En kvinna? Ok..
Hur som haver så undrar jag vad som är försvarbart och varför du förringar och förskönar hans person då han är ett uppenbart
äckel gällande att spruta sperma på väggar och golv?
Jag kan dra det så långt att jag inte begriper mig på din person om du tycker detta är ok, dvs bortom bevisning och annat.
Det är en slang som används vid kötthantering/att spola rent lokalen med? Inga problem med det. Helt ok att kladda med spermafingrar där?
Antar du har ett jobb - känns det ok att inte veta vart en kollega sprutat sperma där du går och det du tar i såsom verktyg och annat?
Utöver detta ska tilläggas att han i grunden har bristande hygien enligt både bror och hustru och tvättar sig ytterst sällan.
Edit: Beträffande mjölkrum och slang som används även i rum för kötthantering ska tilläggas att NB uppgett sig runka även där i förhör så gjorde de en total spermaanalys över hela ladan så stoppar det troligen inte i hörnrum, hall och lampskärm. Han verkar inte riktigt ha koll på vart han varit och skvättat runt. Från TR om mjölkrummet:
ÅK: Det stämmer ju att du sagt så till polisen, att du varit i det här rummet och onanerat.
NB: Ja, det stämmer, jag hade sagt så.
ÅK: Varför är du inte säker på det nu då?
NB: För att jag minns inte det, det var för länge sen.
ÅK: Du mindes ju det i förhöret med polisen då - det var ju inte länge sen.
NB: Ja, det minns jag.
ÅK: Den 18 augusti var det, du fick rita en skiss också över det här utrymmet.
NB: Ja, jag döljer inte det.
ljudfil trådstart.