Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
De tidigare länkade bilderna talar sitt tydliga språk, FP2 ligger i omedelbar anslutning till Karolinska sjukhusområdet och inte minst Norrbackainstitutet, om det senares "verksamhet" tillhörde Karolinska institutet kan så vara men Norrbacka låg fortfarande på sjukhusområdet och inte på det egentliga KI-området för det låg på andra sidan Solnavägen.
Debatten är också vad du gör den till, du vill förminska meningsmotståndare med ditt sedvanliga tjafs a la Habet men alla vet att du har fel, fakta är: Fyndplats två:s placering i förhållande till KS är märklig och förtjänar vår uppmärksamhet och det kan inte uteslutas att gärningsmannen kan ha haft en koppling till detta sjukhus, istället för att anmärka på mina teorier så borde du och andra här i tråden bidra med era egna teorier om varför det är så många läkare som figurerar i förundersökningen, något måste det ju bero på?
Jag kan då inte hitta någon annan yrkesgrupp som är så flitigt förekommande i denna utredning, kan du?
Ok, jag provar en annan väg.
Nu har du nämnt Norrbackainstitutet i alla dina senaste inlägg av den orsaken att det ligger nära FP2. Jag har heller aldrig förnekat att det gör det men ta nu och tala om för mig av vilken orsak du tar upp en skola för sjukgymnaststudenter i dessa sammanhang? För säkerhets skull ska jag också upplysa dig om att vid de tillfällen dessa studenter hade läkarledd undervisning skedde den på KI-området.
Jag förtydligar frågan igen: Varför är en utbildningsplats för sjukgymnaststudenter viktig för dig att ta upp i dessa sammanhang? Uppmärksamma nu, just att den ligger nära FP2 är inte en
orsak!
Nej, det är möjligt att just läkare kan vara överrepresenterade i denna "utredning" men nu är vi ju tydligen överens om att denna utredning är under all kritik, så vi ska kanske inte fästa allt för stor betydelse vid den.
Vilken yrkesgrupp tror du själv skulle komma på topplistan om utredningen hade skötts klanderfritt? Flyttgubbar kanske?
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Plus att Lawnmoverman2011 är expert på att återanvända gammal moralpanik.
Nej, det är inte mer sannolikt att du mördar kvinnor bara för att du har massa dassig BDSM-porr där de inte ens kan låtsas att ha ont på ett trovärdigt sätt osv. Nej, bögar har inte massa ondskefulla nätverk. Nej, hårdrock är inte farligt att lyssna på.
Jag skulle nog hellre använda ordet utnyttjar än återanvänder men vi menar säkert samma sak.
Det är av samma orsak som han använder Norrbackainstitutet för att förflytta KS närmare FP2. För precis som att det inte finns någon förnuftig koppling till KS i det här fallet så finns det förstås heller ingen koppling till en läkare som tycker om BDSM-porr -
bara därför. Det är endast "Lawn" som skriver här som om det skulle ha det, som om det skulle vara en sanning.