2015-12-19, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Jo, visst, men då är risken att han slocknar direkt istället...

Han verkar ju uppenbarligen ha tolerans för mer iallafall 1mg e ju ingen monster dos
Citera
2015-12-19, 14:22
Medlem
Ska nog ge det ett försök till i eftermiddag/kväll. Tänkte dra i mig lite mer än 1mg på en gång denna gången. Ska ladda med lite postafen innan.

Har hört att illamåendet är värst den första gången/gångerna för att man är ovan; tror ni att jag mår mindre illa denna gången med tanke på att jag tog i förrgår också? Hur många gånger brukar man behöva köra innan illamåendet ger sig, rent generellt?

Ska köra bil imorgon också, det är ingen fara att ta sub dag då väl? Kunde ha kört bil igår kändes det som iallafall.

Massa frågor! Nu ska jag ut och handla julklappar!
Citera
2015-12-19, 14:44
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeDawg
Ska nog ge det ett försök till i eftermiddag/kväll. Tänkte dra i mig lite mer än 1mg på en gång denna gången. Ska ladda med lite postafen innan.

Har hört att illamåendet är värst den första gången/gångerna för att man är ovan; tror ni att jag mår mindre illa denna gången med tanke på att jag tog i förrgår också? Hur många gånger brukar man behöva köra innan illamåendet ger sig, rent generellt?

Ska köra bil imorgon också, det är ingen fara att ta sub dag då väl? Kunde ha kört bil igår kändes det som iallafall.

Jag slutade må illa efter ca 2år, men det är nog högst inviduellt.
Om du känner dig dåsig dagen efter så avråder jag bilkörning, Känn efter själv.
Citera
2015-12-19, 15:04
Medlem
Hej, jag undrar om Subutex har en lugnande effekt? Hittar ingenting om det...
Citera
2015-12-19, 15:11
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeAware
Hej, jag undrar om Subutex har en lugnande effekt? Hittar ingenting om det...

Ja det har det. Men det har också ångest som bieffekt som drabbar ungeefär 1 på 100
så om du ska ta det som lugnande, kör på
Citera
2015-12-19, 18:17
Medlem
Kan Sub ta bort sista ATn av bens, efter att man trappat ner till små doser? Testade med Tram i några veckor, men fick sjuk noja (at-ångest) över att få kramp, så gav upp
Kommer inte byta beroende, hatar dessa pillerhandbojor jag haft sista åren!
Citera
2015-12-19, 22:49
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Kan Sub ta bort sista ATn av bens, efter att man trappat ner till små doser? Testade med Tram i några veckor, men fick sjuk noja (at-ångest) över att få kramp, så gav upp
Kommer inte byta beroende, hatar dessa pillerhandbojor jag haft sista åren!

Testa låg dos sub och se om det fungerar, men kör inte sub längre än 10-12 dagar (beroenderisk)
Citera
2015-12-20, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeDawg

Berätta gärna hur/vad du tycker det blev denna gång
Citera
2015-12-20, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MOOSEMAN
Berätta gärna hur/vad du tycker det blev denna gång

Fick besök och skit så det blev tyvärr inget igår haha. Får återkomma om en vecka då jag haft tid att ge det ett nytt försök.
Citera
2015-12-20, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Jo, visst, men då är risken att han slocknar direkt istället...
Av Buprenorfin ?

Finns det någon i världshistorien som har noddat av Sub ?
Jag har aldrig satt Bupe i samma kategori som andra opioider. Den är mer som en light stämningshöjare.
Citera
2015-12-20, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Av Buprenorfin ?

Finns det någon i världshistorien som har noddat av Sub ?
Jag har aldrig satt Bupe i samma kategori som andra opioider. Den är mer som en light stämningshöjare.

Med rätt mängd så går det utmärkt att nodda, förr när jag kände något på sub så blev jag både uppåt och neråt beroende på vad man nu gjorde samma sak med metadon, krypton och drabb
Citera
2015-12-20, 15:40
Medlem
Bertil85s avatar
Noddade i början på Buprenorfin. Det är att lägga sig ner under påverkan och testa!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in