2015-12-20, 09:39
Medlem
Jag spelar på PC, är det någon som vet om man kan göra ett könsbyte med konsolkommando utan att det påverkar spelet och sparfilen?
För läkarna kan väl bara ändra ansiktet och inte könet?
Citera
2015-12-20, 23:24
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jag spelar på PC, är det någon som vet om man kan göra ett könsbyte med konsolkommando utan att det påverkar spelet och sparfilen?
För läkarna kan väl bara ändra ansiktet och inte könet?

Vet inte hur det påverkar sparfilen dock. https://www.youtube.com/watch?v=5OEzXNC47aU
Citera
2015-12-21, 02:00
Medlem
Armons avatar
När jag äter en viss maträtt (som jag inte minns namnet på på rak arm) i kombination med diverse droger och ett klädesplagg kan jag göra 1000+ skada med en modifierad super sledge trots att jag inte ens har några perks som ökar min skada med närstridsvapen, ska det verkligen vara så eller kan det vara en bugg? Har inte testat detta i strid än men kan ju inte vara särskilt mycket som överlever länge.
Citera
2015-12-21, 04:32
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armon
När jag äter en viss maträtt (som jag inte minns namnet på på rak arm) i kombination med diverse droger och ett klädesplagg kan jag göra 1000+ skada med en modifierad super sledge trots att jag inte ens har några perks som ökar min skada med närstridsvapen, ska det verkligen vara så eller kan det vara en bugg? Har inte testat detta i strid än men kan ju inte vara särskilt mycket som överlever länge.
Det verkar inte helt orimligt, kolla upp vad vapnet har för stats och vad du har för buffs. Sedan har de flesta fiender armour som drar den den orsakade skadan.
Citera
2015-12-21, 04:46
Medlem
Armons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Det verkar inte helt orimligt, kolla upp vad vapnet har för stats och vad du har för buffs. Sedan har de flesta fiender armour som drar den den orsakade skadan.

Utan buff i form av drogerna m.m. gör den bara drygt 50 i skada om jag inte minns fel.
Citera
2015-12-21, 05:09
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armon
Utan buff i form av drogerna m.m. gör den bara drygt 50 i skada om jag inte minns fel.
Bugg låter det som och vore inte första som påverkar melee.
Citera
2015-12-21, 10:44
Medlem
Jag har fastnat på uppdraget med fridom trane, kan inte hitta själva tågrelsen eller va det nu är man ska hitta. Kan inte heller hitta den där datorn som får fridom trane guide roboten att vakna.
Citera
2015-12-21, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dead-spaceglasses
Jag har fastnat på uppdraget med fridom trane, kan inte hitta själva tågrelsen eller va det nu är man ska hitta. Kan inte heller hitta den där datorn som får fridom trane guide roboten att vakna.

Du behöver inte roboten. Följ röda linjen längs marken och anteckna siffror och nummer när du kommer till symbolerna på marken. Alternativs sök på youtube,finns bra video där
Citera
2015-12-21, 16:26
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Kan inte komma längre med Brotherhood of Steel, report to Paladin Danse står det men det händer inte ett skit. Har provat att göra lite sidemissions för de andra töntarna men ändå inget. Bugg eller missar jag något?
Citera
2015-12-21, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Kan inte komma längre med Brotherhood of Steel, report to Paladin Danse står det men det händer inte ett skit. Har provat att göra lite sidemissions för de andra töntarna men ändå inget. Bugg eller missar jag något?

Kan vara bra om du uppger vilket uppdrag det gäller
Citera
2015-12-21, 17:12
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwistOfFate
Kan vara bra om du uppger vilket uppdrag det gäller

Det är ett misc och det står bara "Report to Paladin Danse".
Citera
2015-12-21, 17:18
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Det är ett misc och det står bara "Report to Paladin Danse".
Vad händer när du återvänder och pratar med Danse, då?

En del missions är buggiga, jag hade en där jag skulle hitta en grej men waypoints visades inte på kartan, bara på kompassen. Det löste sig när jag lade till en annan mission vars waypoint lades till och då kom den aktuella missionens waypoint också upp. Ibland måste man trålla lite för att det skall funka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in