Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-18, 04:28
  #3805
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Hade turen att hitta en las rifle som gör 2x damage mot oskadda fiender, den är brutal. Har dock noterat att många legendaries kör någon "mutate" som healar dem helt en gång
Men lämnar grejer med bonus.

Citat:
Up close and personal är det Combat Shotgun FTW. Hittade en som gör +25% Dam och en annan som lägger på 15 Dam explosive.
Pffftt....+1 skott
Citera
2015-12-18, 06:27
  #3806
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Level 13 ungefär är jag på, ska testa med shotgun då. Missile launcher kanske? Grejen är den att trots att jag nästan har fullt med HP så har han ihjäl mig fort med hans granater o skit.

Ta din missile launcher och power armor om du har hittat någon, sen är det bara att köra på.
Citera
2015-12-18, 23:20
  #3807
Medlem
tjenaretjenares avatar
Brukade ni har med er Strong mycket? Är på level 13 och han kan väl vara rätt effektiv att ha med sig?
Citera
2015-12-19, 00:54
  #3808
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McHammered
Den ligger kvar där permanent om du har triggat eventet att starta. Jag såg aldrig detta fenomen själv, la iaf inte märke till någonting utan läste det till mig på någon sida där de även berättar exakt vart det ligger. Lär ju även finnas klipp på Youtube vid detta laget.

Aha det är alltså alltid samma ställe? Ja då får jag ju knata dit och kika. Var så dum så jag trodde att det inte var tvunget att hända på samma ställe jämt
Citera
2015-12-19, 02:11
  #3809
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Brukade ni har med er Strong mycket? Är på level 13 och han kan väl vara rätt effektiv att ha med sig?

På Level 13 så är det nog bra att ha med sig honom, men jag tar för det mesta bara med mig hunden av gammal vana

Finns det förresten något slut på questen där man ska rensa ut olika byggnader osv. som man bland annat får i uppdrag av Preston och den där snubben som jobbar för Brotherhood of Steel? Känner att det börjar bli ganska tröttsamma uppdrag.
Citera
2015-12-19, 02:47
  #3810
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Aha det är alltså alltid samma ställe? Ja då får jag ju knata dit och kika. Var så dum så jag trodde att det inte var tvunget att hända på samma ställe jämt

Jajamen.
Tror det bara sker en gång och ingenting som upprepas om och om igen.
__________________
Senast redigerad av McHammered 2015-12-19 kl. 02:49.
Citera
2015-12-19, 02:57
  #3811
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Level 13 ungefär är jag på, ska testa med shotgun då. Missile launcher kanske? Grejen är den att trots att jag nästan har fullt med HP så har han ihjäl mig fort med hans granater o skit.

Du kan ju alltid testa a picka på honom i sneak mode. Bränn av ett skott mot huvudet och sen gömmer du dig tills causion har lagt sig, rinse & repeat. Lite drygt i början när man är låg lvl men släpper hyffsat snabbt sen med rätt grejer och perks. Dödade "Swan" på samma sätt och med hjälp av ett bra ställe att stå där han inte kunde nå mig, var där på tok för tidigt i spelet
Citera
2015-12-19, 17:48
  #3812
Medlem
Medves avatar
Nån som använder mods än? Har kollat runt lite på nexus och det finns några lovande men undrar om det är bättre att vänta till creation kit släpps?
Citera
2015-12-19, 18:50
  #3813
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Brukade ni har med er Strong mycket? Är på level 13 och han kan väl vara rätt effektiv att ha med sig?

Nix. Han är en tjatig och gnällig jävel. Hade han inte varit odödlig hade jag skjutit honom av ren princip. Ingen av de man kan ha med sig är särskilt användbara; de springer runt som yra höns. Bättre att satsa på perksen lone wanderer.
Citera
2015-12-19, 22:10
  #3814
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Snart ´´klar´´ med fallout för denna gång. Har bara benovelent leader achievmentet kvar att göra, som är glitchat som fan
Citera
2015-12-19, 23:08
  #3815
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Nix. Han är en tjatig och gnällig jävel. Hade han inte varit odödlig hade jag skjutit honom av ren princip. Ingen av de man kan ha med sig är särskilt användbara; de springer runt som yra höns. Bättre att satsa på perksen lone wanderer.

Tycker det är synd att man inte kan avrätta sina följeslagare, vissa jag mig på nåt enormt =)
Citera
2015-12-20, 01:33
  #3816
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Brukade ni har med er Strong mycket? Är på level 13 och han kan väl vara rätt effektiv att ha med sig?
Strong är bra på en sak, gå i närstrid och distrahera fienden medans man står en bit bort och skjuter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback