2015-12-19, 16:24
Medlem
Men man går väl fortfarande i "minus" poängmässigt om man använder wifognätet för att tanka reklampoängen? Eller har något ändrats på den fronten?
Citera
2015-12-19, 16:55
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparvodling48
Men man går väl fortfarande i "minus" poängmässigt om man använder wifognätet för att tanka reklampoängen? Eller har något ändrats på den fronten?

Jag vet inte exakt, när det var tre poäng så gick man back, nu med fem kanske det går en aning plus kanske...
Citera
2015-12-19, 23:29
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Ja, jag håller med dig att det borde fungera, men så är det inte. Nu när vi försöker ringa säger en röst nånting i stil med:
"Det nummer du ringer med är inte anmält som kund. Var vänlig kontakta kundtjänst."

Jag visste inte ens att ett nummer kunder få bli kund hos wifog... Säga vad man vill om wifog, de har i alla fall underhållande felmeddelanden.

Om nån skulle vara inrtesserad så kommer här fortsättningen på problemen med Wifog.

Efter drygt en vecka nu, har Wifog inte lyckats få igång vårt kort ordentligt. Vi kan inte ringa, men däremot så drar Wifog poäng för samtal som inte går att ringa!!!

Om de inte vore så inkompetenta, så skulle det faktiskt vara komiskt.
Citera
2015-12-21, 08:09
Medlem
suger att få poäng,1 timme o få 100,,,sunk,,
Citera
2015-12-21, 11:11
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Om nån skulle vara inrtesserad så kommer här fortsättningen på problemen med Wifog.

Efter drygt en vecka nu, har Wifog inte lyckats få igång vårt kort ordentligt. Vi kan inte ringa, men däremot så drar Wifog poäng för samtal som inte går att ringa!!!

Om de inte vore så inkompetenta, så skulle det faktiskt vara komiskt.

Har Wifog nån besöksadress? Det går ju inte längre att ringa till dem, de svarar inte på mail och supporten ignorerar våra problem helt.
Citera
2015-12-21, 11:35
Medlem
Citat:
Har Wifog nån besöksadress? Det går ju inte längre att ringa till dem, de svarar inte på mail och supporten ignorerar våra problem helt.

Sök efter dem på allabolag.se, så lär du hitta nåt.
Citera
2015-12-21, 20:25
Medlem
Citat:
har du provat https://wifog.zendesk.com/hc/sv/signin?return_to=https%3A%2F%2Fwifog.zendesk.com%2 Fhc%2Fsv%2Frequests där fick jag hjälp på en halvtimme
Citera
2015-12-21, 20:48
Medlem
Ja stor humor är det när man har sin enda support på hatsiten Facebook.
Får ni frågor innan reklamfilmen börjar så låtsas vara en stor dirre eller gangser med massor av pengar, bilar, abonnemang osv. Då blir det lättare att få enkäter och enkäter verkar numera vara enda sättet att få poäng.
Hela konceptet är så löjligt att man inte kan hålla sig från att testa.
Citera
2015-12-21, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Ja stor humor är det när man har sin enda support på hatsiten Facebook.
Får ni frågor innan reklamfilmen börjar så låtsas vara en stor dirre eller gangser med massor av pengar, bilar, abonnemang osv. Då blir det lättare att få enkäter och enkäter verkar numera vara enda sättet att få poäng.
Hela konceptet är så löjligt att man inte kan hålla sig från att testa.

Fast det funkar ju inte(åtminstone inte för mig i alla fall) att wifoganpassa enkätsvaren och därmed få ännu mer enkäter.
Citera
2015-12-23, 14:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
har du provat https://wifog.zendesk.com/hc/sv/signin?return_to=https%3A%2F%2Fwifog.zendesk.com%2 Fhc%2Fsv%2Frequests där fick jag hjälp på en halvtimme

Ja där kunde jag inte logga in alls trots rätt lösenord, nej det är nog på det viset att Wifog har flippat ur, fick klicka som fan bara för att få 5 poäng sedan tröttnade jag totalt och loggade ut.

Tror ni på ett Wifogliv efter jul.
Citera
2015-12-23, 17:10
Medlem
.

Man undrar ju verkligen hur ni som fortfarande håller på med Wifog-tramset egentligen orkar - vad är det för idé att hålla på när ändå all tid går åt till att försöka tanka, så ni har ingen tid kvar på dygnet att alls använda det ni eventuellt lyckas tanka för att ringa och surfa ...

Men men, ni har väl bara ett annat likadant Wifog-offer att ringa till, och då tutar det ändå upptaget eftersom den personen också försöker tanka ...

.
Citera
2015-12-23, 17:52
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
Man undrar ju verkligen hur ni som fortfarande håller på med Wifog-tramset egentligen orkar - vad är det för idé att hålla på när ändå all tid går åt till att försöka tanka, så ni har ingen tid kvar på dygnet att alls använda det ni eventuellt lyckas tanka för att ringa och surfa ...

Men men, ni har väl bara ett annat likadant Wifog-offer att ringa till, och då tutar det ändå upptaget eftersom den personen också försöker tanka ...

Det tutar inte upptaget när man tankar Wifog. Man tankar Wifog över internet, med en pekmobil eller en dator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in